کد خبر: ۶۶۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 02 October 2018

آقای دکتر ولایتی اخیرا توصیه داشته اند که مقاومت را از یمنی ها یاد بگیریم که با لنگ ونان خشک در مقابل سعودی ها مقاومت می کنند.

جناب آقای دکتر! این فرمایش حضرت عالی اگر توهین به مردم ما نباشد حداقل در شان مردم ما نیست زیرا یمنی ها و لبنانی ها مقاومت را از مردم فداکار ایران در دفاع مقدس آموختند.  

مشکل و علاج عدم مقاومت آنهم از نگاه حضرت عالی در جای دیگریست. وقتی در شرایط تحریم ظالمانه استکبار که نوعی جنگ سرد علیه انقلاب اسلامی و مردم ما است، سر فصل خبرها اختلاس چند میلیارد ی و فرار خائنین باشد، وفتی سقف حقوق های نجومی وزرا و نمایندگان منطبق بر شرایط مقاومت نباشد و یا وقتی وزرا حتی بدون کت وشلوار وزارتی نمی توانند یک روز را بین مردم سر کنند، یا هنگامی که مقامات پا به سن گذاشته بر خلاف لزوم رویکرد جوانگرایی در مسئولیت ها، برای ابقا در پست و مقام به تکاپو می افتند و در شرایط بیکاری جوانان تحصیل  کرده همچنان دهها پست وعنوان را اشغال کرده اند چگونه از دیگران مطالبه مقاومت می کنید؟

جناب آقای ولایتی! خیلی از خصلت های ارزشی و مقاومت را مردم منطقه بویژه  مردم یمن و حوثی ها از مردم ایران آموخته اند. البته جدای از شجاعت و شهامت و ایمان مردم یمن که آنهم شاید مدیون انقلاب اسلامی خواهند بود شرایط فقر و تحریم و حصر یمنی ها در شان مردم وکشور ثروتمند ایران نیست، اما جنای آقای ولایتی، آنچه باید مسئولین و مقامات محترم ما از مسئولین یمنی ها بیاموزند. فرهنگ و عمل به مقاومت واقعی در یمن و در بین حوثی‌ها  از صدر تا ذیل مقامات است و حتی امروز دیر نخواهد بود اگر اراده ای برای بازسازی و ترمیم اعتماد ملی وجود داشته باشد.

جناب آقای دکتر! این جوان ها هستند که دنیا طلب نیستند و به آرمان گرایی اعتقاد دارند نه معمرینی که یا دنیا طلب و یا ریاست طلب شده اند. پس لطفا میانگین شرایط سنی مسئولین یمنی را بررسی بفرمایید. مانند یمنی ها اجازه دهید جوان ها گرداننده و تصمیم ساز باشند.

برای نمونه جناب آقای  مهدی مشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن چند سال سن دارند. آیا حضرتعالی به این رده های سنی برای مقاومت اعتماد دارید؟ البته آقای دکتر مردم شرافتمند وفهیم وایثارگر کشور ما فارغ از توصیه حضرت عالی، خودشان به لحاظ اعتقادی و باور های دینی و عرق ملی و میهن دوستی و برای وحدت و عزت وسربلندی کشور و نظام  اسلامی که خون بهای شهدای والامقام می باشد علیرغم بی تدبیری ها و بی عدالتی ها پای هر گونه تحریم ظالمانه استکبار جهانی مقاوم و پایدار ایستاده اند، اما باید اعتراف کرد که بخش عظیمی از ظلم و تعدی به مردم ماحصل بی تدبیری و ناکارآمدی تصمیمات داخلی است نه تحریم های خارجی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار