کد خبر: ۶۳۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 24 July 2018

تابناک / پس از موافقت استعفای دکتر نصرتی، با ده رای اعضای شورا مهندس علی بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شد.

 

بهارمست: امیدوارم هرچه سریع تر شهردار انتخاب شود / پرداخت حق و حقوق پرسنل، سرعت بخشیدن به چند پروژه سرمایه گذاری،جمع آوری آب های سطحی سطح شهر و نهضت آسفالت ازجمله برنامه های دوره کوتاه سرپرستی خواهد بود / دکتر نصرتی روزهای سختی را در رشت سپری کرد و زحمات زیادی در مدت کوتاه 10 ماهه کشید

 

معاون منطقه دو شهرداری، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، معاون اداری و مالی شهرداری، معاون خدمات شهری شهرداری و معاون عمران و امور زیربنایی شهرداری در کارنامه کاری وی مشاهده می شود.

بهارمست در نخستین گفت و گوی خود پس از انتخاب شدن به عنوان سرپرست شهرداری رشت با خبرنگار ما اظهار کرد: امیدوارم هرچه سریع تر شهردار انتخاب شود.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: در مدت کوتاه سرپرستی و با کمک همکاران برنامه داریم پروژه جمع آوری آب های سطحی سطح شهر، نهضت آسفالت، بازگشایی دو خیابانی که تملک آن انجام شده را انجام دهیم.

بهارمست گفت: پرداخت حق و حقوق پرسنل و سرعت بخشیدن به چند پروژه سرمایه گذاری هم از دیگر برنامه های دوره سرپرستی خواهد بود. 

سرپرست شهرداری رشت در پایان خاطرنشان کرد: دکتر نصرتی روزهای سختی را در رشت سپری کرد و زحمات زیادی در مدت کوتاه 10 ماهه کشید و آرزو می کنم در مسئولیت جدید خود در سازمان شهرداری ها موفق باشند.

 

گفتنی است علی بهارمست پیش از این در شهریور سال ۹۲ به عنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شده بود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار