کد خبر: ۶۳۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵ 16 July 2018

تابناک / فرماندار لنگرود با عذر خواهی از روستائیان جهت کمبود آب گفت: ۵۰ درصد روستاهای لنگرود از مشکل کم آبی رنج می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، سیدرضا جوادپور، فرماندار لنگرود در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: انتقال خوب و مناسب شرایط کشور به مردم و مسئولان یکی از وظایف عمده ماست.

 

وی نداشتن درک صحیح از کشور را اولین تهدید عنوان و تصریح کرد: با کمک نماینده شهرستان تلاش می کنیم از نخبگان کشوری دعوت کنیم تا شرایط در حال حاضر را به مردم انتقال دهند.

 

جوادپور مقابله با خشکسالی اراضی شالیزاری، قطعی برق و کم آبی را سه شرط سخت عنوان و خاطر نشان کرد: برنامه صرفه جویی در ادارات از جمله برنامه های کشوری است که با کمک و تلاش همه باید رعایت شود.

 

فرماندار لنگرود ادامه داد: کم آبی و آب شرب روستائیان از جمله شرایط سخت است که ۵۰ درصد روستاهای بخش مرکزی گرفتار هستند که همه مسئولان استانی و شهرستانی در تلاش هستند این بحران حل شود‌.

 

جوادپور از وضعیت پیش آمده برای روستائیان عذر خواهی و از صبر و ایستادگی روستائیان قدردانی کرد.

 

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه تلاش دشمنان بر جدایی بین ملت، دولت و نظام است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما تقویت حس امید و اعتماد به دولت و مسئولان نظام است و مقامات عالی کشوری هم با درک مناسب از شرایط کشور و همدلی و وحدت تلاش می کنند در راستای فرمایشات رهبری کار جهادی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار