بنای ما کالبد شکافی حوادث این روزها فضای استان است ،حوادثی به ظاهر کوچک ،اما آبستن اتفاقات هدفمندی که از یک سو وحدت وبرادری اقوام مختلف استان را هدف گرفته واز سویی به سان میدان مینی بزرگ وفاقد طرح ! در مسیر رشد وتوسعه همه جانبه استان قرار گرفته است .
کد خبر: ۶۴۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 27 August 2018

تابناک ایلام::همه ما ایلامیان به توسعه وپیشرفت استانمان حساس هستیم.درک این موضوع ساده است که در پناه توسعه وپیشرفت همه جانبه استانمان ، همه ما به شکلی منتفع شده وعقب ماندگی ومحرومیت هم دردی است که جملگی ما با عمق جانمان آن را احساس می کنیم .

زخم های به جای مانده از دفاع هشت ساله مردان وزنان این دیار همچنان بر پیکر نحیف آن خونمایی می کند ،آن زمان که مردمان این دیار سپر بلای دفاع از مام میهن شده وبرای تامین آسایش هموطنان خود حتی از جان ومالشان دریغ نکردند ،برخی با دلارهای هفت تومانی به توسعه زیرساختها و رشد مولفه های توسعه ای پرداختند .حال ما  مانده ایم با استانی محروم از همه چیز وآنهایی که رشد وپیشرفتشان فرسنگ ها با ما فاصله داردو صدای قهقه خنده اشان به ریش ما ایلامیها ،به شکل آزاردهنده ای به گوش می رسد!

اینک سهم ما از توسعه درست به زمانی موکول شده که گردنه حساس کشور نام گرفته است ،گردنه ای سرشار از سختی و سنگلاخ که حتی بودجه های تخصیصی به عمران زلزله زدگان صرف رتق وفتق امور جاری دولت می شود!درست درنقطه ای که روراستی وصداقت باید مانع از رشد دیوار بی اعتمادی ها شود ،به جای تفقد ،همراهی وصداقت مدیران،سهم ما از قدرت ، تبعات جنگ سرد قدرت است ؛"مشتی  فریب کاری ،نمایش و ایجاد اختلاف ها" !

چندصباحیست که  وضعیت خوبی بر  فضای سیاسی ورسانه ای استان حکمفرمانیست . برخی بر وجود مشکلات و ابتر ماندن طرح ها وبرنامه های توسعه ای استان اصرار دارند ،برخی نیز بر وضعیت گل وبلبل استان مصرند وبا تحمیل یک جنگ سرد به استان زمستان زده ایلام! اوضاع را به گونه ای مدیریت می کنند که فقط خواست ،ارده وهدف آنان در آن نهفته است.

اختلاف نظر در راهبری وشیوه مدیریت امری بدیهی است ،اما اینکه مدیری  بخواهد مقاصد مدیریتی را بر پایه اختلاف افکنی ،تشتت و غوغا سالاری پیش ببرد و یا ندانسته در دام پهن شده حاشیه ها قرار گیرد ،راه به جایی نخواهد برد و تنها بازنده این نبرد سرد، فقط مردم ومنافع جامعه است .

این روزها کمتر کسی از وجود  اختلافات در مدیریت استان بی خبراست .در یک سوی ماجرا نماینده استان قرار دارد که با کمترین موضعگیری در قبال مسایل استان آن هم براساس  عمل به وظایف نظارتی اش، آماج حملات قرار می گیرد ودر دیگر سوی ؛مدیریت ارشد استان قرار دارد که یا عالمانه به اختلافات دامن زده و تز" اختلاف افکن وخلافت کن "رابر سر ما  تست می کند.یا اینکه  بیخبر از شکلگیری حلقه ای حاشیه ساز ،نادانسته در زمین حلقه ای محفلی بازی می کند که اختلاف وتشتت  را ابزاری برای تحقق اهداف وآمال پنهان خود قرار داده اند.

بنای ما کالبد شکافی حوادث این ماههای فضای استان است ،حوادثی به ظاهر کوچک ،اما آبستن اتفاقات هدفمندی که از یک سو وحدت وبرادری اقوام مختلف استان را نشانه گرفته واز سویی به سان  میدان مینی بزرگ وفاقد طرح ! در مسیر رشد وتوسعه همه جانبه استان سد ایجاد نموده است . بنای ما ازطرح این موضوع و پرداختن به پشت پرده ها ،کورتاژ حاشیه ها درراستای کمک به رشد وتوسعه استان و نمایاندن خورشید حقیقت از پشت غبار فتنه ها واختلاف افکنی های  هدفمند است . هرچند مطلب به درازا کشیده میشود ،اما لازمه روشن شدن موضوع پرداختن به جزء جزء حوادث واتفاقات است که در قالب طرح چند سوال و  پاسخ به آن پرداخته شده است:

شکل گیری اختلافات ،چرا؟!

لازمه درک حقایق، خارج نمودن سخن ازلفافه وبیان عریان اتفاقات است .چون هدف پرده افکنی از اتفاقات درراستای ایجاد درک واقعی در مخاطبین ومردم استان از ریشه اختلاف افکنی ها واتهام زنی هاست !بنابراین راه رسیدن به هدف یعنی زدودن ابهامات ومبنای قضاوت قرار گرفتن آن، پاسخ شفاف به این سوال است که "چرا برخی به تداوم اختلافات اصرار دارند و ریشه آن کجاست "؟!

از روزی که قاسم سلیمانی دشتکی بعنوان استاندار ایلام سکان مدیریت استان را در دست گرفت ،این امید درنخبگان وقاطبه مردم متولد شد که تجربه چند ساله مدیریت به کمک آقای استاندار شتافته وایشان با تکیه زدن بر توان وتجربه اش روند توسعه استان را شتاب بخشیده ودر میان مدت مرتفع شدن بخشی از مشکلات را شاهد خواهیم بود.اما هر چقدر که جلوتر آمدیم ،حضور پشت پرده برخی چهره ها در کنار تیم مدیریتی ایشان زمینه ساز اختلافات وحوادثی شد تا با قدرت تمام و بصورت هدفمند ، توان مدیریتی وتجربه چند ساله استاندار را تحت شعاع قراردهد.

همزمان با قدرت گیری سلیمانی دشتکی حضور جوانی را در کنار ایشان شاهد وناظر بودیم که رفته رفته دامنه قدرت واختیارات خود را در استان گسترانید. بنحویکه عنان تعیین مدیران کل داخلی استانداری ومدیران کل دستگاههای اجرایی در دستان وی قرار گرفت ،اختیارات بی حدو حصر مشاور آنچنان دامنه گسترانید تا این موضوع زمینه گرایش طیفی از نیروهای سرخورده از رسیدن به پست ومقام دردوران استاندار پیشین ویا ناامید شده از نماینده اصلاح طلب را به سمت وی فراهم آورد .

واما نقطه شروع ماجرا!

درکنارانتقاداتی که همواره بر نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی وارد می دانیم ، درست زمانی که جلال میرزایی نماینده اصلاح طلب ورییس ستاد روحانی در استان به این احساس دست یافت که  باید در  عمل به وظیفه نظارتی خویش ،دامنه اختیارات و وظایف مشاور و دخالت در عزل ونصب ها را از استاندار جویا شود ،همین نکته  کافی بود که اولین تلاش ها برای  اختلاف افکنی  ،جنگ پنهان قدرت وتلاش مشاور برای بقا رقم بخورد . این برهه را می توان نقطه آغازین اختلافات وشکل گیری محورهای پنهان وآشکار درمقابله با نماینده ایلام از سوی مشاور وحلقه مخالفین تحت چتر وی نام نهاد.

چگونه!

مشاور امور پیگیری آقای استاندار با اندوخته ای از بغض وکینه از نماینده وبا تکیه بر اختیارات بی حد وحصرش در استان ایلام از چند محور مختلف سنگ ناسازگاری ها وتخریب وتضعیف نماینده ایلام را بنا نهاد:

-در اجرای طرح بکارگیری مشاورین جوان در استانداری و ادارات کل با تحقیق ومطالعه افرادی را به این منصب گماشت که اولا به دلایلی با نماینده ایلام زاویه داشته وثانیا از حداقل های هنرفعالیت در فضای مجازی برخوردار باشند .هنری که بتواند در مواقع خاص اهداف خاصی را اجرایی  کند . (برای اثبات صحت وسقم موضوع کافیست بررسی جزیی صورت پذیرد)ایجاد سه کانال تلگرامی بستری در راستای تحقق این هدف قلمداد می شود.

-آقای مشاور در ادامه تحرکات مخفی وآشکار  خود ،چترش را آنچنان فراخ وگسترده نمود تا تمامی مخالفین نماینده ایلام که دربین آنها بزرگان سیاسی و افراد بازمانده ازپست های مدیریتی دیده می شود در زیر آن  جایی دهد .افرادی که از کانال نماینده به نام ونان نرسیدند ،فضا را برای تحقق آمال خود مهیا وبا جذب برخی از آنان در مصادر میانی مدیریتی، طمع مابقی را تحریک تا راه را برای رسیدن به جایگاه هموار ببینند. هرچند تا کنون این افراد در حالت استند بای قرار گرفته اند، اما تحرکات مجازی آنان  در ابراز میزان وفاداریشان به حلقه قدرت درسایه همچنان تداوم دارد.

- استارت اختلاف افکنی و جنگ رسانه ای بین کانالهای منتسب به ایشان و حامیان نماینده استان وتقسیم رسانه ها به خودی وغیر خودی از دیگر اقدامات ابهام برانگیز آقای مشاور است . تلاش برای اثبات میزان وفاداری به حلقه قدرت از طریق انتشار مطالب حاوی توهین وافترا و تشویق آنان به سوی تهیه محتوای غیر واقع وتخریب گرانه از سوی برخی قلم فروشان فرصت طلب وطالب نان ونام در فضای مجازی کاملا هویداست .

-حرکت درمسیر افزایش شکاف واختلافات قومی نظیر شمال وجنوب استان ،که برهم زدن توزان قدرت در مدیریت دستگاههای اجرایی به منظور یارگیری وبرجسته نمودن قرابت های زبانی بخشی از این برنامه مذموم است .

شیوه  عمل وتلاش برای روشن ماندن فتیله اختلافات

-چون این تیم رمز بقای خود را در وجود اختلاف می بیند لذا تمامی تلاش خود را بر روشن ماندن فتیله اختلافات متمرکز کرده و در راه برای ناکام نمودن تلاشها برای ایجاد وحدت وحرکت به سوی همدلی از هیچ کوششی فروگذار نکرده است .هرگاه که دلسوزان استان  در مسیر نزدیک نمودن استاندار ونماینده استان گام برداشته اند ،هرباره با طرحی جدید ،فضا رابرای روشن نگه داشتن شمعک اختلافات فراهم نموده اند.

-نکته جالب اینکه تلاش ها برای دور نگه داشتن رسانه های حامی نماینده و منتقد استانداری از فضای استانداری بخشی از تاکتیک ایشان بوده وحتی حرکت این رسانه ها به سوی رفع اختلاف و انتشار عملکرد دولت را برنتابیده وجهدهای پنهان وبلا وجهی را برای ممانعت از حضور آنان در جلسات و برنامه های استانداری داشته اند.

-تمامی نیروهای مستعد وخلاق برای ارتقاء و یا کسب عنوان مدیریت با ترفندهای گوناگون از میدان به درکرده  و با ادعای غیرواقع مخالفت نماینده با ارتقاء ویا اعطا عنوان مدیریتی  ،زمینه اختلاف شدید آنان با نماینده رافراهم آورده است .این درحالیست همواره استاندار ایلام بر استقلال خود درراستای انتخاب مدیران تاکید ورزیده اند.

-نکته مهمتر اینکه تعداد دیگری از مدیران مستعد وخلاق تنها به ظن نزدیکی به نماینده استان قربانی بغض وکینه این تیم وشخص مشاور شده واز راهیابی به مصادر مدیریتی بازمانده اند ،جالبتر اینکه این موضوع نیز به نوعی به اختلاف بین آنان ونماینده منجر واین تیم زیرکانه خود را از سنگینی عواقب آن رهانیده اند.

اتفاقات اخیر سیاسی در استان وتدوام رویه جاری

هفته گذشته نماینده ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه با تکیه بر وظیفه نظارتی ونمایندگی خود مواردی را مطرح وبراساس واقعیات موجود، مواضع خود را در خصوص مسایل سیاسی واجتماعی کشور واستان تبیین نمودند.این موضوع به مستمسکی برای تداوم تسویه حسابهای شخصی مبدل شد که بشرح ذیل می آید:

اپیزود اول :استاندار ایلام که از طریق مشاور خود تنها نیمه خالی لیوان مواضع نماینده را دیده بود ،درنشست با مدیران وبا یک آتش تهیه حسابی ،به مدیران این اطمینان را داد که کسی نمی تواند در جابجایی آنان نقش داشته باشد ،لذا بارارایه کدهایی آنان را به حمله و واکنش در مقابل مواضع نماینده واداشت .سخنان ومواضع مدیرکل صمت استان دراین راستا تحلیل و تفسیر می شود.

اپیزود دوم :درجلسه ای در همان روز در سخنانی به صورت غیر مستقیم به نماینده ایلام حمله ور و مواضع ایشان را همسنگ با مواضع دشمنان قلمداد کرد .این کد دهی برنامه ریزی شده کافی بود تا آقای مشاور با آتش به اختیاری هر چه تمامتر وبا استفاده از ظرفیت کانالها تلگرامی موجود ،بصورت هدفمند و با محتوای نسبتا یکسان ،نماینده را آماج حملات خود قرار دهند.انتشار همزمان و کپی پیست فوری مطالب توسط سه الی چهار نفر (نام آنان در این نشریه محفوظ است) !بخشی از طرح هدفمند این تیم در تخریب آقای نماینده وتلاش برای روشن نگه داشتن اختلافات بود.

اپیزود سوم : مجموعه استانداری در واکنشی دستپاچه به سخنان نماینده ،مدیران را به ارایه گزارش عملکرد واداشت .تشکیل دونشست خبری در فرمانداری ایوان وچرداول بخشی از این سناریو بود.هرچند تلاشها برای رهایی یافتن از تبعات ناشی  اظهارنظرهای نماینده کماکان ادامه دارد، اما به یقین تلاشهای اصحاب رسانه  برای دریافت گزارشات مستند از سوی تیم اجرایی دولت دراستان ایلام در فاصله هفته دولت سال گذشتهتا سالجاری  ادامه خواهد داشت.

اپیزود چهارم :استاندار ایلام عازم تهران می شود .چند برنامه دیدار با وزرا ومدیران کشوری تدارک می بیند .دراقدامی عجیب بدون اطلاع نماینده اصلاح طلب استان ،دو نماینده دیگر را با خود همراه نموده وبا تشکیل جلساتی کاملا نمایشی و انتشار هدفمند تصاویر در کانالهای تلگرامی منتسب به خود ،فاز دیگری از سناریوی تخریب جلال میرزایی را اجرایی نمودند. تلاش آنان برای نمایش و بزرگنمایی عدم حضور این نماینده در جلسات توسعه ای ! کاملا هویداست .البته این موضوع از دید تیزبین رسانه ها مخفی نمانده است که حضور در دفتر وزیر ورزش به اتفاق آقای نماینده خاص برای انتخاب مدیرکلی از ایلی خاص !بود . یا اینکه بعدا حتما باید این نکته روشن شود که آیا حضور در کنار وزیر نیرو و  انتشار چند قطعه عکس یادگای چگونه  به راه اندازی سد چناره ویا احتساب  هزینه برق مصرفی شهرستانهایی از استان به صورت تعرفه مناطق گرمسیری منجر خواهد شد ؟!ویا دهها طرح دیگر ازاین دست!

نتیجه گیری

هرچند نتیجه  گیری نهایی  به مخاطبین واگذار می شود، اما با وجود موارد فوق دو حالت را متصوریم ؛یا آقای استاندار از شکلگیری یک حلقه مخفی قدرت با محوریت مشاورش بی خبرند و  این حلقه با سوء استفاده از اختیارات ماورای قانون وتشکیل قدرت درسایه  ،نقش مخربی را در راستای ایجاد اختلاف ،وحدت شکنی وانتقام جویی در پیش گرفته است . یا واقعا از این موضوع باخبرند و این تیم با مدیریت  وراهبری جناب آقای استاندار و درراستای تسهیل شیوه  " اختلاف افکن و خلافت کن" شکل گرفته است .

هرچند درفرض اول آقای استاندار می توانند با کورتاژ این اتفاق شوم موازی با قدرت ،زمینه وحدت وهمدلی را فراهم وبا تعامل با نمایندگان ،نخبگان واهل رسانه فضا رابرای سرعت بخشیدن به توسعه استان هموار کنند .

اما چنانچه این حاشیه سازیها براساس فرض دوم ومبنایی عامدانه داشته  ودر قالب مدیریت درسایه قدرت صورت گرفته است ،به یقین بدانند با وجود اختلافات و فریفتن افکار عمومی راه به جایی نخواهد رسید . ممکن است در کوتاه مدت و در نتیجه حرکات عوامفریبانه، نظر بخشی از عوام جلب شود ،اما  بی گمان بارکج هرگز به منزل نخواهد رسید وروزی که موعد آن چندان هم دور نیست، رج های کج این دیوار بیرون خواهد زد!

درپایان ودرکنار تمامی موارد مطروحه در سطور بالا ، پاسخ به  چرایی این موضوع را به تیم مدیریت ارشد استان واگذار می کنیم ؛ چرا همواره بین تیم ایشان ونماینده اصلاح طلب استان اختلافات وجود دارد؟!آیا می توان ارتباطی بین جلسات مکرر ایشان با مدیران ارشد کشوری و خروجی این جلسات ،با اختلافات جاری متصور بود ؟آیا با مواضع اخیر نماینده در قبال وضعیت داخل استان با پاسخ نهفته دراین سوال که افکار عمومی تاحدودی  به آن رسیده ارتباطی وجود ندارد؟ آیا اختلافات مابین این دو ریشه در سرانجام وعده وعیدها ونتیجه قریب به  یکسال اتلاف وقت مدیریت ارشد استان ومدیران کل دستگاههای اجرایی ندارد؟

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
استاندار در ابتدای ورود خود اعلام مردند که مدیرانی که بیش ازسه سال مدیربوده اند بایدبروند وگفتندکه پرفسور هم باشی بعدازسه سال دیگه برنامه ای نخواهیدداشت وهرچه جلوتر رفتیم نه تنهاکسی ازمدیران رو عوض نکردند بلکه زمانیکه میگفتندمیخوان فلان مدیر رو عوض کنند عدض نمیشد هیچ تازه ابقا هم میشد وپشت پرده وبا ورود مشاور جوان چه اتفاقاتی میفتاد وچه زد وبندی بوجود میومد وچی دستشون میگرفت که مدیر ابقا میشد الله واعلم
ورزش و جوانان
|
United States
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
آقای نماینده حوزه شمال که همه‌ش زیرآب حیدرزاده رو پیش وزیر میزنی، بعدش هم جلسه هماهنگ میکنی که ترخان رو به زور دَگنک هم که شده پشت میز اداره کل ورزش ایلام بنشونی،تو کی به حوزه انتخابی خودت خدمت کردی که نوبت آنها تمام شد و نوبت آن سفارشی شده ایل خاص رسید¿
ترخان هیچ کاره بود آوردمش ایلام دیگه چکار باید میکردم برای کسی که هیچ بازدهی یک کارمند ساده که چه عرض کنم نداشت و انقدر بها دادیم بهش
ترخان اگر مناسب این میز بود چندین بار از سوی وزارت که شخص خودت اینقدر برایش به این در و آن در زدی رد نمیشد
کی میخواهی قدرشناس خدمات ورزش و جوانان باشی?
روزهای توام در حال اتمامه و تا جایی که در توانم باشد اجازه این جانشینی نحس را نخواهیم داد
ناشناس
|
France
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
اصلن از وقتی سلیمانی دشتکی اومده معلوم نیست چه خبره
نه نماینده میتونه شخص سفارش شده‌‌ اش را پشت میز بنشاند نه استاندار از این قُپی هایی که توی مجازی می‌آید کوتاه می آید که می‌گوید سفارشی جابجا نمی کنم ولی دم خروسش از زیر آستین عملکردش بیرون زده
اصلن چرا فقط با امینی و کاظم زاده اینور آنور میرود و با آن یکی مغضوب نماینده آبش توی جوب نمیرود
این امینی با اون مشاورش که آخره سفارشی کار هست حالا چطور با سلیمانی دشتکی آبش به یک جوب رفته
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
آقای امینی اینقدر تابلو سفارشی جابجا نکن برادر
یادت باشد انتخاباتی دیگر تا یکسال دیگر در راه است و با این کارنامه که داری برای خودت میسازی همه را ناامید کرده‌ ای
آخه چه کاری بود برداشتی برای اون شخص از ایل خاص  دو نماینده و یک استاندار بازنشسته با خودت همراه کرده ای
اختلافاتت با مدیرکل به خودتان مربوط است چرا با اصرار و پارتی بازی میخواهی ترخان را هر طور شده پشت میز بنشانی که یک استان ورزشش نابود شود
آقای سلیمانی تو که رفتنی هستی حداقل ویرانه ای به اسم ورزش ایلام پشت سرت درست نکن
اکیپ مشاوره استانداری بجای این درگیری های سیاسی جلوی این انتصابات ناشایست رو بگیرد اگر راست میگوید
ورزشت دوست
|
Netherlands
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
نه ترخان و نه خانم اسلامی بدرد نمی خورند . این بابا که توانش معلومه
اون خانم هم جز خرابکاری و گند به آموزش و پرورش چکار کرده است
گزینه خارج استانی بهتر است
ورزش ویرانه ایلام
|
Russian Federation
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
خطاب به ورزش دوست
بهیچ وجه گزینه خارج از استان را اداره حمایت نخواهد کرد این را شما مطمئن باش اخوی
همان ترخان با همه بی کفایتیش بیاید خیلی بهتر از یکی مثل سلیمانی دشتکی هست که آمد و یکسال نشده همه افتاده اند بجان هم استان شده بازار شام مدیریت کیلویی چند
فکرش را بکن اداره ورزش با این حال و روز بدش بعد از جلوس گزینه خارجی دیگر امیدی بهش نیست میشود چیزی مثل حال و روز استان امروزها
ضمنا ترخان هر چند بی‌کفایتی و در حد رئیس اداره شدنم هم نیس ولی از حمایت معاون جوانان و رئیس حراست اداره کل برخورداره
وای بحال مردم محروم این استان که با این انتصابات به چه روزی افتاده و خواهند افتاد
آن از استاندارش که نیامده تا دو ماه دیگه رفتنیه، آن از نماینده سفارشی باز که رفته برای انتصاب اقوام مشاورش تهران عکس هم گرفته و فخر میفروشد، اینهم از بلایی که قراره سر ورزش بیاورند
ورزش ویرانه ایلام
|
Russian Federation
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
خطاب به ورزش دوست
بهیچ وجه گزینه خارج از استان را اداره حمایت نخواهد کرد این را شما مطمئن باش اخوی
همان ترخان با همه بی کفایتیش بیاید خیلی بهتر از یکی مثل سلیمانی دشتکی هست که آمد و یکسال نشده همه افتاده اند بجان هم استان شده بازار شام مدیریت کیلویی چند
فکرش را بکن اداره ورزش با این حال و روز بدش بعد از جلوس گزینه خارجی دیگر امیدی بهش نیست میشود چیزی مثل حال و روز استان امروزها
ضمنا ترخان هر چند بی‌کفایتی و در حد رئیس اداره شدنم هم نیس ولی از حمایت معاون جوانان و رئیس حراست اداره کل برخورداره
وای بحال مردم محروم این استان که با این انتصابات به چه روزی افتاده و خواهند افتاد
آن از استاندارش که نیامده تا دو ماه دیگه رفتنیه، آن از نماینده سفارشی باز که رفته برای انتصاب اقوام مشاورش تهران عکس هم گرفته و فخر میفروشد، اینهم از بلایی که قراره سر ورزش بیاورند
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
همین حیدرزاده هم همنطوری آمد مدیر کل شد با پارتی بازی خادم و کمک معاون منابع کنونیش
نتیجه‌ش م شد امروزه ورزش استان که تا حالا یک مدال هم نتونستن بیارورند از آسیا
حالا ترخان بیارن باز چهار سال بیشتر ویران میکند اداره را
یعنی یک آدم شایسته نیست اینا پیدا کنن بگزارن بالا سر این اداره نه‌نه مُرده ؟
یا استاندار و نماینده بخاطر اقوام گزینی و ایل خاص گزینی کور شدن یا خودشونو به کوری زدن که نمیخوان ورزش ایلام از این وضعیتش در بیاد و جان بگیرد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
خوراک فکری مشاور وارداتی استاندار را مخالفان نماینده اصلاح طلب استان تامین می کنن،کاش به این مشاور جوان مشاوره می دادين که برادر دود اختلاف به چشم های این مردم رنج کشیده می خوره و اون کسانی که از مدیریت باز ماندن شما رو بازیچه قرار دادن و به فکر منافع خودشان هستن
رزمی
|
Ukraine
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
آقای امینی شما هم بهتر بود یک نسست خبری پرسش آزاد میگزاشتین با خبرنگاران که در مورد عملکردتون در این مدت و اینکه چه گل‌هایی بسره استان زدید توضیح میدادی
از آمایش سرزمینی نخبگان و توانمندان حوزه شمال استان که تونسته اند با معرفی شما به خدمت گرفته شوند و حوزه انتخابی شما هم در تعادل با حوزه جنوب به استان خدمت کنند
نه اینکه با دب دبه و کب کبه استاندار بزنی زیر بغلت ببری تهران ملاقات وزیر که به یک مدیر کل ناموفق قدرت نمایی کنی و اون را از در جلسه خصوصی تون جواب کرده و به صفر ضربش کنید چرا به این روز افتادیم واقعا، کسی هست این مسائلی که در اینجا مطرح میشود را انعکاس دهد
بخداوندی خدا همینها مشکلات هستند که هیچ کس بفکر نیست این وسط مردم بیشتر از همه آسیب میبینند چون سر دعوای مدیر و نماینده فقط اداره کل و زیر مجموعه ش قربانی میشوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار