کد خبر: ۶۵۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲ 14 September 2018

 

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که لباسی را برای خود خریداری می‌کنید و پس از گذشت چندین ماه، تصمیم می‌گیرید لباسی که اخیرا خریداری نموده اید را به تن نمایید تا در مراسم خاص که به آن دعوت شده اید حضور یابید. اما زمانی که لباس مورد نظرتان را می‌پوشید بنابر دلایلی همانند پر خوری و چاق شدن، نمی‌توانید بر تن کنید و یا برای شما کاملا تنگ شده اند. اما با این وجود در این شرایط باید چه کاری انجام دهیم؟ آیا راه و روشی وجود دارد که در این وضعیت بسیار بد به ما کمک کند؟

 

ترفندهای پنهان کردن شکم خانم های چاق

 

قرار گرفتن در چنین شرایطی بسیار سخت و دشوار است و به قدری سخت است که شاید استرس تمام وجودمان را در بر گیرد و به خود دائما بگوییم که به چه علت این میزان چاق شده ایم و… که این مشکل می‌تواند در میان آقایان و خانم‌ها رخ دهد که کاملا حس ناخوشایندی می‌باشد. در این مطلب ما قصد داریم تا تعدادی روش در مورد پنهان کردن چند کیلوگرم وزن در پشت لباس را معرفی کنیم. اگر چنین مشکلاتی برای شما پیش آمده اند، توصیه می‌شود تا به ادامه این مطلب توجه نمایید.

 

۱-بلوز‌های بلند

 

یکی از ایده‌های مناسب و معمولی برای پنهان کردن شکم در پشت لباس استفاده از بلوز‌های بلند است که می‌توانید به کمک این شیوه آسان شکم خود را در پشت لباس پنهان سازید. از طرفی این نوع پیراهن را به همراه شلوار‌های مختلف ست کنید و هیج مشکلی پیش نخواهد آمد؛ بنابراین فرصت را از دست ندهید و از این نکته ساده برای پنهان کردن شکم استفاده کنید که می‌توانند شما را نه بسیار لاغر و نه بسیار چاق جلوه دهند.

 

۲-لباس‌های تیره

 

رنگ‌های مختلف لباس‌ها نیز می‌توانند میزان چاق بودن را جلوه دهندو بنابراین انتخاب کردن لباس‌هایی تیره مانند سرمه‌ای و سیاه می‌توانند بهترین گزینه برای پنهان کردن شکم باشند.

 

ترفندهای پنهان کردن شکم خانم های چاق

 

۳-چاک مناسب لباس

 

لباس‌هایی که دارای چاک‌های مناسب هستند، یقینا یکی از روش‌های بهتر و لاغرتر جلوه دادن بدن می‌باشد که می‌توانید از آن استفاده نمایید. از طرفی استفاده از کمربند‌ها نیز بسیار مناسب است و می‌تواند شکل و مایل خاصی را به شما بدهند که دیگر حالت چاق و تو پر بودن از شما پنهان شود.

 

۴-عدم استفاده از شلوار‌های فاق کوتاه

 

شلوار‌های جین فاق کوتاه برای افرادی که بلاتن‌ها بلندی دارند به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چرا می‌تواند شکل و شمایل بدی را بر روی بدن ظاهر سازد. بهترین گزینه برای پنهان کردن شکم استفاده از لباس‌های جین فاق بلند است و مطمئن باشید که با استفاده از این روش می‌توانید هم احساس راحتی کنید و هم لاغرتر از آنچه که هستید شما را جلوه دهد.

 

همان گونه که گفته شد این نوع مشکلات برای هر نوع جنسیتی می‌تواند رخ دهد و تنها برای خانم‌ها نمی‌باشد و برای آقایان نیز چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. اما با این وجود روش‌هایی که برای خانم‌ها گفته شد، آقایان نیز می‌توانند آنرا دنبال کنند.

ترفندهای پنهان کردن شکم خانم های چاق

 

۵-استفاده از کت‌های گشاد

 

با استفاده از کت‌ها یا اور کت‌ها علاوه بر این که می‌توانند تا میزان زیادی بر روی زیبایی و تیپ تاثیر مثبت بگذارند. مطمئنا از این روش نمی‌توان در فصول گرمی مانند تابستان استفاده کرد و بهترین زمان برای استفاده در فصول سرد سال می‌باشد.

 

۶-طراحی لباس

 

برای این مورد می‌توانید این نکات را در ذهن بخاطر بسپارید. اولا شما می‌توانید از ژاکت‌های مدرن و حتی ژاکت‌های ورزشی برای پنهان کردن شکم استفاده کنید که باز هم این مورد مناسب برای فصولی مانند پاییز و زمستان می‌باشد. دوما هم می‌توانید از شلوار‌های فاق بلند در صورتیکه شکم بسیار چاقی نداشته باشید، استفاده نمایید. این باعث می‌شود که پا‌های شما لاغر‌تر دیده شوند.

 

۷-نحوه برخورد و راه رفتن

 

آخرین نکته برای اینکه لاغرتر از آنچه که هستید، نشان دهید نحوه راه رفتن و برخورد شخص است که به خود شما بستگی دارد. برای مثال زمانیکه شما شرمنده شخصی باشید، یقینا حالتی مضطرب مانند خواهید داشت؛ بنابراین شما می‌توانید با کمی اعتماد به نفس و این طرز فکر که شما فردی نه چاق و نه لاغر هستید به جلو پیش بروید.

 

همان طور که مطالعه نمودید، تمام جزئیات مهم هستند و توصیه می‌شود که این نکات را کاملا در نظر بگیرید چرا که هر یک از آن‌ها می‌توانند در این امر برای شما مناسب و موثر باشند.

 

منبع:نمناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار