تابناک / همزمان با هفته ملی کودک و روز کودک، رسانه و ارتباطات، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با کودکان مهد گل و بلبل دیدار کردند.
کد خبر: ۶۶۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ 10 October 2018

تابناک / همزمان با هفته ملی کودک و روز کودک، رسانه و ارتباطات، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با کودکان مهد گل و بلبل دیدار کردند.

 

این دیدار که با حضور مسعود کاظمی شهردار، فرداد جنابی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و قادر رئیس اداره بهزیستی لاهیجان انجام شد با اهدای هدایایی از کودکان تجلیل شد.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در جمع مدیر و مربیان مهد گل و بلبل ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع کودکان گفت:آموزش کودکان از سنین پایه و مهد در زمینه های تربیت و شادابی می تواند باعث فرهنگ سازی در زمینه موضوعات مختلف شود.

وی گفت : با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تلاش میکنم لاهیجان شهر نشاط و شادابی و شهر کودک باشد.

وی با اعلام آمادگی برای کارمشترک با مهدهای کودک برای افزایش نشاط و شادابی در شهر لاهیجان گفت: از مهدهای کودک دعوت میکنم از حوزه شهرداری و پارکها بازدید کنند و با نظرات خود در پیشبرد امور شهری و سنین پایه یاریگر مدیریت شهری باشند.

جواد نجار تمیزکار، سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این دیدار گفت: نگاه اعضای شورا و شهرداری به فرهنگ سازی در سنین پایه خردسالان و کودکان است.

وی اضافه کرد: یکی از شاخصه های شهر خوب، شهر شاد است و این اتفاق نمی افتد به جز اینکه فرزندان این شهر ، شاد و راضی باشد و رضایتمندی آنها به خانوار و به جامعه می رسد و می تواند باعث شود ما یک شهر با نشاط داشته باشیم.

گیل آوا بهتاجی مدیر مهدکودک گل و بلبل نیز ضمن خیر مقدم از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تقدیر کرد و گزارشی از این مهد بیان کرد.

اجرای سرود توسط کودکان و اهدای هدیه از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به کودکان از دیگر بخش های این دیدار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار