کد خبر: ۶۷۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 28 October 2018

سرمربی پدیده می‌گوید در تهران به سر می‌برد و اطلاعی از نتیجه جلسه استانداری در رابطه با وضعیت این باشگاه ندارد.

به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت همکاری‌اش با باشگاه پدیده اظهار کرد: فعلا هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است. فقط قرار است یک جلسه در استانداری برگزار شود که مدیر باشگاه، مدیر پدیده و مدیرکل تربیت بدنی و چند تصمیم‌گیرنده دیگر در آن حضور دارند. فعلا از خروجی جلسه اطلاعی ندارم. تا جایی که اطلاع دارم تمرینات پدیده برگزار نمی‌شود و تیم در حالت تعلیق درآمده است. من در حال حاضر در تهران حضور دارم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در جلسه امروز استانداری حضور داشته باشد، گفت: از طرف باشگاه، وطن‌خواه به عنوان مدیرعامل حضور دارد. آن‌ها تصمیم‌گیرنده هستند که مالکیت باشگاه را مشخص کنند. فکر می‌کنم جلسه بسیار مهمی است و از ۸:۳۰ صبح این جلسه آغاز شده و احتمالا تا ظهر نتیجه جلسه مشخص شود.

سرمربی پدیده درباره بدقولی‌های قبلی مسئولان این باشگاه بیان کرد: من خودم چشمم از بابت این جلسه آب نمی‌خورد. آن قدر در این دو، سه ماه جلسه برگزار کردند که ما هم خسته شدیم. من به این جلسات اعتقادی ندارم.

گل‌محمدی افزود: البته امروز فکر می‌کنم جلسه مهمی باشد چون تصمیم‌گیرندگان درباره مالکیت این باشگاه حضور دارند و فکر می‌کنم باشگاه از پدیده گرفته شود. البته این پروسه واگذاری هم یک ماه، یک ماه و نیم، دو ماه طول می‌کشد. اوضاع در مشهد خوب نیست و برعکس جایگاهمان در جدول وضعیت خوبی نداریم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که اگر جلسه امروز نتیجه دلخواهی نداشته باشد، دیگر سرمربی این تیم نیست، توضیح داد: من تصمیمم را گرفتم و با بازیکنان خداحافظی کردم. البته با آن‌ها در تماس هستم. اصلا امکان کار کردن نیست. من جلسات زیادی با مدیران باشگاه و مسئولان استانی و اسپانسر داشتم که بی‌نتیجه بود. ما دو، سه ماه وقتمان را به جلسه اختصاص داریم. دلخوشی ما همین حضور در صدر جدول است. ما هزینه‌ای هم نداریم. اگر بخواهید دو تیم لیگ برتری با هزینه پایین نام ببرید، یکی از آن‌ها پدیده است. میانگین قراردادهای ما ۱۵۰، ۲۰۰ میلیون تومان است که مبلغ زیادی نیست. خیلی اوقات خجالت می‌کشم که شرایط و مشکلات بازیکنان را می‌بینم. خیلی از بازیکنان پول ندارند کفش بخرند. درست نیست که وقتی به عنوان تیم اول لیگ به خوبی نتیجه می‌گیریم، اینقدر سهل‌انگاری مدیریتی رخ می‌دهد.

سرمربی پدیده افزود: هرروز هم به تعداد هوادارانمان اضافه می‌شود ولی از آن طرف توجه مسئولان کم می‌شود. باید یک رابطه مستقیم بین این دو مقوله باشد اما رابطه‌شان معکوس است. واقعا این مسئله باورکردنی نیست. معلوم نیست که آن‌ها ورزش را دوست ندارند یا دوست ندارند که مردم برای اوقات فراغت به ورزشگاه بیاورند. آن‌ها با هزینه کمی به ورزشگاه می‌آیند و هر بازی تعداد هوادارانمان بیشتر می‌شود و ۱۴، ۱۵ هزار جوان و با تیم حال می‌کنند. دو، سه ساعت خودشان را خالی می‌کنند و احساس خوبی دارند اما به این احساس خوب اصلا اهمیتی داده نمی‌شود. واقعا مشهد شهر عجیب و غریبی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار