قابل تامل؛ / در گزارش مسعود کاظمی از افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان؛
تابناک / در ششمین روز از هفته دولت ، افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان در دستور کار مدیران اجرایی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 30 August 2018

تابناک / در ششمین روز از هفته دولت ، افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان در دستور کار مدیران اجرایی قرار گرفت.

 

نصب کف پوش مسیر پیاده راه خانه سنتی و مرمت نمای حمام عمومی!!

 

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری، معاونان سیاسی و عمرانی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات ، پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان به بهره برداری رسید.

مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در مراسم افتتاح گفت: این پروژه ها شامل تعریض و احداث پل فرهنگیان و اجرای آسفالت مسیر فوق، بازسازی خانه سنتی پارک بعثت(باغ ملی) و اجرای کفپوش مسیر پیاده راه خانه سنتی، مرمت و بازسازی نمای حمام گلشن و اجرای آبنمای موزیکال با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری به اجرا رسید.


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از تلاش کارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

سوال اینجاست ، آیا اعتبار شهرستان بزرگی چون لاهیجان که به عنوان شهر توریستی و نمونه گردشگری جهان اسلام معرفی شده است ، افتتاح پروژه هایی است که انجام آن از جمله وظایف ذاتی شهرداری ها ست ؟

آن هم انجام اعمالی اعم از اسفالت و نصف کف پوش و بازسایی نمای حمام عمومی قدیمی (تحت عنوان زیباسازی و حفظ آثار تاریخی )که به طور معمول می بایست از بودجه عمرانی شهرداری هزینه شود !!

ای کاش شهرداری لاهیجان که اجرای چنین پروژه هایی همچون مرمت و بازسازی نمای حمام عمومی را از جمله پروژه های عمرانی حائز اهمیت دانسته ، پروژه بازسازی توالت عمومی حاشیه ی استخر را نیز در میان لیست پروژه های عمرانی بزرگ شهری اش قرار می داد‌ تا شاید کارنامه ی درخشان مسعود کاظمی در طول دوران مدیریت شهری اش مد نظر شهروندان لاهیجانی قرار گیرد./گیل و دیلم

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار