کد خبر: ۶۳۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 05 August 2018

تابناک / نماینده مردم املش گفت: طرح تحول سلامت که هزار میلیارد تومان برای دولت و مردم هزینه داشت، چه نتیجه‌ای را به وجود آورد؟ چقدر موفق بود؟ مراکز درمانی و بیمارستان‌ها چقدر توانسته‌اند مشکلات موجود را حل کنند؟ امروز ما تاجرپزشک و پزشک تاجر داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اسدالله عباسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات بیکاری با گزارش‌های مختلف مرکز آمار و گفتاردرمانی حل نمی‌شود، گفت: باید برای رفع بیکاری و اشتغال راهبردهای اساسی داشته باشیم. شورای ملی اشتغال و شورای عالی اقتصاد باید راهبردهایی تعریف کند.

نماینده مردم املش ادامه داد: بالا رفتن سن ازدواج، استخدام و شرایط ورود به برخی از مراکز، اصلاح نظام بانکی و مشکلات تولیدکنندگان مسائلی است که کشور پیش رو دارد.

وی تاکید کرد: ما باید از واردات جلوگیری کنیم، امروز مشخص نیست چند درصد از برنج و چای ما از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود ما از دولت انتظار داریم مشکلات را حل کند.

عباسی با اشاره به بیمه سلامت گفت:‌ همکاران گرامی بسیاری از مرگ و میرها در گذشته به خاطر بیماری‌های واگیردار بود. امروز فشار خون و چاقی معضل مهمی است سوال من اینجاست طرح تحول سلامت که هزار میلیارد تومان برای دولت و مردم هزینه داشت، چه نتیجه‌ای را به وجود آورد؟ چقدر موفق بود؟ مراکز درمانی و بیمارستان‌ها چقدر توانسته‌اند مشکلات موجود را حل کنند؟ امروز ما تاجرپزشک و پزشک تاجر داریم. ای کاش جوری رفتار می‌کردیم که این هزار میلیارد تومان مشکلی از مشکلات مردم حل می‌کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار