کد خبر: ۶۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ 27 September 2018

ستاد کمیته بحران شهرستان تالش به ریاست سید عیسی مهدوی فرماندار و اعضای کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرماندار تالش ضمن تاکید بر حل سریع مشکلات پیش امده ناشی از بارش شدید باران و بالا آمدن آب 11 رودخانه شهرستان از مسئولین ذیربط خواست در اسرع وقت خسارت وارده را برآورد و به فرمانداری اعلام نمایند.

مهدوی به قطعی گاز در روستاهای آسیاب شم ، گیجاو ، شیخ محله و خرجگیل بخش اسالم و روستاهای دهنه طولارود، دهنه سراگاه و پی سرا جوکندان و چند خانوار سید نیکی بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: که 340 خانوار از این روستاها توسط نیروهای امدادی گاز تالش وصل و 170 خانوار به دلیل بالا بودن حجم آب تا حال حاضر قطع می باشد که به محض فرو کش شدن آب وصل خواهد شد.

قطعی برق دو روستا پی سرای جوکندان و شیخ محله بخش اسالم


فرماندار تالش با اشاره به قطعی برق دو روستا پی سرای جوکندان و شیخ محله بخش اسالم خواستار تسریع در رفع و وصل برق روستا یاد شده شد.

سید عیسی مهدوی ادامه داد بر اثر جاری شدن سیل شدید از رودخانه کرگانرود که منجر به تخریب دیواره حفاظتی شهر به طول 80 متر و خسارت به پروژه تعریض پل اصلی شهر تالش و خسارت به پروژه احداث دیواره حفاظتی کرگانرود شده است.

در پایان این نشست هریک از مسئولان عضو کمیته بحران شهرستان تالش راه حل های ناشی از خسارت سیل را به فرمانداری اعلام کرده اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار