کد خبر: ۶۷۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 28 October 2018

تابناک / پنج بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلایل مختلف نمی‌توانند این تیم را در هفته یازدهم لیگ برتر همراهی کنند.

پرسپولیسی‌ها بیشتر بازی‌های فصل گذشته را با سیستم ۲-۴-۴ بازی کردند، اما با دو هافبک دفاعی صرف! برانکو با نشاندن محسن مسلمان روی نیمکت ذخیره‌ها از محسن ربیع‌خواه و کمال کامیابی‌نیا توأمان استفاده می‌کرد تا استحکام دفاعی تیمش را بیشتر کند.

مرد کروات با این سیستم به قهرمانی رسید، اما این برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا کافی نبود. او حتی از حسین ماهینی هم که یک دفاع راست است، در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کرد! اما پس از بازگشت امید عالیشاه به پرسپولیس، برانکو تصمیم گرفت دوباره به سیستم ۲-۴-۴ لوزی برگردد.

در این سیستم کمال کامیابی‌نیا در پست هافبک دفاعی بازی کرد تا بشار رسن و سیامک نعمتی (یا امید عالیشاه) در هافبک چپ به میدان بروند. در این سیستم بشار رسن هافبک طراح شد و احمد نوراللهی نیز در هافبک راست بازی کرد. علی علیپور و گادوین منشا نیز به عنوان دو مهاجم پرسپولیس بازی کردند. پرسپولیس در لیگ پانزدهم نیز با همین روش نمایش خوبی داشت و بازی‌های تماشاگرپسندی ارائه داد که به نایب‌قهرمانی ختم شد.

حالا پرسپولیس برانکو به روش ۲-۴-۴ لوزی رجعت کرده تا به فینال آسیا برسد. پرسپولیس با اصلاح ساختار دفاعی تیم لیگ پانزدهم اینک تبدیل به تیمی شده که هم خوب بازی می‌کند و هم مقابل تیم‌های قدرتمند آسیایی نتیجه می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار