نگاهی کوتاه به تیتر رسانه های مخالف آن روزهای استاندار گیلان؛
تابناک / این روزها سر و صداهایی مبنی بر نقد به عملکرد مصطفی سالاری، استاندار گیلان درخصوص برخی انتصاب ها و وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان تحصیلکرده از یک طرف و از سمت دیگر یکی دو رسانه وابسته به استانداری گیلان به دفاع از عملکرد سالاری مطالبی را عنوان کرده اند.
کد خبر: ۶۵۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 19 September 2018

تابناک / این روزها سر و صداهایی مبنی بر نقد به عملکرد مصطفی سالاری، استاندار گیلان درخصوص برخی انتصاب ها و وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان تحصیلکرده از یک طرف و از سمت دیگر یکی دو رسانه وابسته به استانداری گیلان به دفاع از عملکرد سالاری مطالبی را عنوان کرده اند.

مدتی قبل از طریق همین رسانه، مطالبی را که 4 نماینده نزدیک به دولت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بودند را منتشر کرد و بنا به درخواست مخاطبان تابناک، و در یک سالگی ورود سالاری به گیلان نگاهی خیلی کوتاه و از زاویه دید سایر رسانه ها به آن روزهای پرالتهاب انتخاب استاندار گیلان خواهیم داشت.

 

نگاهی به عملکرد چهارساله کاروانسالار بی قافله بوشهر؛ وقتی کدخدا بدون ده مانده! / سالاری، مردی که نه در بدرقه اش اشکی ریخته می شود و نه در پیشوازش خوشحالی خواهد شد!

 

نگاهی به عملکرد چهارساله کاروانسالار بی قافله بوشهر؛ وقتی کدخدا بدون ده مانده!

 

استاندار بوشهر به این جهت از استانداری استان خودش رفتنی است که نتوانسته اجماعی بین نیروهای حامی دولت ایجاد کند و در واقع رفتنش درخواستی بوده که اکثر نیروهای سیاسی استان بوشهر بر آن تاکید می کنند.

اختصاصی گیل خبر/ سامان بدر:در چند روز گذشته بعضی نمایندگان بوشهر و گیلان خبر از آن می دهند که وزیر کشور تصمیم گرفته استاندار بوشهر را به سمت استاندار گیلان منصوب کند. خبری که البته از سوی بعضی منابع وزارت کشور تکذیب شده است، اما مشخص است که نمایندگان مجلس از منابع موثق چنین خبری را منتشر کرده اند. آن چه در این میان کمتر به آن پرداخته شده این نکته است که چرا پست استاندار بومی بوشهر تمدید نمی شود. در صورت چنین انتصابی حتما بزرگترین دلیل این خواهد بود که دوره صدارت سالاری در بوشهر بسیار پربار بوده و وی به جهت قدرت تاثیرگذاری بالا به گیلان خواهد آمد. اما این مثل همیشه توجیهات بعد از انتصاب خواهد بود که برای هر استاندار غیربومی تکرار می شود و کمتر باید آن را جدی گرفت. آن چه در واقع بیشتر خود را نشان می دهد این نکته است که استاندار بوشهر دیگر جایی برای سمت فعلی خود ندارد و به واسطه اختلاف نظر بسیار با حامیان دولت، اصلاح طلبان و نارضایتی ها از عملکردی وی قرار است از استانداری بوشهر برود. اما هرچه است استاندار بوشهر از اعضای ستاد مرکزی رئیس جمهور در انتخابات دوره یازدهم بوده و ظاهرا اگر جایی برای او در بوشهر پیدا نمی شود وزارت کشور مجبور است سمتی بالاتر یا حداقل همتراز برای او پیدا کند. شاید از همین منظر باشد که که گیلان به قول نماینده رشت ممکن است کارگاه آموزشی وزارت کشور باشد. او گزینه اصفهان و گلستان بوده که مورد موافقت قرار نگرفته و حال منتظر است هرطور که شده استانداری استانی دیگر را به وی اعطاء کنند.

اختلاف اصلاح طلبان و استاندار بوشهر چگونه شدت گرفت؟/ وقتی ابتکار هم نتوانست پادرمیانی کند

در چهار سال گذشته دولت یازدهم در کمتر استانی جبهه هماهنگی اصلاح طلبان استان نسبت به تغییر مدیریت استان بیانیه ای صادر کردند، اما این مساله ای بود که در بوشهر اتفاق افتاد و آن ها طی مهرماه سال گذشته طی نامه ای به رئیس جمهور نسبت به ادامه حضور مدیریت عالی استان انتقادات شدیدی را مطرح کردند و بعد از آن در سفر مرحوم آیت الله هاشمی به این استان نیزتکرار شد. اختلافات شدید اصلاح طلبان و حامیان دولت با استانداری به حدی بود که معصومعه ابتکار معاون رئیس جمهور دو ماه بعد برای سفری کاری به بوشهر رفت اما یکی از مهم ترین کارهایش پادرمیانی اختلاف اصلاح طلبان با استاندار بود. اما جلسه با او نیز بر محور اختلافات افزود. در نشست اصلاح‌طلبان با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در استانداری گروهی از اصلاح‌طلبان مخالف با سیاست‌های مصطفی سالاری، استاندار بوشهر به‌دلیل آنچه که «پرشدن سالن از هواداران سالاری» عنوان می‌شود؛ وارد سالن نشده و وساطت مشاور ابتکار و حتی خود معصومه ابتکار نیز کارساز نشد و سرانجام، جلسه با اصلاح‌طلبان به برگزاری ۲جلسه جداگانه انجامید. اصلاح طلبان نسبت به پر شدن سالن استانداری از هواداران استاندار نارضایتی خود را اعلام کردند و معاون رئیس جمهور مجبور شد جلسه دیگری را با اصلاح طلبان بوشهر در مکان دیگر ترتیب دهد و آن ها انتقادات خود را از استانداری بوشهر بیان داشتند و دکتر ابتکار تنها از آن ها خواست که با توجه به نزدیکی انتخابات همراه و همدل دولت باشید.

تاثیرگذاری بر کاهش آرای روحانی

هرچه بود اصلاح طلبان بوشهر نیز به مانند دیگر اصلاح طلبان کشور حمایت خود را از روحانی اعلام کردند. اما اختلافات می رفت که رای روحانی در استان را مورد مخاطره قرار دهد. در انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ در سه شهرستان تنگستان، دشتی و دیر حسن روحانی کمتر از رقیب رای آورد و در دو شهرستان هم تقریبا آرا برابر بود و در پنج شهرستان دیگر نیز وی توانست رای بیش از ۵۰درصدی را کسب کند که با این اوصاف، باز هم روحانی در استانی که اصلاح‌طلبان همیشه نرخ بالای ۶۵درصدی داشتند، به میانگین رای وی در کشور رسیدند، آرایی که بسیاری آن را نتیجه عملکرد استانداری می خوانند و حتی بسیاری حضور پسر عموی استاندار بوشهر به عنوان رئیس ستاد رقیب اصلی رئیس جمهور در برازجان را بازی دو سر برد استاندار معرفی کردند که یا در خانواده تاثیرگذار نیست و یا قصد آینده نگری دارد! اما هرچه بود اختلافات افراد تاثیرگذار سیاسی از استاندار به حدی رسیده بود که ادامه کار استاندار بوشهر را میسر نکرده بود. به طوریکه حال شنیده می شود نمایندگان و سیاسیون بر حضور استاندار غیربومی حساسیتی نشان نمی دهند و هیچ کس منتظر ادامه کار استاندار جوان فعلی نیست. استانداری که اگر به استانی دیگر برود قصد دارند وی را فردی تاثیرگذار و قدرتمند معرفی کنند.

از وضعیت عمرانی و اقتصادی تا اعتراض به لغو کنسرت ها و سخنرانی ها

هرچند استاندار بوشهر و بعضی حامیان وی انتقادات منتقدان را به این دلیل می داند که پست و مقامی نگرفته اند منتقدانش در همه سطوح اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نسبت به او انتقاداتی مطرح کردند. در حوزه عمرانی معتقدند « آقای استاندار در این سه سال تمام وقت خود را صرف موضوعی مثل منطقه آزاد کرد که هنوز نه به دار است و نه به بار! و چرا به موضوعاتی مثل آزادراه بوشهر – شیراز که اهمیت بیشتری دارند وارد نمی شوند و بعد به موضوعی همچون منطقه آزاد می پردازد» درباره انتصاب مدیران نیز معتقدند بسیاری نسبت به ورود بعضی مدیران منتقد دولت در بدنه استانداری از جمله روابط عمومی انتقادات زیادی را مطرح کردند. همچنین بوشهر در چهار سال از لحاظ سیاسی و فرهنگی روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته است. لغو کنسرت ها که از سیروان خسروی دامنه آن به گروه ها بومی چون لیان و مرحوم محمود جهان رسید تا لغو سخنرانی صادق خرازی، محمد جواد حق شناس، علی شکوری راد، فائزه هاشمی نشان دهنده عدم عزم برای حمایت از چند صدایی در بوشهر را نشان می داد. حتی اصولگرایان نیز به لغو سخنرانی بعضی افراد همچون سعید زیباکلام در این استان اعتراض داشتند. بسیاری معتقدند مدیران ارشد استانداری نسبت به انتقادات از روی ناچاری بعضی مدیران نیز روی خوش نشان نمی دهد. از همین جهت بود که انتقادات مدیران کل محیط زیست و ارشاد استان موجب شد ورود آن ها به جلسات شورای اداری برای مدتی ممنوع اعلام شود.

مجموع همه این اخبار فارغ از این که شاید گاهی اظهارنظرها غلط نیز باشد این نکته را به خوبی ثابت می کند که استاندار بوشهر به این جهت از استانداری استان خودش رفتنی است که نتوانسته اجماعی بین نیروهای حامی دولت ایجاد کند و در واقع رفتنش درخواستی بوده که اکثر نیروهای سیاسی استان بوشهر بر آن تاکید می کنند. شاید برای همین است که به دنبال آن هستند که نماینده ویژه کاندیدای پیروز انتخابات دوره یازدهم را به سمتی دیگر منصوب کنند که در این میان قرعه انتخاب به نام گیلان خورده است. هرچه است گیلانیان باید بدانند که استاندار بوشهر به واسطه عملکرد فوق العاده اش برای سرو سامان دادن به استانی غریبه منتقل نمی شود. بلکه بهتر است بگوئیم او برای این از استانداری بوشهر رفتنی شده است زیرا بر سر نخواستن اش اجماع شده است!

 

 

سالاری مردی که نه در بدرقه اش اشکی ریخته می شود و نه در پیشوازش خوشحالی خواهد شد / استانداری که همه جا بر سر نخواستنش اجماع است !

حال باید منتظر ماند و دید که آیا سالاری محافظه کار مجبور به ماندن در بوشهر شده یا آنکه مجبور به حضور در استانی می شود که در آن خبری از پیشواز نبوده و شمشیرها برای حضورش در رشت از رو بسته است؟


به گزارش صبح شیراز ، از ماهها قبل شایعه تغییر استانداران مختلف در سطح کشور به گوش می رسد. این روزها کم کم اکثر این شایعات رنگ واقیعت به خود گرفته و در روزها و هفته های آتی باید شاهد تغییراتی در سطح استانداری های مختلف باشیم.

یکی از استاندارانی که تغییر و جابه جایی او قطعی شده است مصطفی سالاری استاندار فعلی بوشهر است . فردی که روزگاری لقب جوانترین استاندار کشور را یدک می کشید. فردی که عملکرد ضعیف و حاشیه برانگیزش باعث شد دولت علی رغم میل باطنی اش نتواند به جوانها در سطوح مدیریتی بالا اعتماد کند و خسران بزرگی را برای جامعه جوان کشور به بار آورد.

این روزها نام سالاری برای استانداری گیلان مطرح است . استانی که پر است از نخبگان سیاسی کارآمد که به مراتب از سالاری قوی تر و کارآمد تر هستند.

اما این روزها عرصه بر استاندار خام و ضعیف بوشهر به شدت تنگ است .اول اینکه سالاری دلش با بوشهر نیست و به دنبال این است که به هر قیمتی در جایی دیگر مشغول به کار شود. در بوشهر این روزها هلهله و شادی در میان اصلاح طلبان و حامیان روحانی برپاست و برخی در حال تدارک جشن رفتن سالاری از استان هستند و بدرقه خوب و جالبی از سالاری در استان خودش صورت نگرفته است.

خلیج فارس رسانه اصلاح طلب استان بوشهر در تحلیلی از نقش در سایه سالاری در انتخابات ۹۲ در ستاد روحانی پرده برمی دارد و دلیل در حاشیه بودن را دوراندیشی سالاری محافظه کار برای روزهای پس از روحانی در صورت رای نیاوردن عنوان می کند.همچنین پرده از شایعاتی بر می دارد که یکی از برادران استاندار جوان در ستاد یکی از رقبا دکتر روحانی در سال ۹۲ فعالیت می کرده است.

خلیج فارس تحلیل خود را اینگونه به پایان می رساند که : سالاری پس از چهارسال نتوانست اقبال عمومی مورد انتظار را کسب کند و برای بدرقه اش اشکی ریخته نخواهد شد.

از سوی دیگر نام سالاری برای هر استانی اعلام شده موضع گیری شدیدی از جانب اصلاح طلبان و حامیان دولت در مخالفت حضور وی می شود. چندی قبل شایعاتی مبنی بر مطرح شدن نام سالاری برای استانداری فارس مطرح شد. شایعه ای که با موضع گیری قاطعانه ، همه جانبه و شدید اصلاح طلبان و حامیان دولت در فارس در مخالفت با این امر رو به رو شد . , و باعث شد جوانک خام و ضعیف بوشهری سودای نشستن بر صندلی مصدق در استانداری فارس را از سر بیرون کرد.

حال این روزها با قطعی شدن استانداری سالاری در گیلان موجی از مخالفت ها در این استان سیاسی علیه وی شکل گرفته است . سایت گیل خبر یکی از رسانه های استان گیلان مطلبی با تیتر "‌نگاهی به عملکرد چهارساله کاروانسالار بی قافله بوشهر؛ وقتی کدخدا بدون ده مانده " منتشر کرده و به نمایندگی از افکار عمومی استان گیلان ضمن بررسی عملکرد سالاری در بوشهر با آمدن وی به رشت مخالفت کرده است.

این پایگاه خبری تحلیلی به تحلیل افت شدید آرا روحانی در بوشهر پرداخته و اعلام کرده که پسر عموی استاندار در یکی از شهرهای مهم استان بوشهر رئیس ستاد رقیب روحانی بوده و این امر را به آینده نگری استاندار محافظه کار برای حالتی که روحانی رای نیاورد ارتباط داده است.

گیل خبر در پایان خطاب به مردم استان گیلان گفته است : هرچه است گیلانیان باید بدانند که استاندار بوشهر به واسطه عملکرد فوق العاده اش برای سرو سامان دادن به استانی غریبه منتقل نمی شود. بلکه بهتر است بگوئیم او برای این از استانداری بوشهر رفتنی شده است زیرا بر سر نخواستن اش اجماع شده است!

حال باید منتظر ماند و دید که آیا سالاری محافظه کار مجبور به ماندن در بوشهر شده یا آنکه مجبور به حضور در استانی می شود که در آن خبری از پیشواز نبوده و شمشیرها برای حضورش در رشت از رو بسته است؟

 

تابناک در پایان اضافه می کند که انتشار این مطلب به معنای تایید محتویات آن نبوده و تنها با ذکر منابع و جهت تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار آن نموده است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
امثال جعفرزاده و حسنی و دلخوش و عباسی و جمالی از این استاندار ضعیف حمایت کامل میکنند حتمن منفعتی در حمایت از سالاری برای آنها است
استانداری که رانده شده از بوشهر و معطل مانده در گیلان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
سیاسیون استان گیلان نمیدانم چرا و به چه علت از این استاندار ضعیف از نظر سیاسی حمایت میکنند استاندار گیلان واقعن نمیدونم چی بگم
متاسفم سیاسیون استان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
استان گیلان از منظر اداری تبدیل شده به رانده شده ها و بی انضباطهای دولتی
از تمام گروهها و احزاب گیلان تقاضا داریم با استاندار بی اخلاق و یک دنده گیلان مقابله شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
وزیر کشور از هیت دولت بخواهید رای اعتمادش رو از استاندار سالاری بردارند و کس دیگری رو به هیت دولت معرفی نمایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
سالاری عاشق رقاص است چون در لاهیجان معاون سیاسی اش رقاصه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
چرا و نبایید سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات پیگیر تخلفات اداری استانداری نیستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
سالاری از روزی که اومدی استانداری خیلی چیزها آزاد شده
رشوه و رانت همه اینا آزاد شده
بیایید اقتصادرو آزاد کنید نه دوزدی رو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
این استاندار سهیه سیاسی کدام وزیر و وکیل مجلس است که در گیلان گماشته شده است
ریس جمهور پاسخ دهید
میدانیم که آخوندی وزیر مسکن سهمیه آقای ناطق نوری ایست
استاندار گیلان سهمیه چه کسی است
ریس جمهور پاسخ دهید
ملت به شما رای دادن از شما پاسخ میخواهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
روال انتخاب استانداری به این شکلی است که وزیر کشور به هیت دولت پیشنهاد میدهد تمام اعضای دولت به استاندار رای اعتماد میدهند
تمام وزیران و شخص ریس جمهور از مردم گیلان شرمنده هستند
دلتان به گیلان نسوخت به گیلانی استانداری رای اعتماد دادید در شان گیلان و گیلانی نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
آقای سالاری یعنی شما اینقدر قلدر شدی که به مردم عزیز گیلان توهین میکنی
از کجا اومدی برگرد اونجا برنگردی مردم با شما مقابله شدید خواهند کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
آقای سالاری جواب خدا را چه جوری میخواهید بدهید سره وزیر و ریس جمهور و مردم رو دور بزنی آیا میتوانید خدا رو دور بزنید
نمیتوانید خدای بزرگ بر تمام اعمال شما واقف است از دسته خدا نمیشود فرار کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
این استاندار رفت بوشهر اونارو بیچاره کرد الان نوبتی هم که باشه
نوبت گیلان است
سالاری مردم گیلان شمارو نمیخواهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
این استاندار رفت بوشهر اونارو بیچاره کرد الان نوبتی هم که باشه
نوبت گیلان است
سالاری مردم گیلان شمارو نمیخواهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
به سره مردم گیلان بلایی آوردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
روحانی وزیرت آخوندی باشه استاندارت سالاری باشه
فاتحه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
تا بحال وضعیت استانداری گیلان‌ این طور وخیم نبود با آمدن سالاری به استانداری گیلان عملکرد تمام زیر مجموعه استانداری گیلان به خط قرمز وارد شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
دولت شعار گرا و بدون عمل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
گیلان در راه فنا شدن با استاندار سالاری
کم تجربه بی ادب و قانون شکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
آقای روحانی ما مردم گیلان از شما شغل و رفاه نخواستیم این استاندار گیلان چرا باید به مردم گیلان توهین کنه
آیا کلید که میگفتی این بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
دادستان محترم کل کشور و دادستان محترم گیلان
شما به عنوان مدعی العلوم به مثله استانداری گیلان از طرف مردم
ورودپیدا کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
ریس جمهور با استاندارت سالاری با همدیگر از مردم خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
این سالاری از گیلان هم برداشته بشود و در جای دیگری استاندار شود ایشان همه جارو جارو میکند جارو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
دولت با مردم نیست با رویکرد استاندار گیلان این مهم به روشنی معلوم است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
دولت ضعیف است نمیتواند کشور رو اداره کند از امثال سالاری
انتظاری بیش از این نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
سالاری هر موقع از گیلان بود مطمعن باشید مردم جشن میگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
ریس جمهور آیا از ملت خجالت نمکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
ریس جمهور باید جوابگوی عملکرد بد استاندار گیلان پاسخگو باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
استاندار نمیتواند توازن سیاسی را در گیلان اقامه کند چون از نظر سیاسی کم تجربه و یک تاز است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
آقای روحانی برای استاندار گیلان کلاس تقویتی سیاسی بگذارید
چون ایشان درس سیاست را خوب بلد نیست به ایشان معلم سیاسی تقویتی بگذارید تا روفوظه نشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
خون شهیدان از بین رفت ببینید چه کسی را استاندار میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
استاندار کم درایت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
دولتی که به صورت تعاونی و شرکت اداره شود صورت مسله این میشود که استاندار گیلان از خود نشان داده هم در بوشهر هم در گیلان
دولت به صورت سهامی خاصی تبدیل شده است انسانی که یکم دقت نماید میبیند و مشاهده میکند که هر وزیری سهامی خاصی از یک گروه خاص و حزب خاص است
مشاهده میکنید آقای آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی سهمیه آقای حجت اسلام ناطق نوری و باجاناق ایشان هستند یا مثلن میبینیم سالاری سهمیه فلان حزب است
وزرا و استانداران از ریس جمهور و هیت دولت یا وزارت کشور دستور نمیگیرند اینان همشون از طرف فرد خاصی یا حزب یا گروهی منصوب میشوند و از آنها دستور میگیرند
مردم ایران دولت از ملت رای میگیرد وبه حزب خاصی رانت میدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
دولتی که به صورت تعاونی و شرکت اداره شود صورت مسله این میشود که استاندار گیلان از خود نشان داده هم در بوشهر هم در گیلان
دولت به صورت سهامی خاصی تبدیل شده است انسانی که یکم دقت نماید میبیند و مشاهده میکند که هر وزیری سهامی خاصی از یک گروه خاص و حزب خاص است
مشاهده میکنید آقای آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی سهمیه آقای حجت اسلام ناطق نوری و باجاناق ایشان هستند یا مثلن میبینیم سالاری سهمیه فلان حزب است
وزرا و استانداران از ریس جمهور و هیت دولت یا وزارت کشور دستور نمیگیرند اینان همشون از طرف فرد خاصی یا حزب یا گروهی منصوب میشوند و از آنها دستور میگیرند
مردم ایران دولت از ملت رای میگیرد وبه حزب خاصی رانت میدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
عملکرد آقای سالاری نمره نمیگیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
سالاری دیار میرزا را به زودی ترک کنید ملت مرد قانون میخواهند نه بده بستانهای سیاسی
ملت ایران به پای خون شهیدان اسلام و انقلاب ایستاده اند و ملت ایران درس خود را از محرم و عاشورای حسینی گرفته اند ما ملت گیلان پای ظلم و فساد رو نمی پذیرم چون از عاشورا درس گرفتیم
استاندار گیلان رو ترک کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
آقای سالاری گیلان جای شما و امثال شما نیست ما عملکردی در راستای قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میخواهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
استاندار در رسانه ها دیدم شما چند از مدیرانی که از خانواده معظم شهدا بودند برکنارش کردید این شهدا نبودند معلوم نبود من و شما کجا بودیم
شما به باورهای مسلمانان و انقلاب اسلامی توهین کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
بعضی از نماینده های گیلان از جمله آقایان حسنی جمالی جعفرزاده دلخوش عباسی قربانی از استاندار غیر بومی گیلان حمایت کردند آقایان نماینده های موافق استاندار این مردمی که به شما رای دادند از استاندار گیلان ناراضی هستند چطور همین مردمی که به شماها رای داده است پشت مردم رو خالی کردید
از شماها میپرسم نماینده دولت هستید یا ملت
در صندوقهای رای به شماها هم ملت اعلام خواهد کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
استاندار گیلان اینجارو ترک کنید ریس جمهور به کجا چنین شتابان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
استاندار نمیتواند گیلان را اداره نمایید هر چه سریعتر باید تدبیری اندیشیده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
وزارت کشور به توهین های استاندار گیلان توجه کنید که اگر ملت به پا خیزد گلایه ایی نداشته باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار