اظهارات عجیب و غریب نماینده رشت:
تابناک / محمدصادق حسنی عصر شنبه در نشست خبری مجمع نمایندگان به دلیل عدم حمایت کافی از سپیدرود و همچنین حمایت از استقلال تهران به شدت مورد انتقاد برخی از اصحاب رسانه قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 12 August 2018

تابناک / محمدصادق حسنی عصر شنبه در نشست خبری مجمع نمایندگان به دلیل عدم حمایت کافی از سپیدرود و همچنین حمایت از استقلال تهران به شدت مورد انتقاد برخی از اصحاب رسانه قرار گرفت.

محمدصادق حسنی عصر شنبه در نشست خبری مجمع نمایندگان به دلیل عدم حمایت کافی از سپیدرود و همچنین حمایت از استقلال تهران به شدت مورد انتقاد برخی از اصحاب رسانه قرار گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتقادات مطرح شده اظهار داشت: ورزش و تربیت بدنی را می شناسم. صحبت های شما درست است و کارهایی که انجام داده ایم مشخص است.

حسنی افزود: حداقل ۱۷ سال رئیس هیئت کاراته این استان بوده ام. می دانم هیئت دردش چه است. می دانم مربی و هوادار چه دردی دارد. این تخصص من است. اما از یک چیز نگرانم. دوست داشتم خبرنگاران غرض شخصی را کنار بگذارند.

وی تصریح کرد: بله آن نامه را من امضا کرده ام. اما دلیلش را نمی پرسند. یک امضا را رسانه ای می کنند. اینگونه نبود که سپیدرود را رها کنم. من علاوه بر آن که یک شخصیت حقوقی دارم یک شخصیت حقیقی هم دارم. آقای سلطانی فر هم همینطور است. همه می گویند طرفدار پرسپولیس است. دوستانی جمع شدند و گفتند اجحاف شده است. تبعیض قائل شدند. حق استقلال ضایع شد.

محمدصادق حسنی در ادامه گفت: هیچ ترسی ندارم. بنده آبی آبی آبی هستم. از کودکی استقلالی بودم. با افتخار می گویم و ارتباطی به رای دادن و ندادن دوستان ندارد. این کار را کرده ام و بنده هم نامه را ننوشته ام. ۳۰ نماینده امضا کرده اند. عین قضیه این بود. بحث تبعیض و دید شخصی آقای سلطانی فر بود. من به خاطر تعصبی که داشتم به این نتیجه رسیدم و با افتخار نامه حمایت از استقلال را امضا کردم.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برنامه زنده تلویزیونی ۵ دقیقه به خاطر سپیدرود صحبت کرده ام و علیه تن زاده حرف زدم و اعتراض کردم تصریح کرد: احساس کردم تن زاده تیم را سیاسی کرده است و مشکلاتی داریم.

وی ادامه داد: از برج ۱۰ از وزیر سوال کردم و هفته بعد وزیر به صحن می آید و پاسخ می دهد. سوال کردم که آقای وزیر چرا ورزش را سیاسی کرده اید؟ و دوم اینکه چرا تیم سپیدرود من پول یک ساندویچ و اتوبوس ندارد اما تیم پایتخت این قدر کمک می شود؟ این سوال بیاید قانع می شوید و امیدوار می شوید؟

حسنی خاطر نشان کرد: سوال از وزیر فقط به دلیل اجحاف به تیم شهرم بود و به خاطر سپیدرود وزیر را به صحن می آورم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار