کد خبر: ۶۴۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱ 10 August 2018

تابناک / در حاشیه نشست خبری شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهرستان لاهیجان که در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار گردید در میان برنامه های از پیش تعیین شده و سخنرانی چند تن از مدعوین ، کوچک ترین فرصتی برای طرح سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه داده نشد که در ابتدای امر شهردار لاهیجان با اعتراض و انتقاد رییس خانه ی مطبولات گیلان در خصوص عدم اختصاص حداقلی زمان برای طرح سوالات اصحاب رسانه روبرو گردید.

 

شهرداری که از پاسخگو بودن طفره می رود! / کاظمی برای یک مرتبه هم که شده به تمامی شایعات درباره تلاش برای حضور در شهرداری رشت پایان دهد!


سردبیر پایگاه خبری گیل و دیلم ، در اعتراض به این بی احترامی و توهین به جایگاه خبرنگاران در نشستی که متعلق به فعالان این عرصه نام گرفت ، خطاب به کاظمی شهردار لاهیجان اظهار داشت : چند دقیقه ای بنشینید و کاغذ قلم به دست گرفته و سوالات مرا بنویسید . اگر الان هم جوابی ندادید در زمان دیگری پاسخگو باشید .
سوالاتی که به ترتیب از مسعود کاظمی پرسیده شد عبارتند از :


صحت و سقم موضوع تبعیض در صدور پروانه های ساختمانی
صحت و سقم موضوع دریافت مبالغی تحت عنوان حق عمران توسط شهرداری و اختلاف آشکار در اعداد و ارقام پرونده های مختلف
طرح ساماندهی بام سبز و نارضایتی کسبه ی آن منطقه که در بلاتکلیفی مطلق به سر می برند.
موضوع جزیره استخر لاهیجان که از آن به عنوان شاهکار مسعود کاظمی در مدیریت شهری اش نام برده شد در حالیکه تکلیف پرونده ی جزیره به طور کامل و به صورت شفاف مشخص نشده و تنها در توافقی با وکیل مالک ۵ دنگ از ۶ دانگ ، گویا شهرداری موظف است مبلغی میلیاردی را پرداخت کند و سرنوشت ۱ دانگ دیگر هنوز در هاله ای از ابهام است .
در ادامه ی طرح سوالات دیگر ، شهرداری که خود از ابتدا مجری گری این مراسم نیز عهده دار بود ، با بیان این که حتما پس از اتمام بخش های دیگر این برنامه در خدمت اصحاب رسانه حاضر خواهد شد از ادامه ی سخنان سردبیر گیل و دیلم جلوگیری بعمل آورد.

سئوالات پایانی که فرصت بیان آن در مراسم مذکور فراهم نیامد بدین شرح است :
علت تعطیلی بسیاری از پروژه های عمرانی در شهرستان لاهیجان

آیا تنها تخصص شهردار لاهیجان برگزاری همایش های مختلف و از جمله پر افتخار ترین آن برگزاری بازی فوتبال جام جهانی در شهرستان بوده؟

در صورتی که اخبار عقب ماندگی ۱۳ الی ۱۴ ماهه معوقات اضافه کار پرسنل شهرداری صحت داشته باشد علت چیست ؟ و چرا تاکنون برای رفع این معضل اقدام نشده است؟

تقلیل زمان ساعت کاری معوقات پرنسل شهرداری از ۱۲۰ ساعت به ۸۰ ساعت

موضوع آسفالت و آسفالت تراش که مدتی پیش گلایه سخنگوی شورای اسلامی شهر را نیز در پی داشت .( اگر چه تمیزکار دیروز در سخنانی غیر منتظره حمایت قاطعانه خود از شهردار لاهیجان را به رخ همکاران دیگرش در شورای اسلامی این شهرستان کشید.)

و سئوال پایانی اینکه آیا مسعود کاظمی حاضر می شود برای یک مرتبه هم که شده به تمامی شایعات درباره تلاش برای حضور در شهرداری کلانشهر رشت پایان بدهد یا نه؟ (در صورتی که شورای اسلامی شهرستان لاهیجان علم بر استعفای کاظمی در آینده ای نزدیک داشته و بر علت حضور وی در لاهیجان نیز از ابتدای امر واقف بوده اند ، لازم است پاسخگوی مردم لاهیجان باشند.) /گیل و دیلم

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار