کد خبر: ۶۳۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷ 06 August 2018

تابناک / استاندار گیلان بر ضرورت اهتمام همه نهادها و ارکان جامعه برای ایجاد فرهنگ و سبک زندگی صحیح گفت: نباید فرهنگ سازی را تنها به دولت واگذار کنیم.

گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری عصر یکشنبه در ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان، بر ضرورت داشتن نگاه بنیادی، کلان و مبنایی به آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید به صورت ریشه ای با علل و عوامل اصلی ایجاد ناهنجاری در جامعه برخورد شود .


وی جایگاه استان در بخش طلاق را زیبنده استان ندانست و با اشاره به تاثیر گذاری ترکیب سنی جمعیت استان در این آمار اظهار داشت : باید با فرهنگ سازی صحیح به سمتی حرکت کنیم تا از مراجعه زوجین به دادگاه پیشگیری شود .
سالاری با اشاره به نشست های متعدد برگزار شده توسط حوزه اجتماعی در بحث طلاق ، عوامل متعددی را در شکل گیری این ناهنجاری در جامعه تاثیر گذار دانست و اظهار داشت : از لحاظ فرهنگی نسل های مختلف جامعه با سبک های زندگی متفاوت مواجه شدند که این تداخل سبک ها در بروز طلاق بی تاثیر نیست .
استاندار گیلان بر ضرورت تعیین محوریت در برگزاری کارگاه های آموزشی و مشارکت همگان در جهت مقابله با ناهنجارهای اجتماعی تاکید کرد و افزود : محتوای ارائه شده در این کارگاه ها باید یکسان ، تحت نظارت و هماهنگ بوده و از موازی کاری پرهیز شود .
وی بر ضرورت مشارکت همگان در ایجاد سبک زندگی درست در جامعه تاکید و اضافه کرد: باید همه عوامل و اجزا جامعه در کنار دولت در جهت ایجاد فرهنگ و سبک زندگی درست تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار