مومنی زاده: فلسفه وجودی همه ما مدیران خدمت به مردم است
تابناک / سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب مردم هستند، گفت: فلسفه وجودی همه ما مدیران خدمت به مردم است.
کد خبر: ۶۵۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 24 September 2018

تابناک / فرماندار رشت با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب مردم هستند، گفت: فلسفه وجودی همه ما مدیران خدمت به مردم است.

میرشمس مومنی‌زاده امروز در مراسم معارفه فرمانداری شهرستان رشت، ضمن تسلیت ایام ماه محرم، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس را که یادآور رشادت‌های ملت ایران است را گرامی می‌داریم و به بزرگوارانی که اعضای خانواده خود را در جریان حادثه تروریستی اهواز از دست دادند، تسلیت عرض می‌کنم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: نوجوانان و جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند، باتوجه به سیاست‌های دولت باید علاوه بر آموزش‌های معمول باید توانمندسازی و مهارت‌آموزی هم مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم انقلاب اسلامی حاصل مبارزات یکصد ساله ملت ایران است که صدها هزار شهید، جانباز و ایثارگر و… برجا گذاشته است.

مومنی‌زاده تصریح کرد: هرکدام از ما در هر جایگاه مدیریتی قرار داریم باید از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند به اهداف و آرمانهای بلندش نزدیک شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه صاحب اصلی انقلاب مردم هستند، گفت: فلسفه وجودی همه ما مدیران خدمت به مردم است، هستیم تا به مردم خدمت کنیم لذا لازم است هدفمند و برنامه محور و با پرهیز از روزمرگی، با عزم جهادی به این مردم قدرشناس خدمت کنیم.

وی بیان کرد: بزرگترین آرمان بشریت در همه جوامع دستیابی به پیشرفت و توسعه است، بستر توسعه و پیشرفت امنیت است، یکی از اولویت‌های ما امنیت، نظم و آرامش را برای مردم تامین کنیم تا بتوانند کار کنند.

مومنی‌زاده افزود: فرهنگ، ریشه و اصالت، روح حاکم بر جامعه است؛ خیلی از مشکلات جامعه ناشی از مسائل فرهنگی است؛ در یک جامعه فرهنگی همدلی، هم افزایی، برابری، دوستی، انسجام و وحدت وجود دارد.

فرماندار رشت گفت: شهرستان رشت به عنوان مرکز استان، سرشار از افتخارات تاریخی و انقلابی است و در جریان نهضت جنگل، انقلاب مشروطه و همچنین دفاع مقدس نقش محوری داشت.

وی ادامه داد: شهرستان رشت با وجود بیش از ۷۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۰ هزار هکتار اراضی باغی، هزار هکتار باغ چای و… پتانسیل بسیار خوبی در حوزه کشاورزی دارد و به عنوان قطب کشاورزی مطرح است. همچنین وجود دو شهرک صنعتی بزرگ و ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان رشت از دیگر مزایای این شهرستان است.

مومنی‌زاده بیان کرد:‌ روش ما در کار اعتدال بر سیاست، عقلانیت و تدبیر در امور و تلاش برای افزایش اعتماد و امید مردم، استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت ساختن شهرستان است، تلاش می‌کنیم در سایه دوستی و تعامل و برادری با همه مسئولین شهرستان و استفاده از حمایت و هدایت و پشتیبانی استاندار محترم شهرستان را بهتر از این بسازیم.

گفتنی است؛ عصر امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار رشت با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان در فرمانداری رشت برگزار و «میرشمس مومنی‌زاده» به عنوان فرماندار رشت معارفه شد، همچنین از زحمات محمد احمدی فرماندار پیشین رشت تشکر و قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار