شهردار چاف و چمخاله در گفت و گو با تابناک؛
تابناک / یکی از کانال‌های تلگرامی لنگرود با انتشار پیام یکی از شهروندان شهر چاف و چمخاله به موضوعی عجیب که توسط شهرداری چاف و چمخاله صورت گرفته است، اشاره نمود.
کد خبر: ۶۵۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 10 September 2018

تابناک / یکی از کانال‌های تلگرامی لنگرود با انتشار پیام یکی از شهروندان شهر چاف و چمخاله به موضوعی عجیب که توسط شهرداری چاف و چمخاله صورت گرفته است، اشاره نمود.

 

مسدود کردن کوچه های منتهی به دریا ارتباطی به شهرداری ندارد /  نمیدانم که برخی از وارونه جلوه دادن موضوعات چه سودی می برند / در سال های قبل طرح سالمسازی چمخاله فقط یک ورودی داشت که سال 97 به 4 ورودی افزایش پیدا کرد

 

این شهروند چاف و چمخاله با انتشار ویدئویی، خبر از مسدود کردن کوچه‌های ساحلی منتهی به دریا خبر داده و مدعی شده بود که در اقدامی عجیب مسیر منتهی به دریا توسط تپه‌های ماسه‌ای ایجاد شده در انتهای کوچه مسدود شده است!

 

کمیل لاهوتی، شهردار چاف و چمخاله در گفت و گویی کوتاه با تابناک اظهار کرد: مسدود کردن کوچه های منتهی به دریا ارتباطی به شهرداری ندارد.

 

لاهوتی تصریح کرد: مسدود شدن راه های منتهی به دریا در چاف و چمخاله با نظر یگان ویژه و برای برقراری امنیت و موضوعاتی همچون سرقت و ... است و برای کنترل مسائلی از این دست است.

 

شهردار چاف و چمخاله در پایان خاطرنشان کرد: در سال های قبل طرح سالمسازی چمخاله فقط یک ورودی داشت که آن هم خیابان توسکا بود که سال 97 به 4 ورودی خیابان توسکا - ساحل 2 - ساحل 6 و ساحل 7 افزایش پیدا کرد و من نمیدانم که برخی از وارونه جلوه دادن موضوعات چه سودی می برند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
آهان یعنی دزده فرار میکرد سمت دریا برای زیر آبی رفتن !!! کار خوبی کردین راهش را بستین!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار