تابناک / اظهارات امیرحسین علوی در جلسه چهل و هشتم شورای اسلامی شهر رشت، نشان دهنده نگرانی رییس شورا از انتخابات آتی هیات رییسه شورا است.
کد خبر: ۶۳۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵ 18 July 2018

تابناک / اظهارات امیرحسین علوی در جلسه چهل و هشتم شورای اسلامی شهر رشت، نشان دهنده نگرانی رییس شورا از انتخابات آتی هیات رییسه شورا است.

 

نگرانی این روزهای امیرحسین علوی و ریاستی که شاید از دست برود!

 

چهل و هشتمین جلسه علني شوراي شهر رشت در عمارت مرکزي شورا با تلاوت آياتي چند از کلام‌الله مجيد توسط قاري بين‌المللي ساعد اصلاني، سرود ملي و دعاي فرج برگزار شد. با توجه به نزدیک شدن به انتخابات هیات رییسه شوراها، کاندیداهای ریاست از هم اکنون تبلیغات زیرپوستی را آغاز کرده اند. در این بین اما عده ای که خود را محق می دانند دغدغه هایی نیز دارند.

اظهارات امیرحسین علوی در ابتدای جلسه چهل و هشتم شورای اسلامی شهر رشت، نشان دهنده نگرانی رییس شورا از انتخابات آتی هیات رییسه شورا است.

وی با اشاره به نقد رسانه ها اظهار داشت: تعامل با رسانه ها می تواند نقدهای سازنده ای را در پیش داشته باشد، بخصوص این روزها که منتظر انتخابات هیات رییسه شورا هستیم امیدواریم نقدهای غیرمنصفانه روی کار شورا تاثیر نگذارد و باعث تحریک انها نشود.

علوی تاکید کرد: قطعا رسانه ها و فعالین این حوزه جزو اقشار دغدغه مند هستند که با هدایت و حمایت آنها می توان این دوران را به آرامش سپری کرد.

نکته جالب جلسه چهل و هشتم این است که علوی وقتی دید شهردار رشت علیرغم انتقال کارکنان و معاونین به ساختمان جدید خود همچنان در محل کار سابق خود حضور دارد، گفت: رییس شورا هم در ساختمان میرزا رفیع باقی خواهد ماند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار