کد خبر: ۶۴۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 16 August 2018

تابناک / تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و سپیدرود رشت در هفته چهارم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

پدیده فصل را به بهترین نحو ممکن آغاز کرده است و در حال حاضر 6 امتیاز از سه دیدار خود کسب کرده و این مهم بیانگر این است که پدیده یحیی گل محمدی در مسیر کاملا درستی قدم برمی‌دارد و باید بتواند همین رویه را ادامه دهد تا در انتهای فصل با مشکلاتی مانند آنچه در فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم کرد روبرو شود.

سپیدرود اما در نقطه مقابل وضعیت فعلی پدیده قرار دارد. آنها هم پیش فصل را با تنش آغاز کردند و هم در طول سه دیدار گذشته این تنش را احساس کرده‌اند و شاید برای آنها لیگ از بازی با پدیده آغاز شود و این همان مسئله‌ای است که محک بسیار مناسبی برای پدیده فراهم خواهد کرد.

سپیدرود پس از جنجال‌‌های متعدد مدیریتی، فصل را با خداداد عزیزی در قامت سرمربی آغاز کرد اما خداداد خیلی زود هم با سکوهای سپیدرود مشکل پیدا کرد و هم اینکه در نتیجه گیری نیز موفق ظاهر نشد و در نهایت طی روزهای اخیر به مشهد بازگشت و اینک در مشکی پوشان گویا قرار است به فعالیت خود ادامه دهد.

شاگردان یحیی اما در مقابل پیش فصل بسیار آرامی را پشت سر گذاشتند و تمرینات خود را با نظم و آرامش خاصی دنبال کردند در واقع یحیی توانست اخلاق و روحیات شخصی خود را که همواره از حاشیه به دور بوده است به تیم فوتبال پدیده نیز تزریق کند و اینک سرمربی موفق سال‌های قبل ذوب آهن به دنبال این است که پدیده را به ساحل امن و آرام برساند.

از سوی دیگر زمزمه‌هایی در روزهای اخیر به گوش رسید که ممکن است محمدرضا مهاجری سرمربیگری سپیدرود را قبول کند و البته هنوز مشخص نیست که آیا وی روی نیمکت این تیم برای این دیدار خواهد نشست یا خیر اما در هر صورت با وقوع این رخداد نیز اتفاق جالبی رخ می‌دهد و مهاجری مقابل تیم دو فصل اخیر خود قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار