کد خبر: ۶۵۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 16 September 2018

تابناک / ولی داداشی، نماینده مردم استارا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ما اظهار کرد: متاسفانه نگاه استاندار گیلان به نمایندگان استان خطی و جناحی است.

 

سالاری از رییس جمهور که بالاتر نیست، چرا تحمل انتقادها را ندارد!؟ / از وزیر کشور و دولت روحانی باید پرسید امثال دکتر نجفی در گیلان چه ایرادی داشتند که یک غیر بومی را استاندار ما کردند!؟ / نگاه سالاری به نمایندگان گیلان خطی و جناحی است / نجفی اگرچه تمام و کمال سیاست های دولت را در گیلان اجرا می کرد اما با همه جریان های سیاسی استان نیز تعامل داشت / نجفی را فردی اخلاقمدار و تعاملگرا و سالاری را استاندار عده و جریانی خاص دیده ام

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: در گذشته آقای استاندار نسبت به نمایندگان مردم حرفی زد و آنها را کارچاق کن و به دنبال تامین منافع آدم های انتخابات خود خطاب کرد و با تعبیری که من نمیتوانم هزینه های انتخاباتی بعضی اشخاص را پرداخت کنم برخی نمایندگان را مورد عنایت قرار داد؛ اگرچه منظور وی بنده نبوده ام اما این صحبت ها توهین به نمایندگان و مردم گیلان است.

 

داداشی گفت: اینگونه اظهارات را پای بی تجربگی و عدم شناخت سالاری از ظرفیت های سیاسی استان باید گذاشت و باید یادی کنیم از دکتر نجفی استاندار سابق گیلان که بسیار هوشمندانه، اخلاقمدار و اگرچه تمام و کمال سیاست های دولت را در گیلان اجرا می کرد اما با همه جریان های سیاسی استان نیز تعامل داشت.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد: من به عنوان یک نماینده مستقل هرگز با نگاه سالاری که اصلاح طلبانه، اعتدالی و یا هرچه دیگر است کاری نداشته و ندارم و به خاطر دارم که حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که ما نوکر مردم هستیم اما آقایان گویا در استان نظر دیگری دارند!

 

وی افزود: تعامل سالاری تا امروز را خوب ارزیابی نمی کنم و در جریان سفر وزیر صنعت به گیلان، استاندار محترم اظهاراتی داشتند که جای تامل دارد و من اینگونه متوجه شدم که استاندار گیلان شمشیر را از رو برای برخی نمایندگان استان بسته است و من معتقدم که با این حرف ها نمیتوان جای پای خود را محکم کرد.

 

داداشی گفت: دکتر نجفی را فردی اخلاقمدار و تعاملگرا و سالاری را استاندار عده و جریانی خاص دیده ام.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: سالاری از رییس جمهور که بالاتر نیست، چرا تحمل انتقادها را ندارد!؟؛ چرا سالاری استاندار تمام مردم، گروه ها و جریان های سیاسی گیلان نیست!؟؛ از وزیر کشور و دولت روحانی باید پرسید که امثال دکتر نجفی در گیلان چه ایرادی داشتند که یک غیر بومی را استاندار ما کردند!؟ 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
این سالاری اصلن اخلاق مدار نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
با سلام
من سالاری رو از نزدیک دیدم و قدری میشناسم
در یکی از ادارات در پیچ و خم اداری گیر کرده بودم پس از ۳ ماه دوندگی و خواهش و تمنا به ملاقات استاندار رفتم ایشان را مدیری بی ادب دیدم و با زیر دستان خود و ارباب رجوعان به تندی و با بی ادبی تمام رفتار میکند
جناب حجت اسلام روحانی ما به حضرتعالی رای دادیم که فردی بی درایت و بی ادب رو استاندار گیلان کنی و به مردم بی احترامی کند
روحانی ملت اربابان شما هستند و شماها باید نوکر و خدمت گذار مردم باشید
آقای روحانی پشیمانم به رایی که به شما دادم و میدانم اکثر رای دهندگان به شما پشیمان و مایوسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
بله سالاری چون سالاره از ریس جمهور از نظر مقام بالاتره
چون این سالاری هیچ یک از مسولان عالی رتبه دولت رو قبول نداره میگه من از ریس جمهور دستور نمیگیرم
آقای ریس جمهور سالاری از شما دستور نمیگیره از کجا دستور میگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
این سالاری رو ادب کنید تا بی ادبیشو تکرار نکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
ریس جمهور در انتصاب استاندار گیلان خصومت خود را با گیلانی ها اعلام کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
استاندار گیلان رانده شده از بوشهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار