کد خبر: ۶۵۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 11 September 2018

به نقل ا جام جم، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم زیر ۱۶ سال دختران ایران به مسابقات آسیایی تاجیکستان گفت: برگزاری این مراسم در راستای اقدام‌های جدی فدراسیون فوتبال در بخش بانوان است و همه آنچه در اختیار تیم‌های آقایان قرار گرفته است در اختیار تیم‌های بانوان هم قرار دارد. در بخش فوتبال و فوتسال بانوان تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داریم. در گذشته در رده‌های پایه شرکت نمی‌کردیم، اما اکنون در تمام رده‌های سنی بانوان فعال هستیم.

او ادامه داد: در فوتسال بانوان وضعیت خوبی داریم چرا که رتبه اول آسیا در اختیار ما است، اما در فوتبال همچنان باید کار کنیم. البته کارمان را شروع کرده ایم و در آینده وضعیت فوتبال بانوان هم بهتر می‌شود.

تاج درباره مشکلات ارزی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: فکر می‌کنم افرادی که درباره ارز تصمیم می‌گیرند تمام واقعیت‌های جامعه را ندیده اند آن‌ها به شادی مردم اهمیت نداده اند و روی مسائلی که باید دقت می‌کردند بی توجه بودند. مگر می‌توانیم حقوق کارلوس کی روش و زلاتکو کرانچار را از بازار آزاد تهیه کنیم؟ تیم ملی را با مشکلات زیادی به ازبکستان اعزام کردیم و کارمان بسیار سخت است. اعتقاد دارم این راه به بن بست می‌رسد و اداره فوتبال به این شکل غیرممکن است. امیدوارم دوستان تصمیم بهتری بگیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی روش گفت: با کی روش به توافق کامل رسیده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار