کد خبر: ۶۳۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹ 17 July 2018

تابناک / سعید عزت اللهی بازیکن گیلانی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از چند باشگاه اروپایی پیشنهاد دارم و تا چند روز آینده وضعیتم مشخص شده و باشگاه جدیدم را انتخاب می کنم.

وی روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت با بیان این مطلب افزود: طی چند روز آتی باشگاه هایی که خواهان به خدمتگیری من هستند، پیشنهادهای خود را به طور رسمی به باشگاه کنونی ام ارائه می کنند و پس از آن با مسئولان روستوف روسیه وارد مذاکره می شوم تا تیم جدیدم را انتخاب کنم.
وی که به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی روسیه حضور داشت، ادامه داد: دوست دارم در لیگ هایی همچون انگلیس ، آلمان و اسپانیا بازی کنم اما سعی و هدفم این است که با احتیاط و بتدریج، مراحل ترقی را بپیمایم.
عزت اللهی اظهار داشت: امیدوارم شرایطی مهیا شود تا تمامی ورزشکارانی که شایستگی دارند، استعداد خود را بروز دهند و در این راستا مسئولان ورزش کشور می توانند با فراهم کردن بسترهای مناسب، این استعدادها را پرورش دهند.
وی به انتصاب یک بانو به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در یکی از اردوهای تیم ملی بودم که خبر انتصاب مریم بخشی به عنوان اولین بانویی که به عنوان مدیرکل ورزش در کشورمان و آن هم در استان گیلان انتخاب شد را شنیدم و از این بابت خوشحال شدم.
سعید عزت اللهی متولد ۱۰ مهرماه سال ۱۳۷۵ اهل شهرستان بندرانزلی است و هم اکنون در باشگاه فوتبال روستوف در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند و پیش از این نیز در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید سی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد.
این بازیکن گیلانی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و به همراه این تیم در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه حضور یافت.
روز گذشته (شنبه) در مراسمی در دفتر کار مصطفی سالاری استاندار گیلان، از سعید عزت اللهی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار