نماینده ولی فقیه در گیلان:
تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مردم از استاندار گیلان راضی هستند افزود: حضور همیشگی دکتر سالاری در میان مردم بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است و باید این نگاه در بین تمامی مسئولان ترویج شود.
کد خبر: ۶۳۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 25 July 2018
 
 

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مردم از استاندار گیلان راضی هستند افزود: حضور همیشگی دکتر سالاری در میان مردم بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است و باید این نگاه در بین تمامی مسئولان ترویج شود.

 آیت‌الله رسول فلاحتی  صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی استان گیلان با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) حضور مسئولان در کنار مردم را یکی از جلوه‌های نظام جمهوری اسلامی و مایه آرامش برای آنان عنوان کرد و گفت: روحیه و فکر وسیع دکتر سالاری در بخش‌های مختلف همچون افراد اوایل انقلاب بوده که بسیار ارزشمند است.

وی بر ضرورت توجه به حفظ یاد و نام شهدا و ترفیع مقام و جایگاه آنان در جامعه تأکید کرد و افزود: در برگزاری مراسم‌ یادواره‌های شهدا باید از هرگونه هزینه‌های اضافی پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: زندگی نامه شهدا باید به صورت مختصر تدوین شود تا علاوه بر بهره‌برداری بهینه توسط مردم باعث کاهش هزینه‌ها شود.

وی برگزاری تجمیعی یادواره‌های شهدا را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: در برگزاری کنگره شهدای روحانی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان نیز قدردانی شود.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر حضور در منزل شهدا و سرکشی از خانواده‌های آنان گفت: فارغ از هرگونه توجه به گرایش‌های سیاسی، حزبی و جناحی باید از خانواده‌های شهدا سرکشی شود.

برگزاری متمرکز یادواره‌های شهدا حضور پرشور مردم را به نمایش می‌گذارد

استاندار گیلان حفظ نام و یاد شهدا را از جمله وظایف مسئولان دانست و گفت: برگزاری متمرکز یادواره‌های شهدا حضور پرشور مردم را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی استان گیلان که با در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، با تأکید بر اینکه افزایش تعداد یادواره‌ها نباید به شکوه و عظمت این مراسم‌ها لطمه وارد کند افزود: شأن و منزلت برگزاری مراسم‌ یادواره‌های شهدا باید حفظ شود.

وی مردمی بودن یادواره‌های شهدا را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: در برگزاری یادواره شهدای روحانی گیلان در سال گذشته نماد بارز مردمی بودن به وضوح مشاهده شد که اقدامی ارزشمند بود و باید ترویج شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
آقای فلاحتی امام جمعه محترم رشت
لطفن از طرف مردم حرف نزنید و مردم بزرگ گیلان از استاندار راضی نیستن چون دارد گیلان رو به سوی فساد و رانت به پیش میبرد لطفن هیچ موقع از طرف مردم حرف نزنید میتوانید فقط و فقط از طرفه خودتان حرف بزنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
آقای فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان
سوالی دارم این سوالی ایست از خیل عظیم مردم گیلان
آیا در اسلام و جمهوری اسلامی ایران رانت و فساد و فامیل بازی از نظر شرع مقدس اسلام و قانون رایج کشورمان کجاست
آیا حضرتعالی فکر میکنید استاندار سالاری یک فرد انقلابی است
حضرتعالی رو دعوت میکنم به داخل توده مردم بروید و بپرسید
آقای فلاحتی شما یک روحانی هستید از شما انتظار میرفت که حق و حقیقت رو میگفتید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
بنام خدا
امام جمعه محترم رشت
با سلام و ادب
میدانید که ملت از دولت راضی نیست چه برسد به استاندار گیلان
وضعیت معشیت مردم چه شد اقتصاد چه شد دولت قرار بود با رانت و رانت خواری مبارزه کند چه شد قرار بود صفره مردم خوب شود چه شد قرار بود دولت اشتغال زایی کند چه شد
همه و همه در دست هم میدهند دولت رو ناکارآمد میکند
بعدشم از رانتی های دولت همین شخص آقای استاندار گیلان است
آقای فلاحتی عزیز به افکار عمومی ملت بزرگ و شهید پرور استان گیلان احترام بگذارید واز طرف همین مردمی که پا به پای انقلاب و آرمانهای انقلاب هستند حرف نزنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار