تابناک / جلسه دیروز شورای شهر رشت با معرفی 14 گزینه گزینه تصدی بر شهرداری رشت به پایان رسید. گزینه هایی همچون رضارسولی، حامد عبدالهی والبته محمدعلی ثابت قدم!
کد خبر: ۶۶۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 02 October 2018

تابناک / جلسه دیروز شورای شهر رشت با معرفی 14 گزینه گزینه تصدی بر شهرداری رشت به پایان رسید. گزینه هایی همچون رضارسولی، حامد عبدالهی والبته محمدعلی ثابت قدم!

حضور نام ثابت قدم در میان گزینه های تصدی بر شهرداری رشت تا حد زیادی عجیب به نظر می رسد چرا که وی پس از ترک کرسی شهرداری رشت، بعنوان شهردار گرگان انتخاب اما بنا بر شنیده ها نتوانسته بود حکم خود را از وزارت کشور اخذ کند. عجیب تر از آن اما این بود که گفته شد نام ثابت قدم توسط محمدحسن علیپور به گزینه های تصدی بر شهرداری رشت اضافه شده است!

توجه به این نکته که دوران حضور ثابت قدم در راس شهرداری رشت یکی از سخت ترین برهه های زمانی کارگران و پاکبانان شهرداری بوده، به خوبی مشخص می کند که طرح نام ثابت قدم توسط علیپور، برای این عضو شورای شهر رشت نوعی انتحار سیاسی قلمداد خواهد شد! حتی انتشار این شنیده که علیپور ثابت قدم را به عنوان گزینه تصدی بر شهرداری رشت تعرفه کرده است برای علیپوری که توانست با شعار حمایت از کارگران و پاکبانان یکی از 11 کرسی شورای پنجم را بنام خود سند بزند، به شدت خطرناک است. شاید به همین دلیل است که علیپور خیلی زود طرح نام ثابت قدم توسط خود را تکذیب کرد و گفت گزینه مورد نظر او قلیچ بوده است!

این اما پایان کار نبود! فاطمه شیرزاد که مدت ها مترصد فرصتی بود تا بتواند خود را به عنوان تنها نماینده واقعی کارگران شهرداری رشت معرفی کند، وقت را غنیمت شمرد و با بیان اینکه شهردار اسبق رشت گزینه ای بود که توسط محمد حسن علیپور به طور جدی در جلسه دیروز مطرح شد، گفت: علیپور به عنوان یک عضو شورای رشت، پس از اعلام اسامی توسط رئیس شورا خواستار درج اسم سید محمد علی ثابت قدم، شهردار اسبق رشت شد که مدارک مربوطه در این باره موجود است.

 

شیرزاد راست می گوید یا علیپور!؟

 

در این میان اما چه کسی راست می گوید؟ شیرزاد یا علی پور؟

بی تردید نمی توان به صورت قطعی به این سوال پاسخ داد. از ظواهر امر اما می توان حدس هایی زد.

در لیستی که ابتدا در رسانه ها منتشر شد نام 14 عضو شورا به چشم می خورد اما بعدها آقای رهام قلیچ هم به جمع گزینه ها اضافه شد و البته همین یار پانزدهم به یک باره گزینه مدنظر آقای علیپور لقب می گیرد! تقارن زمانی بین تکذیب علی پور و اضافه شدن قلیچ به جمع 14 نفره هم در نوع خود جالب و البته قابل تامل است. شاید قلیچ تنها به این دلیل به جمع 14 نفره اضافه شده که علیپور بتواند با تمسک به او، افکار عمومی را به این اقناع برساند که ثابت قدم گزینه مورد حمایت او نبوده است.

 

شیرزاد اظهارات علیپور را تکذیب کرد 


فاطمه شیرزاد با بیان اینکه محمد حسن علیپور، عضو شورای رشت نباید یک بام و دو هوا باشد افزود: در جلسه عصر دیروز شورا در لیست اسامی گزینه های تصدی شهرداری رشت که در اختیار رئیس شورا قرار داشت سیزده اسم ذکر شده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به جلسه غیر علنی روز گذشته شورانشینان پیرامون معرفی گزینه های تصدی شهرداری رشت، اظهار کرد: شهردار اسبق رشت گزینه ای بود که توسط محمد حسن علیپور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر به طور جدی در جلسه دیروز مطرح شد.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه محمد حسن علیپور، عضو شورای رشت نباید یک بام و دو هوا باشد، افزود: در جلسه عصر دیروز شورا در لیست اسامی گزینه های تصدی شهرداری رشت که در اختیار رئیس شورا قرار داشت سیزده اسم ذکر شده بود.

وی افزود: علیپور به عنوان یک عضو شورای رشت، پس از اعلام اسامی توسط رئیس شورا خواستار درج اسم سید محمد علی ثابت قدم، شهردار اسبق رشت شد که مدارک مربوطه در این باره موجود است.

شیرزاد با تاکید بر اینکه سرنوشت رشت و شهروندان موضوع مهمی است که نباید دستخوش تغییر سلایق لحظه ای افراد بشود گفت: انتظار می رود علیپور به عنوان یکی از همکاران شورایی پیش از هر اظهار نظری مطالب را کاملا سنجیده تا پس از آن با دلواپسی بابت قضاوت شهروندان به تهمت زدن و کتمان کردن متوسل نشود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار