در بخش كاتا
كاتاروي ملي‌پوش استان قم موفق به كسب مقام نايب‌قهرماني و نشان نقره مرحله دوم پيكارهاي ليگ كاراته‌وان پسران ايران شد.
کد خبر: ۶۵۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 13 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، بعد از برگزاری مرحله دوم رقابت‌های نخستین دوره لیگ کاراته‌وان دختران ایران که با کسب یک نشان برنز توسط هدیه‌سادات موسوی برای تیم قم همراه بود، در بخش مردان نیز یک مدال به رنگ نقره نصیب کاراته استان قم شد.

این در حالی است که پیکارهای مرحله دوم لیگ کاراته‌وان رده سنی جوانان کشور با عنوان جام آینده‌سازان به میزبانی هیات کاراته استان اردبیل در سالن ورزشی پهلوان رضازاده این شهر به انجام رسید و کاراته‌کای موفق قم در این رقابت‌ها سیدمجید وکیلی بود که در بخش کاتا نقره گرفت.

در این مرحله از رقابت‌ها کاراته‌کاهای دو رده سنی نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند، ضمن اینکه رقابت‌ها در بخش‌های کاتای انفرادی و تیمی و کومیته انفرادی به انجام رسید و سیدمجید وکیلی در قسمت کاتا بار دیگر استعداد و توانمندی خود را برای کسب عنوانی دیگر از مسابقات کشوری به نمایش گذاشت.

سیدمجید وکیلی کاراته‌کای خوش‌استیل و پرافتخار باشگاه ورزشی شهید زین‌الدین قم در کاتای انفرادی رده سنی جوانان این مرحله به میدان رفت و پس یک دور استراحت در نخستین مبارزه خود تایماز پارچه‌باف اکبری از تیم هیات کاراته آذربایجان‌شرقی را با کاتای پاپورن پنج بر صفر شکست داد.

این کاتاروی ملی‌پوش در دور سوم رقابت‌ها علیرضا رجبی از تیم هیات کاراته گیلان را با کاتای آناندای و نتیجه پنج بر صفر مغلوب خود کرد و مسابقه سوم خود از مرحله چهارم را که یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر بود با اجرای کاتای چاتان یاراکوشانکو و نتیجه سه بر دو از محمد حسین خدادادی عضو تیم هیات کاراته اصفهان برد تا به فینال برسد.

در دیدار فینال دومین مرحله مسابقات لیگ کاراته‌وان پسران جوان ایران، سیدمجید وکیلی در مصاف با حریف تهرانی خود یعنی احمدرضا محمودی در زمان اجرای کاتا تعادل خود را از دست داد و ناباورانه نتیجه را واگذار کرد تا به مقام نایب‌قهرمانی و مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کند.

وکیلی در مرحله نخست این رقابت‌ها مدال برنز را به خود اختصاص داده بود، به مربیگری برادران سلطانی تنها مدال‌آور کاراته استان قم از مرحله دوم مسابقات لیگ کاراته‌وان پسران ایران لقب گرفت، همچنین در شرایطی که مجید جهان‌آرا و محسن سیار به عنوان سرپرست تیم قم را همراهی کردند، از باشگاه شهید زین‌الدین، حسین خدری و متین محمدی‌یکتا نیز در این رقابت ها حضور داشتند که با وجود شایستگی از کسب مدال بازماندند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار