کد خبر: ۶۶۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 18 October 2018

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خودش در این هفته یکی از بازی های مهم لیگ هفته نهم را نظارت خواهد کرد.

به گزارش" ورزش سه" فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ، شخصا به عنوان ناظر بازی دو تیم سپیدرود و ذوب آهن در رشت فعالیت خواهد کرد. بعد از اینکه باشگاه اصفهانی ذوب آهن طی هفته های اخیر نسبت به قضاوت بازی هایش اعتراض داشت حالا رئیس کمیته داوران به رشت خواهد رفت تا ناظر بازی این تیم باشد.

 

ذوب آهن روز جمعه در رشت میهمان تیم سپیدرود است و حساسیت این بازی باعث شده که حتی پای رئیس کمیته داوران به نظارت باز شود. حساسیت و اهمیت این بازی از آن جهت مشخص می شود که بدانیم سپیدورد با علی کریمی به دنبال کسب اولین برد خود است. سه امتیازی که ارزش بسیار زیادی برای این تیم دارد و همین کار ذوب آهنی که خودش برای فرار از شرایطی که در آن قرار دارد بسیار سخت می کند. ذوب آهن که امسال تغییرات زیادی را در تیمش ایجاد کرده در حال حاضر در رده هشتم است و این نتیجه برای نایب قهرمان دوره قبل مسابقات نتیجه خوبی به شمار نمی آید.

 

با این وصف داوری بازی دوتیم سپیدرود و ذوب آهن می تواند حساسیت های خاص خودش را داشته باشد. قضاوت این بازی را رضا کرمانشاهی بر عهده دارد و قطعا با توجه به شرایط آب و هوایی اینروزهای رشت این بازی می تواند یک بازی بسیار دشوار برای تیم داوری باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار