کد خبر: ۶۳۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 28 July 2018

تابناک / علیرضا جهانبخش با انتقال به باشگاه برایتون انگلیس، عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران را به خود اختصاص داد.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: جهانبخش بازیکن گیلانی تیم ملی ، پس از توافق با مسئولان باشگاه برایتون انگلیس، به این تیم پیوست.
قربانعلی الماس‌خاله افزود: این بازیکن شایسته گیلانی از باشگاه آلکمار هلند با قراردادی پنج ساله و به ارزش 25 میلیون یورو، به عضویت تیم برایتون انگلیس که معروف به تیم مرغان دریایی است ، در آمد.
به گفته رئیس هیأت قوتبال گیلان، این انتقال نه تنها گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه برایتون محسوب می شود، بلکه گران‌ترین انتقال تاریخ بازیکنان ایرانی نیز هست و خوشبختانه یک فوتبالیست گیلانی آن را ثبت کرد و امیدواریم جهانبخش همانند حضورش در آلکمار هلند، در برایتون نیز بدرخشد و بازی های خوبی را در لیگ جزیره به نمایش بگذارد.
وی بیان کرد: این فوتبالیست ملی پوش و شایسته گیلانی فصل گذشته و در رقابت های لیگ هلند با به ثمر رساندن 21 گل، عنوان برترین گلزن آن لیگ را به خود اختصاص داد و جهانبحش اولین بازیکن ایرانی و آسیایی است که موفق شده آقای گل یکی از لیگ های معتبر اروپایی باشد.
علیرضا جهانبخش متولد 20 مرداد سال 1372 اهل استان گیلان است و فوتبال را از داماش گیلان آغاز کرد و از این تیم گیلانی به لیگ هلند انتقال یافت.
این فوتبالیست ملی پوش گیلانی در فصل 2013 - 2014 به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده و در سال 2015 نیز به عنوان برترین بازیکن دسته اول لیگ هلند انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار