باشگاه رئال مادرید پس از کش و قوس‌های فراوان برای خرید دخیا و کورتوا، به دنبال سنگربان ملی پوش فرانسه رفت.
کد خبر: ۶۳۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ 27 July 2018

به گزارش «تابناک یزد»، از ایلنا، 10 شایعه برتر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه مشاهده می‌کنید: 

لوریس

1. روزنامه سان برترین شایعه نقل و انتقالاتی را پیرامون رئال مادرید منشتر کرد. به عقیده این روزنامه، سران باشگاه رئال با 60 میلیون پوند هوگو لوریس را در این تابستان به خدمت خواهند گرفت. 

 Related image

2. ژوزه مورینیو به دنبال وینگر جدید. اسپورت بیلد اعلام کرد مدیر برنامه‌های آنته ربیچ، بازیکن آینتراخت فرانکفورت باشگاه منچستریونایتد ارتباط برقرار کرده است. پیش بینی می‌شود رقم انتقال این ملی پوش کروات 24 ساله حدود 50 میلیون پوند باشد.

 

3. اکسپرس فاش کرد الکساندر گولوین با 30 میلیون یورو از زسکا مسکو به موناکوی فرانسه منتقل شده است. گفتنی است؛ هافبک تیم ملی روسیه در جام جهانی مورد توجه چلسی قرار داشت.

 

4. میچی باتشوایی به گفته کادنا کوپا مورد توجه والنسیا قرار گرفته و به احتمال دورتموند را ترک می‌کند. ملی پوش بلژیکی در زمستان گذشته از چلسی به بوندس لیگ منتقل شد و بازی‌های موفقی را به نمایش گذاشت.

 

5. باشگاه اورتون پس از 50 میلیون هزینه کردن برای خرید ریچاردسون از واتفورد، به گفت روزنامه سان حالا تلاش می‌کند یری مینا و لوکاس دینیه را به خدمت بگیرد. 

 

6. مائورو ایکاردی همچنان با رئال مادرید در ارتباط قرار دارد و به گفته خاویر زانتی، مدیرورزشی باشگاه اینتر، آنها برای تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی برنامه‌ای نخواهند داشت تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی به پایان برسد.

 

7. رئیس باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی تایید کرد که روسای باشگاه پاری سن ژرمن با مدیربرنامه‌های جروم بواتنگ وارد مذاکره شده‌اند البته گفت و گوی رسمی بین دو تیم وجود نداشت. قرار است پس از توافق طرفین روی مبلغ انتقال، بواتنگ به قهرمان فرانسه ملحق شود.

 

8. کوریره دلو اسپورت با توجه به انتقال احتمالی تیبو کورتوا به رئال مادرید، پپه رینا را جدی ترین گزینه جانشینی سنگربان ملی پوش بلژیکی در جمع آبی‌ها می‌داند با وجود اینکه او چند روز پیش به صورت رسمی با جدایی از ناپولی راهی آث میلان شده بود. رینا سابقه همکاری با مائوریتسیو ساری در چلسی را در کارنامه دارد.

 کاوانی

9. کاوانی هدف جدید رئال مادرید. ظاهرا مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن جانشین کریستیانو رونالدو می‌شود. رادیو مارکا مدعی شد پس از جواب رد نیمار و ام‌باپه به درخواست کهکشانی‌ها، فلورنتینو پرز تصمیم گرفته دیگر بازیکن آنها را به خدمت بگیرد.

 

10. چلسی جدی ترین مشتری مارسیال. اسکای اسپورت تایید کرد آنتونی مارسیال فرانسوی در تابستان امسال شیاطین سرخ را ترک می‌کند و مورینیو تصمیم ئترئ تو برای فصل آینده در تیم دیگری حضور داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار