فرماندار یزد:
فرماندار یزد با بیان اینکه بدخواهان ما وضعیت اقتصادی را هدف گرفته اند، گفت: دشمن به دنبال راه اندازی جنگ اقتصادی علیه نظام و ایجاد تفرقه و ناامیدی بین مردم و نظام است.
کد خبر: ۶۳۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 31 July 2018

 مصطفی سالاری در نشست صمیمی با جمعی از روحانیون یزد با اشاره به جایگاه روحانیون و شناخت و فهم و درک مردم از جامعه روحانیت، اظهار داشت: اهمیت نقش روحانیون بر مسائل و مباحث مختلف جامعه و مردم علی الخصوص در حوزه امنیت بر کسی پوشیده نیست.

وی  با اشاره به حضور مردم در مجالس و لزوم برنامه ریزیهای لازم برای جذب جوانان با بهره گیری از فنون جدید ارتباط عمومی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با پیش بینی چشم انداز آتی کشور مسائل را بیان می کنند.

سالاری ادامه داد: برخی مسائل مطرح شده در مجالس مسبب ایجاد گسلها و شکاف هایی بین جامعه و حکومت می شود.

 نقش روحانیت در آگاهی بخشی و شفاف سازی

فرماندار یزد با اشاره به توطئه های دشمن طی چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: بدخواهان ما اکنون وضعیت اقتصادی را هدف گرفته اند.

وی بیان داشت: تجمعات صنفی اخیر که محل موج سواری دشمن  نیز شد نشأت گرفته از عوامل بیگانه و دشمنان خارجی نظام بوده که با هدف راه اندازی جنگ اقتصادی علیه نظام و ایجاد تفرقه و ناامیدی و بی اعتمادی بین مردم و نظام است.

فرماندار یزد همچنین معایب اجتماعی کار با شبکه های مجازی را برشمرد و ابراز داشت: هدف دشمن از این خدمات رایگان، اخلال در مدیریت نظام و کشورها است و نقش روحانیت در آگاهی بخشی و شفاف سازی لازم برای اقشار مختلف جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: روحانیون باید با ایجاد همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولان ، حضور مؤثری در حفظ امنیت و آرامش و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

سالاری بر تداوم جلسات با دستور کار مشخص و آسیب شناسی مسائل شهرستان توأم با راهکار و پیشنهاد تاکید کرد.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار