کد خبر: ۶۶۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 19 October 2018
تابناک / هفته نهم لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که سپیدرود رشت با کسب دو امتیاز در قعر جدول جای گرفته است و برای فرار از انتهای جدول چاره‌ای جز پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان ندارد.
 
دو تیم سپیدرود رشت و ذوب‌آهن اصفهان در حالی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر می‌روند که سرخ‌های شهر باران تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ هجدهم نشدند.

 

سپیدرود رشت پس از دو بازی پیاپی که خارج از خانه برابر پرسپولیس و پیکان تهران برگزار کرده است و از کسب امتیاز عاجز ماند، این بار در حضور هواداران پرشور خود می‌خواهد نخستین پیروزی خانگی در فصل جاری را رقم بزند.

شاگردان علی کریمی پس از بازی مقابل پیکان تهران، در تعطیلات تمرینات بدن‌سازی پرفشاری انجام داده‌اند و در وقفه لیگ سه دیدار تدارکاتی مقابل شهرداری آستارا، امیدهای سپیدرود و سردار جنگل گوراب زرمیخ برگزار کردند که حاصل آن دو پیروزی و یک شکست است.

در سوی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته‌های اخیر وضعیتی بهتر از سپیدرود نداشته و در سه بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده است، ذوب‌آهن برای فرار از بحران چاره‌ای جز پیروزی مقابل سپیدرود ندارد، این تیم در آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل نفت مسجدسلیمان به‌تساوی یک‌بریک تن داد.

 

تقابل دو تیم در لیگ هفدهم

دو تیم سپیدرود رشت و ذوب‌آهن اصفهان در لیگ هفدهم دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو دیدار با پیروزی ذوبی‌ها خاتمه یافت، سپیدرود رشت در دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن تن به شکست دو بر یک و در دیدار برگشت تن به شکست سه بر صفر داد و باید دید دیدار سوم این دو تیم به سود کدام‌یک خاتمه می‌یابد.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپیدرود رشت در دیدار مقابل ذوب‌آهن محرومی ندارد ولی با کوله باری از مصدوم به نبرد ذوبی‌ها می‌رود، فردوسی، شنانی، عزتی، شریفی و یعقوب کریمی مصدومان سپیدرود مقابل ذوب‌آهن هستند، در سوی مقابل ذوبی‌ها مسعود حسن‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

نتایج دیدارهای اخیر

سپیدرود در پنج دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده است، در سوی مقابل ذوبی‌ها از همین تعداد بازی در لیگ برتر موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده‌اند.

داوران دیدار سپیدرود – پیکان

قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت 16:00 روز جمعه بیست و هفتم مهرماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود بر عهده رضا کرمانشاهی است، ایوب غلام‌زاده، احد سلطانی و علی بای داور اول مسابقه را در امر قضاوت یاری می‌کنند و نظارت داوری این دیدار بر عهده فریدون اصفهانیان است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود رشت با سیستم احتمالی 442 به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود، حضور بابک حاتمی برای نخستین بار در ترکیب سپیدرود می‌تواند باعث استحکام خط دفاعی این تیم شود.

در سوی مقابل، ذوب‌آهن اصفهان با ترکیب احتمالی 4231 به مصاف سپیدرود می‌رود، خط آتش این تیم در غیاب مسعود حسن‌زاده کار سختی مقابل سپیدرود خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار