کد خبر: ۶۳۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹ 17 July 2018

تابناک / سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در همایش فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان اظهار داشت: ساختار حفاظت از انقلاب اسلامی که از سوی سپاه پاسداران دنبال می‌شود، ساختاری ثابت نیست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه مدل ساختار سپاه در حفاظت از نظام به طور دائم متناسب با تهدیدات ایجاد شده در حال تغییر است گفت: دشمنان غربی با همکاری برخی از کشور‌های عربی برای وارد کردن فشار به ایران اسلامی در حال حاضر از سناریوی حمله زنبور‌ی استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان سناریو‌های گسترده‌ای را برای ایجاد آشوب در کشور اجرا می‌کنند و امروز دشمنان به این امر واقف هستند که ایران اسلامی در کنترل و جلوگیری از آشوب‌ها بسیار توانمند است افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدات مدل و ساختار خود را تغییر می‌دهد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه دی‌ماه سال گذشته و در جریان اغتشاشات همزمان در ۸۰ شهر کشور آشوب شد و این امر با هماهنگی و برنامه‌ریزی دشمنان نظام و انقلاب انجام شد خاطرنشان کرد: با توانمندی نیروهای جهادی انقلابی تمامی سناریو‌های دشمنان در فتنه‌ها ناکام مانده است‌.

وی با بیان اینکه سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از توانمندی روحیه جهادی و انقلابی بسیجیان در تلاش است تا در راستای رفع مشکلات زیست‌محیطی، فرهنگی و اقتصادی موجود در کشور اقدامات اثرگذاری انجام دهد گفت: تشکیل گردان عمار در استان گیلان یک خلاء عمومی است.

سپاه پاسداران سنگ زیرین آسیاب انقلاب است

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه گردان عمار در راستای مطالبه‌گری آرمان‌های انقلاب که همواره از سوی مقام معظم رهبری همواره مورد تاکید است تشکیل می‌شود و در این راستا فعالیت می‌کند بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر خود با ابتکار و خلاقیت حراست و حفاظت شده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بر پایه ساختار نبوده و مدل پاسداری از نظام متناسب با شرایط و تهدیدات با ابتکار عمل و خلاقیت تغییر کرده است بیان کرد: ایران اسلامی انقلاب نکرده است که رژیم غاصب اسرائیل به فعالیت خود ادامه دهد و این رژیم به طور حتم نابود می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر ولایت مطلقه فقیه دستور دهد رژیم جعلی اسرائیل در ظرف ۲۴ ساعت نابود می‌شود و دشمنان به‌درستی به این توانایی ایران اسلامی واقف هستند افزود: دولت از مدیران انقلابی با تفکر جهادی برخوردار نیست و مدیریت اسلامی باید در حکومت اسلامی نهادینه شود.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه نیرو‌های انقلابی و مذهبی با یکپارچگی و همبستگی می‌توانند در برون رفت از مشکلات در حوزه‌های مختلف اثرگذار باشند تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تمامی‌ توان خود برای حفاظت و حراست از نظام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز باید عمارگونه در کنار ولایت فقیه حرکت کرد و شرایط کنونی جامعه امروز نیازمند کار انقلابی و روحیه جهادی است اظهار داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری انقلاب یک قلعه است و سپاه همواره وظیفه پاسداری از این قلعه را برعهده دارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه امروز آمریکا از قدرت ایران اسلامی هراس دارد و به واسطه این ترس در تلاش است تا از ایجاد جنگ با ایران جلوگیری کند بیان کرد: سپاه پاسداران در حوزه امنیت غذایی و تولید سوخت نیز در کشور دارای توانمندی است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه برون‌رفت از مشکلات و شرایط حساس کنونی با توانمندی سپاه پاسداران و روحیه انقلابی بسیجیان در کشور فراهم است گفت: سپاه پاسداران سنگ زیرین آسیاب انقلاب است و برای حفظ و حراست از نظام از تمامی توانمندی‌های خود استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
آقای سردار دولت خیلی ضعیف است مخصوصا مدیران استان گیلان
همشون به فکر جیب خودشان هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار