کد خبر: ۶۶۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 02 October 2018

تابناک / سخنگوی شورای اسلامی رشت گفت: در جلسه غیرعلنی دیروز شورای اسلامی شهر رشت ۱۵ گزینه برای تصدی شهرداری رشت معرفی شدند.

 

معرفی ۱۵ گزینه برای شهرداری رشت در جلسه غیر علنی شورا و اظهارات تند عضو شورا ! / ذاکری: با شفافیت به مردم میگویم که هیچ اراده‌ای برای رأی به افراد بر اساس برنامه در شورای شهر رشت وجود ندارد؛ کاندیداهایی که حاضرند برای شهردار شدن دست‌به‌جیب شوند قطعاً کوچکترین دلسوزی برای این شهر نخواهند داشت؛ هیچ دلیل قابل توجیهی برای غیرعلنی کردن جلسات منتهی به انتخاب شهردار وجود ندارد؛ اجازه نمی‌دهم این اتفاق در پشت درهای بسته و جلسات غیرعلنی مدیریت شود

 

فاطمه شیرزاد عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: جلسه غیرعلنی امروز اعضای شورای اسلامی شهر رشت با طرح 15 گزینه برای تصدی شهرداری رشت به پایان رسید.

وی گفت: اکبر نیکزاد، رضا رسولی، حامد عبداللهی، مسعود کاظمی، ثابت‌قدم، رضا ساغری، بهزاد نیک‌فهم، موسی ناصح، عبدالرضا قاسمیان، علی مبصر، محمد پورناصرانی، مسعود موسوی، علیرضایی، آقاجانی و قلیچی گزینه‌های معرفی شده جهت تصدی شهرداری رشت هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به زمان انتخاب شهردار رشت خاطرنشان کرد: به‌دلیل غیبت دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جلسه غیرعلنی ، انتخاب گزینه نهایی برای تصدی شهرداری رشت به اواسط هفته آینده موکول شد.

 

واکنش تند عضو شورای شهر 

 

بهراد ذاکری، عضو شورای شهر رشت در نشست غیرعلنی روز گذشته شورای شهر رشت شرکت نکرد تا بدین ترتیب اعتراض رسمی خود را به غیرعلنی بودن این جلسه اعلام کند.

ذاکری در گفتگویی گفت: انتخاب شهردار پشت درهای بسته و به شیره غیرعلنی و دور از چشم مردم و رسانه‌ها، نامحرم دانستن مردم است.

جوان‌ترین عضو شورای شهر رشت افزود: آیا اعضای شورا رأی خود را از مردم گرفته‌اند یا برعکس، خود را قیم مردم می‌دانند که هر تصمیمی بگیرند باید مورد پذیرش مردم باشد؟!

وی تأکید کرد: همانطور که قبلاً اعلام کردم معتقدم که هیچ دلیل قابل توجیهی برای غیرعلنی کردن جلسات منتهی به انتخاب شهردار وجود ندارد و من قطعاً در چنین جلساتی شرکت نمی‌کنم.

ذاکری با اشاره به کاندیداتوری برخی اعضای شورای شهر رشت برای شهرداری گفت: متأسفانه امروز به دلیل تلاش اعضای شورا برای در اختیار قرار گرفتن کرسی شهرداری شاهد روندی هستیم که در صورت ادامه آن مسلماً رشت بازهم کما فی السابق دچار بحران در مدیریت شهری خود خواهد بود.

وی اضافه کرد: چرا برخی از اعضای شورا بدون شنیدن صدای مردم خواهان تصدی این کرسی هستند؟ چه منفعتی پشت این میز تعریف‌شده که یک عضو شورا جایگاه انتخابی خود را و نمایندگی مردم را با پست انتصابی مقایسه می‌کند.

بهراد ذاکری با گلایه از روند مناسب انتخاب شهردار گفت: امروز و با شفافیت به مردم میگویم که هیچ اراده‌ای برای رأی به افراد بر اساس برنامه در شورای شهر رشت وجود ندارد و اعلام کاندیداها و روند رأی‌گیری تنها بر اساس چیدمان گروه‌ها برای برنده شدن در بازی ایست که باخت مردم پیامد آن خواهد بود.

این عضو شورا با ابراز تأسف از برخی اتفاقات ناگوار پشت پرده انتخاب شهردار افزود: کاندیداهایی که حاضرند برای شهردار شدن دست‌به‌جیب شوند قطعاً کوچکترین دلسوزی برای این شهر نخواهند داشت و من اجازه نمی‌دهم این اتفاق در پشت درهای بسته و جلسات غیرعلنی مدیریت شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار