كاراته‌كاهاي استان قم در تركيب تيم با سابقه و مطرح انقلاب امسال در بالاترين سطح رقابت‌هاي باشگاهي كاراته ايران با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر: ۶۶۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹ 06 October 2018

به گزارش تابناک قم، دوره جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته از دهه دوم مهر ماه آغاز می‌شود و چهره‌ها مطرح و ستاره‌های درخشان کاراته ایران در مهمترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته به میدان می‌روند.

این در حالی است که امسال سوپر لیگی به مراتب باکیفیت‌تر و جذاب‌تر از دوره‌های قبل پیش‌بینی می‌شود زیرا چهره‌های شاخص این رشته بعد از سپری کردن رویدادهای مهمی همچون مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، وارد یک رقابت مهم داخلی می‌شوند.

البته هنوز مهمترین رویداد برون‌مرزی سال جاری یعنی پیکارهای 2018 کاراته قهرمانی جهان در مادرید اسپانیا باقی مانده و این مهم نیز یکی دیگر از دلایل احتمال بالا رفتن جذابیت، حساسیت و هیجان در فصل 1397 مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های ایران است.

در سال‌های اخیر کاراته قم با تیم‌های باشگاهی مختلفی همچون آذرخودرو نوین، پاس، انقلاب، پولاد و چند باشگاه سازنده دیگر در رقابت‌های مهم باشگاهی ایران حضور داشته اما همواره یکی از مهمترین چالش‌های کاراته قم، نداشتن حامی مالی و به دنبال آن پیوستن کاراته‌کاهای مطرح قم به تیم‌های شاخص سوپر لیگی بوده است.

با این حال امسال یکی از باشگاه‌های سازنده و همیشه موفق کاراته قم به مدیریت سرمربی اسبق و شاخص تیم ملی کاراته ایران یعنی غلامرضا دباغیان به نام باشگاه انقلاب، قصد حضور در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور را دارد، لیگی که از سیزدهم مهر ماه رسما آغاز می‌شود.

این دوازدهمین دوره مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور است که میزبانی هفته نخست آن را سالن چند منظوره مجموعه ورزشی غدیر تهران انجام می‌دهد و باشگاه انقلاب قم با 9 رقیب دیگر وارد رقابت رسمی برای کسب مقام قهرمانی فصل 1397 سوپر لیگ می‌شود.

تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، باشگاه پاس، رعد پدافند هوایی ارتش، آوای رزم، گوجوریو سی‌ واکای، هیأت کاراته بوشهر، آذر پینار تبریز، هیأت کاراته گیلان و مناطق نفت‌خیز جنوب رقبای تیم کاراته شهدای باشگاه انقلاب قم در دوازدهمین دوره سوپر لیگ کاراته ایران هستند، در حالی که این لیگ در یک گروه و به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار