در پی انتقادهای اخیر به عملکرد سالاری؛
تابناک / رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه توهین استاندار به نمایندگان گیلان توهین به شعور گیلانیان است گفت: اظهارات نسنجیده استاندار نوعی فرافکنی است و این رفتار در تعیین بخشداران غیرقانونی اخیر توسط استاندار گیلان مشهود است.
کد خبر: ۶۵۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ 15 September 2018

تابناک / رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه توهین استاندار به نمایندگان گیلان توهین به شعور گیلانیان است گفت: اظهارات نسنجیده استاندار نوعی فرافکنی است و این رفتار در تعیین بخشداران غیرقانونی اخیر توسط استاندار گیلان مشهود است.

 

در یک کلام باید گفت استاندار فعلی در قد و قواره گیلان نیست! / اظهارات نسنجیده استاندار نوعی فرافکنی است / سالاری باید پاسخ بدهد که آیا با جذب چهار نفر صرفاً سیاسی به‌عنوان بخشدار، مشکل مردم حل شده است یا تنها از فشار سیاسیون استان نسبت به وی کم شده است!؟

 

ولی داداشی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس همه امور است اظهار کرد: نمایندگان مجلس از منتخبین مردم هستند و نباید مورد اهانت و توهین مسئولان ازجمله دولت قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان در جلسه هماهنگی سفر وزیر صنعت معدن تجارت به گیلان و پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان مورد اهانت قرارگرفته افزود: نمایندگان مردم از پشتوانه رأی مردم و از حمایت معنوی آن‌ها برخوردار هستند و هرگونه توهین به آن‌ها توهین به مردم اطلاق می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به توهین استاندار به نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه نمایندگان به دنبال تعیین بخشدار از حامیان خود برای جلب رضایت آن‌ها هستند گفت: اظهارات نسنجیده استاندار نوعی فرافکنی است و این رفتار در تعیین بخشداران غیرقانونی اخیر توسط استاندار گیلان مشهود است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استاندار باید پاسخ بدهد که آیا با جذب چهار نفر صرفاً سیاسی به‌عنوان بخشدار آیا مشکل مردم حل شده است یا تنها از فشار سیاسیون نسبت به وی کاسته شده است.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار به نمایندگان تکلیف کرده به‌جای دخالت در امور منصب‌ها به فکر سدسازی، پل‌سازی، پروژه‌های عمرانی و جذب سرمایه‌گذار باشند تصریح کرد: پیگیری مسائل عمرانی، خدماتی وظیفه دولت و جزو وظایف ذاتی استاندار به شمار می‌رود و کارگزاران دولتی ازجمله استاندار باید دنبال رفع موانع تولید، رفع موانع سرمایه‌گذاری و سدسازی باشد.

داداشی با تأکید بر اینکه تعیین تکلیف برای نمایندگان نیز نوعی توهین دیگر به منتخبین مردم است گفت: تعیین تکلیف استاندار به نمایندگان نوعی اهانت و توهین به شعور سیاسی مردم گیلان است و در یک کلام باید گفت استاندار فعلی در قد و قواره گیلان نیست.

وی با اشاره به اینکه گیلان متشکل از اقوام و جریانات سیاسی مختلف است که امری طبیعی و بدیهی به نظر می‌رسد بیان کرد: گیلان تا امروز نیز شاهد در هم فرورفتگی و عداوتی که استاندار در بدنه جریانات سیاسی تابیده نبوده و این کار نیز از سوی استاندار بسیار نکوهیده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه هر نوع تلاش نمایندگان از سوی استاندار گیلان مردود می‌شود و آن را به یک نحوی برچسب می‌زند و سیاسی جلوه می‌دهد گفت: استاندار گیلان شمشیر را از روبه‌رو بسته و من به مردم اعلام می‌کنم که هرگز اجازه سوءاستفاده و توهین به آن‌ها را نخواهم داد.

نماینده مردم آستارا با تأکید بر اینکه استاندارد نباید صرفاً برای جلب رضایت سیاسیون کارکرده و با منصوب کردن چهار بخشدار و جذب غیرقانونی آن‌ها در استان کشمکش ایجاد کند افزود: استاندار به‌جای جذب غیرقانونی چهار بخشدار باید به فکر اشتغال جوانان باشد و اگر قرار است استخدامی صورت بگیرد این استخدام باید بر اساس فراخوان عمومی صورت بگیرد.

 

پس از این اظهارات داداشی بود که برخی از نمایندگان گیلان در مقابل این دیدگاه قرار گرفته و به تعریف و تمجید از سالاری، استاندار بوشهری گیلان پرداختند که با هم مرور خواهیم کرد:

 

جدیت استاندار در استفاده از جوانان و بانوان ستودنی است

محمدصادق حسنی جوریابی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید، در ارتباط با انتقاد چند تن از نمایندگان مجلس از انتصابات استاندار گیلان گفت: اکثر نمایندگان مجلس در استان گیلان موافق جوانگرایی و انتصاب بخشداران جوان هستند.


وی با بیان اینکه عملکرد خوب بخشداران جوان، طی این مدت، بهترین عامل برای استفاده بیشتر از جوانان است گفت: جوانان با انرژی، پویایی، تحرک، خلاقیت و پیگیری جهت پیشبرد امور مردم، خونی تازه در رگ‌های سیستم دولتی پیر و سالخورده خواهند بود.


حسنی ادامه داد: دکتر سالاری به استفاده از ظرفیت جوانان باور قلبی دارد و در این راه مصمم است و این موانع، او را از این مسیر منصرف نخواهد کرد.


وی با تاکید بر اینکه وزارت کشور باید در امر به کارگیری جوانان، نقش تسهیل‌گر ایفا کند، گفت: وزیر کشور و معاونینش باید به جوانگرایی استانداران خود اعتماد کنند و یاریگرشان باشند.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برایم جای سؤال و تعجب است که برای انتصاب چند بخشدار، به وزارت کشور بروند و بخواهند وظیفه سنگین و خطیر نمایندگی را در شرایط خاص کنونی به پیگیری برای لغو قرارداد چند بخشدار تقلیل دهند و بخواهند مقابل جوانگرایی یک نسل بایستند.


دکتر حسنی تاکید کرد: امیدوارم مسئولین خطای استراتژیک دو دهه گذشته را در عدم پرورش نسل جدید مدیران تازه نفس و جوان تکرار نکنند و توصیه مقام معظم رهبری و رییس محترم جمهوری را مبنی بر ضرورت به‌کارگیری از توان نسل جوان و پرانرژی، نصب‌العین قرار دهند؛ نه اینکه به دلیل عدم تامین منافع باندی و جناحی در انتصابات، تلاش‌های ستودنی مدیران دلسوز و دوراندیش را زیر سؤال ببرند و به قولی، قیصریه را برای یک تکه دستمال به آتش بکشند.


عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: منتقدان این نکته را در نظر بگیرند که تمام دولت‌ها در تمام کشورها به‌جهت پیشبرد اهداف دولت، از لحاظ سیاسی از افرادی که همراه و همگام اهداف دولت باشند استفاده می‌کنند و این موضوع عجیبی نیست؛ اما متاسفانه بعضی از آقایان گویا فراموشکار شده اند.

 

سالاری از بدو ورود به گیلان فعالیت های توسعه محور را با جدیت دنبال کرد

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در نشست هم اندیشی وزیر صنعت،معدن و تجارت با فعالین این حوزه که در لنگرود برگزار شد، از تلاش های دولت تدبیر و امید و نماینده عالی دولت در گیلان تقدیر کرد و افزود:حل مشکلات عمومی وظیفه اصلی مدیران است.

 

وی مالیات بر ارزش افزوده را از مهم‌ترین دغدغه های تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواند و با تاکید برای راهکاری حمایتی از سوی دولت گفت:توان رقابتی با حمایت از جریان تولید محقق می شود.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت ها و گرانی ارز در کنار چالش های اقتصادی مزایایی را به همراه دارد و آن رسیدن به خوداتکایی و استفاده صحیح از منابع موجود است.

 

وی به موضوع ابریشم نیز اشاره کرد و گفت:واردات ابریشم غیرمنطقی است زیرا در گیلان ظرفیت تولید مقادیر مورد نیاز کشور وجود دارد.

 

لاهوتی با تقدیر از تلاش های استاندار گیلان و پیگیری های مجدانه ایشان در روند توسعه استان خاطرنشان کرد:دکتر سالاری از بدو ورود به گیلان با حساسیت ویژه ای ورود کرد‌که نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

 

وی در پایان خواستار حذف تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی برای واردات چای خارجی در جهت حفظ منافع اقتصادی چایکاران کشور شد.

 

مشکل گیلان درست یا غلط بودن انتصابات استاندار نیست/ سالاری را استانداری باهوش و کاربلد می دانم


عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه مردم اکنون با مشکلات اقتصادی روبرو هستند گفت: نباید مسائل فرعی و حواشی را اصل قرار دهیم گاهی متاسفانه موضوع اصلی فراموش می شود.

منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با انتقادات اخیر چند تن از نمایندگان مجلس نسبت به انتصابات استاندار گیلان گفت: معتقدم آقای سالاری که مسئولیت عالی اجرایی این استان را برعهده دارد، در چارچوب وظایف و قانون به فکر رفع مشکلات مردم است و ما نمایندگان نیز باید در همین راستا به او کمک کنیم تا با قدرت بیشتری برای حل مشکلات استان حرکت کنند و قدم بردارند.

جمالی افزود : هر انتصابی ممکن است منتقدانی داشته باشد اما مطمئنا در شرایط فعلی، مشکل استان ما درست یا غلط بودن انتصابات استاندار نیست.

او افزود: انتصاب مدیران از اختیارات قانونی استاندار است و اصلی ترین شاخص هم این است که بتوانند با آنها همکاری و هماهنگی جهت حل مشکلات مردم داشته باشند و طرح مسائلی نظیر بومی و غیربومی، فرعی است.

نماینده مردم رودبار و منجیل در مجلس شورای اسلامی اصل کار نمایندگان را کمک به مسئولین اجرایی استان دانست و گفت: برای اینکه بتوانیم قدم های موثری برای استان برداریم باید همراه مدیران باشیم.

جمالی ادامه داد: اختلاف سلیقه ها در همه جا وجود دارد اما نباید این مسائل موجب اخلال در کار مدیران به جهت خدمت رسانی به مردم شود. زیرا در چنین شرایطی دو طرف باید صبوری داشته باشند و به این نکته توجه کنند که هدف ما مشترک است و آن حل مشکلات مردم است.

او با اشاره به صحبت های رهبری در مورد همراهی با دولت برای حل مشکلات گفت: تخریب و زیرسوال بردن سالاری منصفانه نیست. مطمئنا هم افزایی در تفکر و نیروی انسانی به نتایج موثرتری منجر می شود.

نباید مسائل فرعی و حواشی را اصل قرار دهیم

عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه مردم اکنون با مشکلات اقتصادی روبرو هستند گفت: نباید مسائل فرعی و حواشی را اصل قرار دهیم گاهی متاسفانه موضوع اصلی فراموش می شود.

او رعایت نکات اخلاق و انصاف را یادآور شد و گفت: نگاه مردم به مسئولین است؛ .مردم اگر ببیند که در راستای حل مشکلات آنها تلاش صورت می گیرد همراهی و همکاری بیشتری خواهند داشت، بنابراین باید از اختلاف و افتراق فاصله بگیریم.

جمالی گفت: با توجه به تجربه کاری و جلساتی که با آقای سالاری داشته ام او را استانداری باهوش و کاربلد می دانم که با برنامه ریزی و نقشه راه مشخص وارد استان شده و می داند که چه کار باید بکند و بر همین اساس من به عنوان نماینده مردم اگر نقدی داشه باشم با استاندار صحبت می کنم و سعی می کنم که به جای جنجال و حاشیه سازی با گفتگو و تعامل به نتایج بهتری به نفع مردم برسیم.

 

استفاده از جوانان یک مطالبه مردمی بود/ برخی از اظهار نظرها مغرضانه و شخصی است/اظهارات یک نماینده نباید به کل نمایندگان استان تعمیم داده شود


غلامعلی جعفرزاده منتخب اول مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به بررسی عملکرد استاندار، انتصاباتش و اظهار نظر منتقدین پرداخته است.

نزدیک به یکسال از حضور مصطفی سالاری در استان گیلان می گذرد و حالا در آستانه اولین سالگرد حضور او آنچه که این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است انتصابات استاندار جوان است که با انتقاد چند نماینده مخالف دولت مواجه شده است.

به نقل از گیل نگاه، غلامعلی جعفرزاده منتخب اول مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به بررسی عملکرد استاندار، انتصاباتش و اظهار نظر منتقدین پرداخته است.

سالاری سریع بر مسائل استان احاطه پیدا کرد

جعفرزاده با بیان اینکه در ابتدای کار به دنبال استاندار بومی برای استان گیلان بودیم می گوید: اما به هر حال با توجه به سیاست های دولت جناب سالاری برای گیلان انتخاب شد. بعد از انتخاب ایشان مخالفت با او به ضرر استان بود بنابراین ما تلاش کردیم که به او کمک کنیم و از آن طرف هم سالاری سریع بر مسائل استان احاطه پیدا کرد و عاقلانه شروع به کار کرد.

استفاده از جوانان یک مطالبه مردمی بود

او سپس به بحث انتصابات گسترده بخشداران و مدیران جوان از سوی سالاری اشاره کرد و گفت:استفاده از جوانان یک مطالبه مردمی بود که سالاری آن را اجرایی کرد. فکر نمی کنم کسی مدعی شود که تمام انتصاباتش درست بود اما برآیند تصمیمات استاندار مثبت و خوب است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه استان گیلان را در این زمینه استفاده از جوانان و زنان عقب مانده بود تصریح کرد: عملکرد سالاری را در به کارگیری جوانان و بانوان موفق می دانم که نمونه اش رتبه اول گیلان در احراز پست های مدیریتی توسط بانوان در سطح کشور است.

بعضی اظهارنظرها مغرضانه و شخصی است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به برخی از انتقاد های انجام گرفته در مورد انتصابات انجام گرفته می گوید: برخی از اظهار نظرها مغرضانه و شخصی است و نباید به کل نمایندگان استان تعمیم داده شود. ممکن است که یک نماینده چهار درخواست از استاندار داشته باشد اگر به هر دلیلی آن خواسته ها انجام نشد نباید از دایره اخلاق و انصاف خارج شویم. باید به استاندار حق بدهیم که حامیان دولت را منصوب کند.

مردم دیگر حوصله تنش و دعوا ندارند

جعفرزاده با تاکید بر اینکه نقدها باید منصفانه باشد و اخلاقا، شرعا و قانونا به نماینده دولت کمک کنیم می گوید: به دور از انصاف است که چوب لای چرخ دولت بگذاریم. رهبری هم در جلسه اخیر خود تاکید داشتند که همه باید به دولت کمک کنند. چون کمک به استاندار کمک به ملت است. باید بدانیم مردم دیگر حوصله تنش و دعوا ندارند.

سالاری تنها استانداری است که از همان ابتدای حضورش در استانداری برنامه کاری داشت

این نماینده مجلس به نکته دیگری هم اشاره می کند : من با چند استاندار کار کردم اما سالاری تنها استانداری که در همان ابتدای کار و حضورش در استانداری برنامه کاری داشت .

جوانترین استاندار کشور از مشورت استقبال می کند

جعفرزاده در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد چرایی واکنش و حساسیت نمایندگان در مورد انتصابات توضیح می دهد: نمایندگان حق دخالت در انتصابات را ندارند. اما با توجه به نقش نظارتی خودشان می توانند در این مورداظهار نظر کنند. استاندار فعلی گیلان که جوانترین استاندار کشور است نیز ثابت کرده از مشورت استقبال می کند.

نماینده رشت اما اگر پیشنهاد و مشورت نماینده ای مورد قبول استاندار واقع نشد حق ندارد که مخالفت کند چون باید به استاندار بحق بدهیم افراد و تیم مدیریتی اش را خودش انتخاب کند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ادامه می دهد: همه فرایندهای انتخاب، انتصاب، نظارت و پیگیری را قانون مشخص کرده است و انتظارات خارج از این چارچوب منطقی نیست.

جعفرزاده در مورد اظهار نظر نماینده آستارا در مورد اینکه استاندار نمایندگان را کار چاق کن نامیده بود هم گفت: ایشان خودشان باید درمورد صحبت خودشان توضیح بدهند و تاکید می کنم سخنان ایشان الزاما دیدگاه نمایندگان استان نیست اما من چنین چیزی را از استاندار نشنیدم زیرا او را انسان فهیمی می دانم که از چنین ادبیاتی استفاده نمی کند.

 

اما در این بین یونس رنجکش، فرماندار آستارا هم جا نماند و از رویکرد استاندارش زبان به تعریف گشود و تلویحا نماینده حوزه انتخابیه خود را به آرامش دعوت کرد!

 

نگاه استاندار گیلان، جانشین پروری و بهره مندی از ظرفیت های منابع انسانی در استان است/ از نماینده شهرستان برای تعامل با مدیران انتظار بیشتری است


فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: نگاه استاندار گیلان جانشین پروری و توجه به شایسته گزینی و بهره مندی از ظرفیت های منابع انسانی در استان است که باید به آن احترام گذاشت.

یونس رنجکش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قبلی و جدید نیروی انتظامی شهرستان آستارا افزود: این نگاه متاسفانه در نظام اداری مغفول مانده بود که اکنون باید از این توجه دولت و استاندار گیلان حمایت کرد.

وی اضافه کرد: اصل جانشین پروری و توجه به منابع انسانی به عنوان یک سرمایه در کشور باید با جدیت دنبال شود زیرا یک نیاز اساسی است و در این مدت استان گیلان به دلیل رویکرد استاندار به بحث استفاده از جوانان و بانوان در رتبه نخست کشور قرار دارد .

فرماندار آستارا اضافه کرد: خوشبختانه امروز نماینده پرتلاش مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان دارای مسئولیت بیشتری است که انتظار است ضمن تعامل با مدیران ارشد دولت و استان ‌بتوانند نقش محوری و اساسی در پیگیری مطالبات مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: باید از هر بهانه ای که موجب تضعیف نظام مدیریتی می‌شود پرهیز شود و همه با هم به رشد و بالندگی کشور و پیگیری مطالبات استان گیلان و شهرستان آستارا کمک کنیم زیرا در شرایط امروز که همه درگیر جنگ اقتصادی هستیم بهانه تراشی ها و عدم همگرایی موجب تضعیف کشور می شود.

رنجکش گفت: امروز در شهرستان آستارا به رغم اقدامات خوب دولت مشکلاتی نیز وجود دارد که در تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی کشور، استان و شهرستان این مشکلات قابل برطرف شدن است.

رئیس شورای تامین شهرستان مرزی بندر آستارا اضافه کرد: آنچه برای ما در این شهرستان مهم است برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در جامعه است و این مسئولیت به دور از هر تفکر سیاسی و جناحی تعریف می شود.

وی گفت: در این جایگاه همه موظف به تامین منافع ملی هستیم و هیچ تعلق دیگری جز وظیفه اصلی که حفظ امنیت مردم با محوریت منافع ملی است وجود ندارد.

وی ضمن تشکر از سرهنگ عزیزی فرمانده پیشین نیروی انتظامی شهرستان آستارا ایشان را افسری شایسته، متعهد و وظیفه شناس برشمرد که تعامل خوبی در شهرستان داشته اند .

وی یادآور شد: پلیس امروز بر خلاف گذشته که خود را مأمور و معذور می‌دانست خود را مأمور و مسئول می داند و به صورت تخصصی پیگیر وظایف سازمانی و تعهدات خود است.

فرماندار آستارا ادامه داد: تخصصی بودن نیروی انتظامی یک گام بسیار ارزشمند در انجام مأموریت ها و موفقیت در حوزه های مختلف است که موجب تقویت نظم و امنیت در جامعه می شود.

وی گفت: با توجه به نقش فراگیر و حضور در عرصه های مختلف توسط نیروی انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا نیازمند توجه بیشتر در پشتیبانی‌های لازم از این نیرو است که انتظار داریم اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی همچنین برای فرمانده جدید آستارا آرزوی موفقیت کرد و خواستار ادامه تعاملات در راستای انجام ماموریت های سازمانی با دستگاه های اجرایی شهرستان شد.

در ادامه این مراسم که امام جمعه شهرستان، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی و فرمانده انتظامی استان گیلان نیز سخنرانی داشتند پس از ارائه گزارش از سوی سرهنگ عزیزی از عملکرد دو سال مسئولیت خود در آستارا سرهنگ نمازی به عنوان فرمانده جدید این شهرستان به حاضرین معرفی شد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
فرماندار آستارا نوچه استاندار گیلان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
این دولت دولته بی کفایت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
آقای روحانی اقتصاد خراب اشتغال زایی خراب استاندارت خراب فرماندارانت خراب بخشدارانت خراب مدیرانت خراب
به چه دل بستی استعفا بدید و بروید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
فرماندار اینو نگه چی بگه نگه استاندار عزلش میکنه
دولت بی قانون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
دلم میسوزد به حال وطنم و مردمم چه کسانی فرماندار میشود یک حقه باز یک آدم دلقک چرا اینگونه آدم ها فرماندار میشوند ایشان اصلن کارمند رسمی دولت نیست
به چه دلیل دولت اهتمام دارد اینگونه آدمها فرماندار و یا استاندار شوند البته اینها بده و بستانهای دولتی هست که به نظر دولتی ها هیچ گونه اشکالی ندارد آقای ریس جمهور اشکال دارد ملت رو به امیدت و تدبیرت امیدوار کردی آقای ریس جمهور با اون وزرات با این استاندار و فرماندارانت میتوانی امیدی بر دل مردم بیا فرینی
نمیتوانی این استانداران و فرمانداران به فکر مردم نیستند به فکر جیب خود هستند این رو در ۵ سال گذشته مردم ایران بخصوص مردم گیلان اینهارو لمس کرده اند
آقای ریس جمهور نتوانستی در دله مردم ایران جا پیدا کنی نتوانستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
دولت روز به روز ضعیف تر و ذلیل تر میشود
ریس جمهور تیمت ضعیف و رانت خوار است
ملت به امیدت دل بسته بودند الان پشیمان شده اند
بیایید از ملت بزرگ ایران که همواره به دولت یاری داده اند عذر خواهی کنید و از خدای بزرگ منان طلب مغفرت و توبه نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
بعضی از نمایندگان گیلان در مجلس محافظه کارانه عمل میکنند از جمله آقایان قربانی حسنی جعفرزاده جمالی
نمیخواهند حقیقت را بگویند چون در دولت منافعی دارند
اینان در حقیقت نماینده مردم نیستند وکیل الدوله هستند
نماینده واقعی آن است که طرف حقیقت رو بگرید و از قانون حمایت کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
اگر نماینده ایی ببیند دولت و دولتی ها دارند از قانون و حقوق ملت به نفع خود استفاده میکند نماینده مردم باید از حقوق ملت دفاع کند تذکر دهد اخطار دهد
من در تعجبم چرا بعضی از نمایندگان گیلان به حمایت از استاندار دست به کار شدند
بخش دار چه جوان باشد چه میانسال باید در مورد آنها طبق قانون از آنها حمایت کرده و در سمت بخشداری ابقا شوند
نمایندگان عزیز گیلان در هر صورت باید به نفع قانون و حقوق عامه
مردم حرف بزنید نه به خاطر حزب یا جریان خاصی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
یکی از بخشداران رییس دفتر حسنی بوده.
جعفرزاده و جمالی هم معلومه چرا تمجید میکنند و رنجکش که شانسی هنوز فرماندار مانده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
فرماندار آستارا جا نماند این فرماندار بی سواد اومده شهر با فرهنگ آستارا داره عوض حرف میزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
فرمانداران گیلان در کمای سیاسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
فرماندار آستارا یک فردی ایست بی تجربه از نظر سیاسی و مدنی
فرماندار آستارا شعر می سرود و در شبهای شعر شعر میگفت و همه بهش دست میزدند و او نیز از کف زدن لذت میبرد
اوچه میداند سیاست چیست فرماندار آستارا ریس حزبت نوبخت است چه گلی بر سر مردم کرده که تو بکنی
فرماندار تو سواد سیاسی نداری وزیر کشور اینا کی هستند حکم فرمانداری میزنی آیا به ملت دروغ گفتید آیا روحانی دیگر توان کارکرد ندارد و مملکت را به کسانی میسپارد که دارند با نان شبه فقیران بازی میکنند
روحانی بیایید از ملت بزرگ عذرخواهی کنید نتوانستید ایران را درست کنید مملکت رو سپردید به امثال سالاری و رنجکش این میشود که میبینید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
فرمانداران و مدیران گیلان از نظر سواد سیاسی کوته نظرنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
انتقاد به آقای ریس جمهور وارد است آقای ریس جمهور میخواستی با این استانداران و فرمانداران کشور رو به سوی توسعه و رونق اقتصادی به پیش ببری اینان همشون ضعیف هستند و آقای ریس جمهور شکست خوردی شکست زیادی میخوری جمع کن اینارو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
گیلان در راه عقب ماندگی با استاندار گیلان سالاری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
الان در بدنه هیت دولت دعوای سیاسی است بین حزب اعتدال و توسعه و حزب کارگزاران میدانید برای چه
نوبخت کارهای اقتصادی رو به گردن جهانگیری می اندازد و جهانگیری به گردن نوبخت
ریس جمهور مردم گرفتارند به نان شبشان محتاجند نان هر قرصی یک هزار تومن برنج کیلویی ۱۴ هزار تومان بیایید اقتصاد رو سرو سامان دهید
فکر میکنید با این استانداران و فرمانداران میتوانید کاری انجام دهید
آقای ریس جمهور مردم مستقیم با استانداران و به خصوص با فرمانداران در ارتباتند بیایید در مورد اینان تجدید نظر کنید
آقای ریس جمهور نه توسعه سیاسی کردین نه اجتماعی نه اقتصادی
در یک کلمه مردم روز به روز فقیر تر میشوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
جناب روحانی آیا مردم اشتباه کردن که به شما رای دادن
آیا میشود با مصطفی سالاری استاندار گیلان گیلان رو به سوی توسعه سوق داد آیا میشود با این فرمانداران گیلان به سوی پیشرفت فکرد
نمیشود آقای ریس جمهور استانداری و فرمانداری که همیشه درش به روی مردم بسته باشد نمیشود آقای ریس جمهور
دلم برای ایران و ایرانی میسوزد که چرا ما انسانها این طوری عقیده و تفکراتی داریم
ریس جمهور ملت ایران بیایید به دور از سیاست و سیاست زدگی به مردم احترام کنیم بیایید در مورد مدیران ارشد استان درست بیندیشیم و درست انتخاب کنیم با قلدری و قلدرگری نمیشود جامعه رو به سوی اهداف تعالی پیش برد
آقای ریس جمهور بدانید ما ملت ایران همیشه از سوی مدیران دولتی مظلوم واقع شدیم
دولت از مردم است اما دولت از مردم نیست ریس جمهور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
نمایندگان گیلان در برابر قلدر معابانه استاندار وایستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
نمایندگان گیلان عصاره های ملت گیلان از استاندار حمایت نکنید
این دارد استان گیلان را به خرابه ایی تبدیل میکنید
نماینده هایی که از استاندار حمایت کردید از ملت که به شما رای دادن خجالت بکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
عجوبه ایی در گیلان به نام سالاری
این شخص تعاملی با هیچ کس ندارد نه با مردم نه با نمایندگان مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
سالاری خجالت بکشید و پیرو قانون باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
این استاندار موضع انقلابی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
نمایندگان باید به نفع مردم حرف زده و گام بردارند
غیر این باشد خیانت است خیانت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
دولت و شخص آقای استاندار به فکر مردم نبودید هر چی دلتون خواست انجام دادین و مردم رو به حاشیه بردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
استاندار گیلان کسی باید باشد که لایق مردم گیلان باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
مواضع استاندار عالمانه نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
استاندار گیلان به چه قیمی به مردم گیلان توهین میکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
فرماندار شاعر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
متاسفم آقای روحانی برای انتصاباتت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
سازمان بازرسی کل کشور و وزارت محترم اطلاعات ورود پیدا کنید به مسله انتصاب فرماندار غیر قانونی آستارا
فرماندار آستارا غیر قانونیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
ریس جمهور استاندارت در گیلان سالاری باشد ریس سازمان برنامه و بودجه که کیوان محمدی باشد فرماندارانت امثال رنجکش و مهدوی باشد انتظار نداشته باشید مردم شما رو درک کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
فرماندار باید جوابگوی غیر قانونی بودن خود را به قانون پاسخ دهد
از قانون میخواهیم جلوی غیر قانونی بودن فرماندار آستارا رو به روشنی و با دقت تمام پاسخ دهد
وزیر کشور به ملت پاسخ دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
استاندار مردم رو خوب سره کار گذاشتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
رنجکش سواد نداره واز سوی دیگر فرماندار غیرقانونی آستاراست
وزیر کشور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
وزارت کشور و شخص آقای وزیر
تشریف بیاورید و توضیع دهید چگونه رنجکش فرماندار آستارا شد
با ملت به صورت شفاف و با صداقت حرف بزنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
دولت بی اندیشه
دولت کشور رو رها کرده و هیچ گونه نظارتی بر اعمال و رفتارهای استانداران و فرمانداران نمیکند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
دولت روحانی دولت بی قانون است مگر میشود با همچین استاندارانی و فرماندارانی به سوی پیشرفت و عدالت رفت
غیر ممکن است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار