کد خبر: ۶۶۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 08 October 2018

تابناک / فرماندار لنگرود از خسارت ۱۴ میلیارد تومانی سیل به شهرستان لنگرود خبر داد.

جوادپور اظهار داشت: در بحث اماکن مسکونی، در بحث تاسیسات زیر بنایی به خصوص را ه ای روستایی و تخریب آسفالت و تخریب پایه های پل های روستایی خسارت زیادی داشتیم ما که انشالله باید با استفاده از اعتبارات دستگاه های مختلف این کار را انجام دهیم.

وی افزود در بازدید استاندار از لنگرود دستور دادند: برای جلوگیری از آسیب رسیدن مردم و تاسیسات و از بین بردن دغدغه ها و نگرانی مردم و در منتاطقی که عمدتا دچار آسیب بودیم مثل روستای لیلا کوه و گالشگلاو آب گرفتگی شهر لنگرود و شلمان دستور دادند ما اولویت هایی که مد نظر هست این اولویت ها را برای ایشان ارسال بکنیم و ایشان قول مساعد دادند که نسبت به تعمین اعتبارات این پروژه های مهم که الان عرض کردم اقدام بکنند.

 

جواد پور در باره اقدامات صورت گرفته در باره طرح جامع دفع آب های سطحی شهرستان لنگرود گفت: جمع آوری وهدایت آب های سطحی توسط شهرستان لنگرود تهیه شد به صورت فنی و علمی توسط مشاور محترم. حدود ۴ میلیارد تومان تهیه طرح ، حدودا همین مقدار که ممکن است کم و زیاد داشته باشد این مبلغ منتهی فاز پیشتاز این طرح در حال اجرا است که جدود ۱ کیلومتر است که بعد از این مرحله استاندار قول دادند که تامین اعتبار داشته باشند که این طرح در مراحل دیگر انجام بشود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار