کد خبر: ۶۳۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ 05 August 2018

تابناک / سرمربی تیم سپیدرود رشت درباره اتفاقات جنجالی امروز در بازی با سپاهان توضیح داد. خداداد عزیزی درباره شکست سنگین شش بر یک سپیدرود رشت برابر سپاهان در هفته دوم لیگ برتر گفت: «بازی را باختیم، چه چیزی باید بگویم؟ فوتبال است، یک روز می‌بریم، یک روز هم می‌بازیم.»

 

داور دنبال چه چیزی بود؟
بیشتر بحث من با داور (محمدحسین زاهدی‌فرد) بود، ما سه بر صفر عقب بودیم، بازیکن ۵ متر در آفساید بود، اما آن را نمی‌گیرند. وقتی ما سه بر صفر عقب بودیم، نمی‌دانم داور دنبال چه چیزی بود. دقیقه سوم بازی، توپ مدافع ما به حریف خورده، داور به سود آنها خطا می‌گیرد. این ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی فشار زیادی به ما وارد کرد. اعتراض هم می‌کنیم، اخراج می‌شویم. می‌گوییم چرا اخراج کردید، می‌گویند چون اعتراض و بی‌احترامی کرده‌ای. زورمان به سپاهان نمی‌رسید، اما آقای داور! دنبال چه چیزی بودی؟ خودم هم نمی‌دانم داور دنبال چه چیزی بود و گیج شده‌ام.

 

هفته بعد هم می‌بازیم ولی من قرارداد دارم
فوتبال همین است و همه جا این اتفاقات می‌افتد. ۲۰ بازی دیگر هم شعار بدهند، کارم را انجام می‌دهم، چون با باشگاه قرارداد دارم. کاری هم ندارم تماشاچی چه چیزی می‌گوید. طبیعتا ما و بازیکنان دوست نداریم، ببازیم. زورمان به سپاهان نرسید، همان‌طور که هفته پیش زورمان به سایپا نرسید. ما هم از این شکست ناراحتیم. من کارم را انجام می‌دهم. امیر قلعه‌نویی کنار خط به من گفت که ۷۰ هزار نفر هم به من فحاشی کردند. من با باشگاه سپیدرود سه سال قرارداد دارم و کارم را انجام می‌دهم. دو هفته است که شکست خورده‌ایم، ممکن است هفته بعد هم ببازیم. مدیران باشگاه هر موقع خواستند، می‌توانند من را عوض کنند. هر کسی جوابگوی اعمال خودش است. برزیل در جام جهانی و در کشور خودش مقابل آلمان ۷ گل خورد، ما ۶ گل خوردیم. هفته‌های دیگر هم می‌بازیم. من گفته بودم که تا هفته چهارم، پنجم حرفی برای گفتن نداریم. تماشاگران سپیدرود دوست دارند، فحش بدهند. هر کسی راهی را انتخاب کرده است. طبیعی است وقتی به من و بازیکنانم توهین می‌شود، ناراحت می‌شوم، اما این قانون فوتبال است. من با باشگاه سپیدرود قرارداد دارم و مدیران باشگاه تصمیم گیرنده هستند. کاری به این قضیه ندارم، کار ما فنی است. من قراردادی با محمد نوین و توصلی (مالک و مدیرعامل باشگاه) دارم و کارم را انجام می‌دهم. کسی هم به غیر از مدیران باشگاه نمی‌تواند به من بگوید که بالای چشمت ابروست. صحبتی ندارم؛ آنها طرفدار تیم‌شان هستند و حق دارند ناراحت باشند. آنها می‌توانند تا صبح فحش بدهند، اما من کار خودم را می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار