احمدی در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری رشت؛
تابناک / فرماندار رشت با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان رشت در راستای اجرای طرح تکاپو گفت: مدیران اجرایی شهرستان رشت اراده کافی برای اجرای طرح تکاپو را ندارند.
کد خبر: ۶۳۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 18 July 2018

تابناک / فرماندار رشت با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان رشت در راستای اجرای طرح تکاپو گفت: مدیران اجرایی شهرستان رشت اراده کافی برای اجرای طرح تکاپو را ندارند.

 

مدیران اجرایی رشت اراده کافی برای اجرای طرح تکاپو را ندارند / هر مدیری در جلسات شرکت می‌کند می‌گوید وضعیت عملکرد ما عالی است اما مشاهده و مستندات خلاف حرف آن‌ها را نشان می‌دهد! / تمام بخشداران از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت ناراضی هستند!

 

سیدمحمد احمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تعارفات سبب شده است تا وضعیت فعالیت رشت در طرح تکاپو نامناسب باشد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به ارائه گزارش نادرست مدیران در چنین جلساتی عنوان داشت: هر مدیری در جلسات شرکت می‌کند می‌گوید وضعیت عملکرد ما عالی است اما مشاهده و مستندات خلاف حرف آن‌ها را نشان می‌دهد.

احمدی با اشاره به عملکرد ضعیف ادارات شهرستان رشت در راستای اجرای طرح تکاپو گفت: من به این باور رسیده‌ام که برخی دستگاه‌ها تمایل ندارند که شهرستان رشت اعتبارات مربوط به طرح تکاپو را دریافت کند و قطعاً نمود عملکرد آن‌ها برای مردم مشخص می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت عدم تسلط مدیران اجرایی شهرستان رشت به لایه‌های ادارات خود را نشان از ضعف مدیریتی دانست و اظهار داشت: اینکه مدیری بگوید پرونده‌های من در سطوح استانی معطل مانده نشان از ضعف مدیریتی آن فرد دارد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه اراده‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت طرح تکاپو در میان مدیران شهرستان رشت دیده نمی‌شود خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده باید تغییراتی در شیوه مدیریتی مدیران اعمال شود.

احمدی با انتقاد از عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستان رشت و جهاد کشاورزی شهرستان رشت در زمینه اجرایی شدن طرح تکاپو تصریح کرد: تمام بخشداران از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت ناراضی هستند.

برچسب ها: فرماندار رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار