سرمربی تیم کاراته کارن قم از حضور موفق تیم کارن قم در هفته نخست لیگ‌های کاتای کشور در رده‌های سنی پایه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ 28 July 2018

به گزارش تابناک قم،محمد سلطانی اظهار داشت: هفته اول لیگ‌های کاراته رده‌های سنی پایه کشور روز پنج شنبه ۴ مرداد در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد که باشگاه کارن قم با ۴ تیم کاتا در رده‌های سنی خردسالان( تا ۱۰ سال، نونهالان ۱۱ تا ۱۳ سال و جوانه‌ها ۱۴ تا ۱۷ سال در این رقابت‌ها شرکت کرد.

وی افزود: در هفته اول این رقابت‌ها در رده خردسالان، کاتاروهای تیم کارن قم با ترکیب امیرعباس نعیمی، کمال بختیاریان و محمدسجاد بهتری در گروه یک در دور اول استراحت داشتند و دور دوم مقابل تیم آکادمی صادقی ۱ قرار گرفتند و توانستند این تیم را با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب نمایند و در صدر جدول قرار گیرند.

سرمربی تیم کاراته کارن قم گفت: در رده نونهالان تیم کارن یک قم با ترکیب متین محمدی یکتا، محمدمعین غلامی و رضا تلخابی در گروه یک این رده در دور اول مقابل تیم زمزم آذربایجان شرقی با نتیجه ۸ بر ۳ پیروز شد و در دور دوم توانست تیم هیئت کاراته مرکزی ۱ را ۷ بر ۴ مغلوب کند و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

سلطانی بیان داشت: همچنین تیم کارن ۲ قم با ترکیب محمدطاها حسینی، محمدمهدی سورانی و احسان فلاح در گروه ۳ در دور اول استراحت داشت و دور دوم مقابل تیم همشهری خود، مقاومت قم قرار گرفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر این تیم را برد و در جایگاه دوم جدول ایستاد.

وی عنوان کرد: در رده جوانه‌ها که ترکیبی از رده‌های سنی نوجوانان و جوانان است تیم کارن قم با ترکیب محمدامین صالح، علی یعقوبی، امیرحسین ارمکان، محمدحسین حمیدی آرا، محمد مسجدی و حسین اشعری در گروه دو قرار دارد که در دور اول استراحت داشت و دور دوم و سوم برابر تیم‌های هیئت کاراته گیلان و شهر صدرا با نتایج مشابه ۱۴ بر صفر مغلوب شد.

سرمربی تیم کاراته کارن قم تصریح کرد: مسابقات لیگ امسال در ۴ گروه و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان مرحله اول، ۲ تیم از هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند.تیم‌های باشگاه کارن در سال گذشته توانستند ۲ جام قهرمانی در لیگ‌های خردسالان و نونهالان برای استان قم کسب کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار