تابناک / ابتدا شایعات از حضور امیر بیات، به‌عنوان مدیرعامل خبر می‌داد که گویا تاجر آهن و وارد ‌کننده خودرو بود اما روزگذشته اسم رامین رضایی مطرح شد که از او اطلاعاتی در دست نیست. می‌گویند او هم یکی از فعالان حوزه خرید و فروش خودرو است اما هنوز این خبر تایید نشده است.
کد خبر: ۶۴۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 27 August 2018

تابناک / ابتدا شایعات از حضور امیر بیات، به‌عنوان مدیرعامل خبر می‌داد که گویا تاجر آهن و وارد ‌کننده خودرو بود اما روزگذشته اسم رامین رضایی مطرح شد که از او اطلاعاتی در دست نیست. می‌گویند او هم یکی از فعالان حوزه خرید و فروش خودرو است اما هنوز این خبر تایید نشده است.

قصه این روزهای سپیدرود انگار خیلی با قصه روزهای قبل فرق ندارد. اگرچه به‌واسطه اختیار تام علی کریمی و همه‌کاره بودن او خیال‌مان راحت‌تر از قبل است و می‌دانیم دست‌کم یک آدم سالم و متخصص پای کار ایستاده اما همچنان شاهد همان چیزهایی هستیم که قبلا در تیم رخ می‌داد.

آدم‌هایی با هویت‌های خاکستری تیره، رفت و برگشت‌های پی‌در‌پی مربیان، حذف شدن بخشی از بازیکنان با حضور مربی جدید و درنهایت مثل همیشه نامشخص بودن وضعیت باشگاه.

مالک جدید کیست؟
بعد از اینکه مشخص شد تیم جدید مدیریتی با وجود تبلیغات قبلی و اصرار برای گرفتن اختیار باشگاه توان پرداخت یک هزینه ساده برای هتل را هم ندارند، صحبت از ایجاد یک تغییر مدیریتی جدید در باشگاه مطرح شد.

با وجود اینکه صحبت از بازگشت مالک قبلی تیم بود اما به‌یک‌باره بازی کاملا عوض شد. علی کریمی به مسئولان وزارت ورزش در گیلان وصل شد و بعد از ایجاد تفاهم‌های کاملا مشخص، تیم از مالک قبلی گرفته و اختیارش به علی کریمی سپرده شد. البته برای اینکه کریمی همزمان مالک و سرمربی نباشد، اختیار تیم به یکی از دوستان او واگذار شد که در گمنام بودن و ورزشی نبودن هیچ تفاوتی با مالکان قبلی سپیدرود نداشت!

ابتدا شایعات از حضور امیر بیات، به‌عنوان مدیرعامل خبر می‌داد که گویا تاجر آهن و وارد ‌کننده خودرو بود اما روزگذشته اسم رامین رضایی مطرح شد که از او اطلاعاتی در دست نیست. می‌گویند او هم یکی از فعالان حوزه خرید و فروش خودرو است اما هنوز این خبر تایید نشده است.

از او هم به‌عنوان یکی از دوستان صمیمی علی کریمی نام برده می‌شود که احتمالا حضورش در سپیدرود برای اسپانسری و حمایت از دوست قدیمی‌اش است. در حقیقت هم‌اکنون علی کریمی همه‌کاره باشگاه سپیدرود است و نقشی را برعهده دارد که فراتر از سرمربی است.

او باشگاه را زیر بال و پر خود و دوستانش گرفته و می‌کوشد تا با حفظ این تیم پرطرفدار و ریشه‌دار دامنه‌های امپراتوری خود بر فوتبال ایران را به‌تدریج گسترش دهد. نقطه منفی اما ناآشنا بودن مدیرجدید با فوتبال است. او کیست و با چه سابقه‌ای روی صندلی مدیریت این باشگاه نشسته است؟ کسی برای این سوال پاسخی ندارد. درست مثل ماه‌های قبل که کسی مدیران قبلی باشگاه را نمی‌شناخت.

وضعیت جدید
علی کریمی از دیروز تمرینات خود با سپیدرود را آغاز و در اولین قدم کادر فنی خود را مشخص کرد و از علیرضا امامی‌فر، سهیل حق‌شناس و آرمین بیابانی به‌عنوان مربی، محسن سیدی (مربی دروازه‌بانان) و دکتر نوشادی به‌عنوان مربی بدنساز به‌عنوان نفراتی اسم برد که قرار است در حفظ سپیدرود کمک حالش باشند.

کریمی همچنین چهار بازیکن خود را کنار گذاشت و حذف‌شان کرد؛ رضا معقولی، یعقوب کریمی، امید سام‌کن و محمد لطفی چهار بازیکنی هستند که سرمربی جدید به‌راحتی کنارشان گذاشت و البته حسین کعبی هم برگشت. چقدر باید تاسف بخوریم برای یعقوب کریمی که چه بود و که بود و حالا در چنین سنی باید این‌گونه از لیگ کنار گذاشته شود.

روزهای پیش رو
وضعیت سپیدرود در جدول تلخ است. پنج بازی و تنها یک امتیاز. دو گل زده و ۱۴ گل خورده و تغییر چندباره مدیران و مربیان و بازیکنان در همین هفته‌های ابتدایی. آنها این هفته در خانه میزبان صنعت نفت هستند، در هفته هفتم در تهران با پرسپولیس مصاف خواهند داد و بازی هفته هشتم را نیز در تهران مقابل پیکان برگزار خواهند کرد.

سه بازی دشوار برای سپیدرود اگرچه آنها در وضعیتی هستند که بازی آسانی برای‌شان در لیگ قابل تصور نیست! به هر حال علی کریمی فصل قبل سپیدرود را به هر کلکی که بلد بود در لیگ نگه داشت. حالا هم اختیار بیشتری دارد و هم زمان بیشتری اما دیگر خبری از سیاه‌جامگان و نفت نیست که به‌راحتی پیش‌مرگ تیمش شوند. ببینیم جادوگر تا بهار سال بعد تیمش را در لیگ حفظ می‌کند یا نه!

کریمی: از شرایط فعلی ناراحت هستم
علی کریمی درباره بازگشت مجدد به سپیدرود رشت اظهار کرد: «از بازگشت به شهر مادری‌ام خوشحالم ولی در سوی مقابل از این بابت که تیم در شرایط مناسبی قرار ندارد، ناراحتم. برای اینکه سپیدرود را به جایگاهی که شایستگی آن را دارد، برسانیم نیاز به حمایت مضاعف بیش از گذشته هواداران پرشور سپیدرود داریم؛ با حمایت و همدلی می‌توانیم سپیدرود را به جایگاهی که در شأن مردم رشت است، برسانیم.

لیست سپیدرود با جذب نفرات توسط کادر فنی قبلی تقریبا پرشده که تعدادی از بازیکنان از جمع ما جدا می‌شوند؛ باشگاه نامه جدایی این بازیکنان را زده و پیش از بازی مقابل نفت‌آبادان با آنها نشست خواهیم داشت تا بتوانیم نفرات جدید را جذب کنیم. کادر فنی قبلی به‌دلیل امکانات ضعیفی که مالکان قبلی باشگاه در اختیارشان گذاشتند، نتوانستند تیم خوبی جمع‌وجور کنند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار