کد خبر: ۶۳۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 24 July 2018

تابناک / دکتر مسعود نصرتی با قدردانی از همراهی تمامی مدیران و کارکنان شهرداری رشت طی یک سال گذشته تصریح کرد: تلاش ها و کوششهای صورت گرفته در این مدت برای مردم و مسئولین و خداوند پوشیده نیست.

 

تعریف ۲۰ پروژه، انعقاد ۱۸ قرارداد، امضای متمم زباله سوز، راهکار ارایه شده برای دو رودخانه، پرداخت بدهی ها، تحقق بودجه، اتاق شکوفایی و کارخانه آسفالت یادگاری دوران مدیریت من است ؛ بارها به مدیران و کارکنان شهرداری گفتم که من از شماها رشتی تر هستم و هرجایی که باشم برای توسعه رشت کوتاهی نخواهم کرد ؛ برنامه های من در شهرداری رشت بلند مدت بود ؛ تصمیم سختی در زندگی گرفتم

 

شهردار مستعفی شهر رشت با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت در کنار کار شورایی خود همواره کنار شهرداری بودند و اگر کار زیرساختی در این شهر انجام شد، نتیجه همدلی و همراهی اعضای شورای شهر با مجموعه مدیریت شهری رشت بود.

وی افزود: در این جلسه ازتمام کسانی که در پیشبرد اهداف تعریف شده همراه من بودند تشکر و تقاضای حلالیت دارم.

دکتر نصرتی تعریف ۲۰ پروژه زیرساختی را یکی از فعالیت های ارزشمند دوران مدیریت خود در مسند شهرداری رشت شمرد و خاطرنشان کرد: ما در کنار هم موفق به اثبات کارهای ارزشمندی شدیم که عبارتند از تعریف ۲۰ پروژه، انعقاد ۱۸ قرارداد و امضای متمم زباله سوز و کارهای انجام گرفته، راهکار ارایه شده برای دو رودخانه و پرداخت بدهی ها، تحقق بودجه، اتاق شکوفایی و کارخانه آسفالت اما ارزش همه این پروژه ها نسبت به شخصیت مدیران شهرداری بسیار ناچیزاست.

شهردار رشت افزود: پرسنل شهرداری رشت با شناخت کامل از جایگاه خود و با کار و فعالیت عاشقانه در این ده ماهه اثبات کردند که بدون تهاجم و درگیری در حوزه توسعه شهری می توان کار دوستانه انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی کارهای انجام شده سبک تر از شخصیت بخشی و آرامش موجود درشهرداری است .

نصرتی خود را شرمنده مجموعه مدیریت شهرداری رشت دانست و گفت: با توجه به اینکه شهر رشت در دید و مورد توجه همه مسئولین کشوری است من در جایگاهی جداگانه تمامی پروژه های توسعه ای شهر رشت را پیگیری خواهم کرد.

نصرتی رشت را وطن دوم خود معرفی کرد و تصریح کرد: در بسیاری از جلسات ستادی بارها به مدیران و کارکنان شهرداری گفتم که من از شماها رشتی تر هستم. پس در هر جایی که حضور داشته باشم برای توسعه شهر رشت کوتاهی نخواهم کرد.

نصرتی، با اشاره به اینکه امروز برای من روز خاص و با اهمیتی است، اظهار داشت: یکی از دلایل تصمیم من برای استعفا شرایط خاص شخصی و خانوادگی است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ ماه پیش با برنامه ریزی و با عشق و علاقه با وجود تمام سختی ها وارد مدیریت شهری و شهر رشت شدم، افزود: برای یک اقدام زیرساختی بلند مدت و با عشق و علاقه به شهر رشت آمدم.

شهردار رشت تصریح کرد: سعی کردیم با تمام شرایط سختی که برای شهرداری های کشور موجود بود کار ابتکاری انجام دهیم و از فرصت های رشت حداکثر بهره را ببریم.

دکتر نصرتی با اشاره به فرصت مناسب رشت در حوزه سرمایه گذاری بیان کرد: همیشه این فرصت به علت عدم امنیت سرمایه گذار به یک تهدید تبدیل می شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۱ تفاهم نامه سرمایه گذاری در دورانم در شهرداری رشت منعقد شد گفت: ۱۰۷ سرمایه گذار به شهرداری مراجعه کردند و روز گذشته قرارداد ۱۰۰ کیلومتری فیبر نوری و نصب ۱۲۰ دوربین ثبت تخلف منعقد شد.

دکتر نصرتی راه اندازی اتاق شکوفایی، به روز رسانی کارخانه آسفالت، به روز رسانی حقوق کارکنان، تملک بلوار ۹۰ متری لاکان را از جمله اقدامات خود در شهرداری رشت عنوان کرد.

شهردار رشت اذعان داشت: ساختار سازمانی شهرداری و کار گروه ها منطبق بر شهرداری های کشور است.

وی با اشاره به اینکه نیت و هدف من در شهرداری رشت برنامه کوتاه مدت نبود عنوان داشت: اگر قصد برنامه کوتاه مدت داشتم به اقدامات نام برده نمی پرداختم.

دکتر نصرتی خاطرنشان کرد: اگر ضعفی در شهرداری موجود بود به مدیریت ارشد بر می گشت و تلاش کردم شرایط را تغییر دهم و البته آیتم هایی وجود داشت که بسیاری از آنها اداری نیست.

شهردار رشت در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم سختی در زندگی گرفتم و امیدوارم با تصمیمی که در آینده می گیرم همراهی خودم را نسبت به شهر و شهروندان خوب رشت نشان دهم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار