تابناک / در سومین روز از مسابقات تور جهانی والیبال، نادر انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال کشور به گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی هیئت والیبال استان گیلان پرداخت.
کد خبر: ۶۶۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 19 October 2018

تابناک / در سومین روز از مسابقات تور جهانی والیبال، نادر انصاری دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال کشور به گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی هیئت والیبال استان گیلان پرداخت.

 

 

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال کشور با اشاره به ارزیابی تور جهانی والیبال ساحلی تک ستاره کاسپین سریز بیان کرد: طی دو روزی که رقابت ها آغاز شده، تیم های سطح بالایی از جمله ایران، لهستان، قزاقزستان، جمهوری چک، اسلوونی در راّس این رقابت ها قرار دارند.

انصاری افزود: با توجه به اینکه تیم های حاضر در این رقابت ها در تورنومنت های قبلی کشور هم حضور داشتند باعث شد که این رقابت ها در این تورنومنت از جذابیت ویژه ایی برخوردار باشد.

مدیر اجرایی تور جهانی والیبال ساحلی تک ستاره کاسپین سریز اظهار کرد: در دو ماه گذشته از مجموعه ورزشی منطقه آزاد انزلی بازدید کردیم و حتی یک تورنومنت داخلی هم برگزار کردیم که شرایط را بررسی کنیم همچنین باید اظهار کنم این مجموعه نسبت به مجموعه های دیگر کشور برتری دارد که مهترین بحث آن این است که این زمین مختص والیبال ساحلی است.

انصاری با اشاره به همت ویژه هیئت والیبال استان گیلان اذعان داشت: جا دارد تشکر ویژه ایی داشته باشیم از هیئت والیبال استان گیلان که در بحث فنی و تجهیز مجموعه ورزشی سیروس قایقران کمک های شایانی نمودند.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال کشور با اشاره به تفاوت تورهای تک ستاره و چند ستاره، خاطرنشان کرد: در تورهای دو ستاره ۲۴ تیم و در تور تک ستاره ۱۶ تیم در جدول اصلی قرار می گیرند همچنین در تور های دو ستاره با توجه به اینکه شرایط ویژه تری برای تیم ها در نظر گرفته می شود تیم های بیشتری شرکت می کنند همچنین مجموعه منطقه آزاد انزلی پتانسیل لازم را برای برگزاری تورهای چند ستاره هم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار