دیدار دوستانه سپاهان و ذوب‌آهن، شکست تیم ملی والیبال بانوان و گلزنی محمد صلاح برای مصر از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۵۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 10 September 2018

به گزارش تابناک : در روز 18 شهریور‌ ماه علاوه بر این‌که اعلام شد مسعود حسن‌زاده به صورت توافقی از تیم فوتبال ذوب‌آهن جدا شده است، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ سپاهان و ذوب‌آهن دو تیم همشهری و مدعی لیگ برتر در دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند، دربی دوستانه شاگردان قلعه‌نویی و نمازی با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان خاتمه یافت؛ تک گل بازی را رضا دهقان به ثمر رساند.

✅ هفتمین دوره مسابقات شنای کارکنان شهرداری‌های کلانشهر کشور با حضور 10 تیم از سوم تا پنجم شهریورماه در کرج برگزار شد.

تیم اصفهان با ترکیب چهار شناگر، مربی و سرپرست در رقابت‌های شنا شرکت کرد، در بخش انفرادی حمید شب‌انگیز دو مدال طلا، سامان خردمند دو مدال نقره، سام زرآسان یک مدال طلا و یک مدال نقره و امین ناظریان یک مدال طلا و یک مدال نقره به دست آوردند؛ همچنین در ماده 4 در 25 مختلط تیمی، تیم اصفهان با کسب 186 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

✅ در اولین دوره مسابقات بولینگ رنکینگ کشوری نگین کارشناس از اصفهان با کسب هزار و 593 پین  مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد؛ در این دوره مسابقات که در رده سنی آزاد به میزبانی تهران برگزار شد، پویان افرازه و محمد آدابی عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند. 

✅ مسعود حسن‌زاده از ابتدا با مشکل زانو رو به رو بود و با این شرط به ذوب‌آهن آمده بود که بتواند به این تیم کمک کند اما در طول تمرینات نیز اظهار درد در زانو کرده بود؛ حسن‌زاده تحت نظر کمیته پزشکی باشگاه قرار گرفت و مدتی نیز در تهران زیر نظر دکتر کیهانی بود اما در نهایت یک توافق از تیم ذوب‌آهن جدا شد.

✅ پیش از ظهر دیروز برخی از ورزشکاران اصفهانی به همراه جمعی از مدیران و مسؤولان ورزش استان اصفهان به جمع جهادگران اردوهای جهادی در اطراف شهر اصفهان پیوستند.

سمیرا عطاردیان و رویا داودیان دو بازیکن اصفهانی تیم ملی کبدی ایران که موفق شدند در مسابقات آسیایی جاکارتا مدال خوش‌رنگ طلا را کسب کنند، به همراه رئیس هیأت کبدی اصفهان در این اقدام حضور داشتند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی بسکتبال 3 نفره بانوان که در مسابقات آزاد قزاقستان حضور داشت برای کسب عنوان سومی مقابل آستانه قزاقستان به میدان رفت و شکست خورد؛ ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار با نتیجه 21 بر 13 شکست خوردند و عنوان سومی را از دست دادند.

✅ تیم ملی بانوان ایران که در چهار دیدار ابتدایی خود در تورنمنت مجارستان موفق به شکست حریفان خود شده بود و شروع قدرتمندانه‌ای داشت، در دیدار پنجم خود با عملکردی بسیار خوب و نتیجه‌ای نزدیک برابر نماینده اوکراین متحمل شکست شد.

بانوان ایران در دیدار با نواتور اوکراین با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و ست‌های اول، دوم و چهارم را به حریف خود واگذار کردند.

✅ مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی زیر 15 و 17 سال دختران و پسران این قاره کهن در روزهای شانزدهم لغایت هجدهم شهریور ماه جاری در سالن بدمینتون شهر بیروت پایتخت لبنان با حضور بدمینتون‌بازان کشور‌های غرب آسیا برگزار شد؛ در پایان تیم ایران در قسمت یک‌نفره و دو‌نفره 7 مدال طلا و 5 مدال نقره را کسب کرد و مقام اول، اولین دوره مسابقات غرب آسیا را به دست آورد.

✅ تیم ملی والیبال ایران با پایان تورنمنت اسلوونی این کشور را ترک کرد تا پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی جهان در بلغارستان حاضر شود؛ تیم ملی ایران روز یکشنبه با ترک کشور اسلوونی ابتدا به وین اتریش سفر کرد و سپس از این کشور راهی بلغارستان شد و هم اکنون در هتل محل اقامت خود حضور دارد.

شاگردان کولاکوویچ با حضور در بلغارستان برنامه تمرینی خود را بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی آغاز خواهند کرد و در اولین دیدار روز چهارشنبه به مصاف پورتوریکو خواهند رفت.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ باشگاه اینتر با حضور مالک چینی دوران جدید را در حال پشت سر گذاشتن است، این تیم که مدت‌هاست زیر سایه یوونتوس از کسب قهرمانی باز مانده است در پیش فصل جاری با حضور در بازار نقل و انتقالات استارت جانانه‌ای برای رقابت نزدیک با مدعیان اسکودتو زده است البته این روند با شروع فصل با شکست در بازی ابتدایی مقابل ساسولو با مقداری تردید مواجه شده است.

آمار نشان می‌دهد با حضور اینتر در لیگ قهرمانان نرآتزوری‌ها با افزایش صد در صدی ارزش برند باشگاه مواجه شده است؛ سال گذشته ارزش باشگاه اینتر 195 میلیون یورو و با پایان فصل و حضور در لیگ قهرمانان در فصل جاری ارزش باشگاه به 389 میلیون یورو افزایش یافته است.

✅ تیم ملی فوتبال مصر در دیدار مقابل نیجریه به پیروزی 6 بر صفر رسید که محمد صلاح زننده دوگل در این بازی بود.

صلاح با گل‌هایی که به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در عرصه ملی به 39 گل رساند و به سومین گلزن تاریخ مصر مبدل گشت، حسن الشازلی با 44 گل و حسام حسن با 79 گل به ترتیب دوم و اول هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار