مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خبر داد:
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از توقف یک هفته‌ای عملیات هوایی اطفای حریق توسط هواپیمای آتش‌نشان در بخش عراقی تالاب هورالعظیم خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 08 October 2018

احمدرضا لاهیجان‌زاده با اشاره به انجام ششمین عملیات هوایی اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات هوایی اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم متوقف شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه آخرین نوبت عملیات اطفا توسط هواپیمای آتش‌نشان در این مرحله هفته گذشته انجام شده است، ادامه داد: در این مرحله یک فروند هواپیمای آتش‌نشان به همراه بالگردهای آب‌پاش کار اطفای حریق را انجام می‌دهند. بالگرد و هواپیمای آتش‌نشان بعد از انجام چند عملیات برای سرویس و تجهیزات به مبداء اعزام می‌روند که از آخرین نوبت انجام عملیات تاکنون به خوزستان برنگشته‌اند.

وی با اشاره به انتشار دود غلیظ آتش‌سوزی بخش عراقی هورالعظیم در آبادان در روز گذشته (یکشنبه) افزود: روز گذشته جهت باد به گونه‌ای بود که دود از سمت تالاب به آبادان رسید و در این شهر انتشار یافت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص آخرین وضعیت کانون‌های آتش در هورالعظیم بیان کرد: در آخرین عملیات اطفای حریق سه کانون آتش خاموش شدند و دو کانون دیگر که منبع دود بودند باقی‌ماندند اما ممکن است کانون‌های خاموش شده نیز مجددا مشتعل شوند. برای اظهار نظر در خصوص وضعیت کانون ها باید مجددا نقشه‌ها بررسی شوند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار