نخستين هفته رقابت‌هاي فصل جديد ليگ كاتاي كاراته پسران باشگاه‌هاي كشور با صدرنشيني كاتاروهاي آينده‌دار تيم كارن قم به پايان رسيد.
کد خبر: ۶۳۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 31 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، نخستین هفته فصل 1397 لیگ‌های کاراته رده‌های سنی پایه پسران ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته در تمام گروه‌های سنی برگزار شد و باشگاه کارن قم با چهار تیم کاتا در رده‌های سنی خردسالان زیر ۱۰ سال، نونهالان ۱۱ تا ۱۳ سال و جوانه‌های ۱۴ تا ۱۷ سال به میدان رفت.

صدرنشینی قمی‌ها در لیگ کاتای خردسالان

در هفته نخست مسابقات رده سنی خردسالان این دوره از رقابت‌ها، کاتاروهای تیم کارن قم با ترکیب امیرعباس نعیمی، کمال بختیاریان و محمدسجاد بهتری مرحله نخست گروه نخست مقدماتی را با استراحت پشت‌سر گذاشتند و در مرحله دوم مقابل تیم آکادمی صادقی (الف) با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسیدند تا در صدر جدول قرار بگیرند.

برتری قاطع نونهالان کاتاروی قم در مقابل آذربایجان و مرکزی

در مسابقات لیگ کاتای رده سنی نونهالان، تیم کارن (الف) قم با ترکیب متین محمدی‌یکتا، محمدمعین غلامی و رضا تلخابی در گروه نخست این رده، در دور نخست مقابل تیم زمزم آذربایجان شرقی با نتیجه 8 بر 3 به برتری رسید، ضمن اینکه در دور دوم تیم هیأت کاراته مرکزی (الف) را 8 بر 5 مغلوب کرد و این تیم نیز بعد از استراحت در مرحله دوم سرانجام در مکان دوم جدول رده بندی ایستاد.

پیروزی کاتاروهای کارن در جدال همشهری‌های قمی

تیم کاتای باشگاه کارن (ب) قم در این مسابقات با ترکیب محمدطاها حسینی، محمدمهدی سورانی و احسان فلاح در گروه سوم مقدماتی به میدان رفت و بعد از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم مقابل تیم همشهری خود یعنی مقاومت قم صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد این تیم گذشت تا در جایگاه دوم جدول به کار خود در این هفته پایان دهد.

خط و نشان نوجوانان و جوانان کارن برای قهرمانی

سرانجام در مسابقات کاتای لیگ جوانه‌های کشور که ترکیبی از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به شمار می‌رود، تیم کارن قم با حضور محمدامین صالح، علی یعقوبی، امیرحسین ارمکان، محمدحسین حمیدی‌آرا، محمد مسجدی و حسین اشعری در گروه دوم به میدان رفت، این تیم پس از استراحت در دور نخست، مراحل دوم و سوم را با برتری جالب توجه 14 بر صفر مقابل تیم‌های هیأت کاراته گیلان و شهر صدرا سپری کرد تا مقتدرانه برای قهرمانی خط و نشان بکشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار