مهرداد لاهوتی:
تابناک / سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: باید بدانیم که این روزها آمریکایی‌ها به شکل قوی با ما وارد جنگ اقتصادی شده‌اند حال زمانی که رئیس جمهور آمریکا از آن طرف پیام می‌دهد نفت ایران را نخرید چرا رئیس جمهور ما ساکت نشسته است.
کد خبر: ۶۲۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 08 July 2018

تابناک / سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: باید بدانیم که این روزها آمریکایی‌ها به شکل قوی با ما وارد جنگ اقتصادی شده‌اند حال زمانی که رئیس جمهور آمریکا از آن طرف پیام می‌دهد نفت ایران را نخرید چرا رئیس جمهور ما ساکت نشسته است.

 

چرا رئیس جمهور ما ساکت نشسته است! / بحث سؤال از رئیس جمهور باید در مجلس مطرح شود!

 

هرچند نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این مسئله متفق‌القول‌اند که برای برون رفت از شرایط کنونی اقتصادی کشور،‌ باید در تیم‌ اقتصادی دولت بازبینی صورت گرفته و تغییر اساسی صورت گیرد؛ اما خبرگزاری فارس طی سلسله مصاحبه‌هایی با محوریت «ارزیابی اقتصاد کشور و تبیین راهکارهایی برای برون رفت از بحران کنونی»‌ به سراغ وکلای ملت از طیف‌های مختلف سیاسی رفته و در این رابطه با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس،‌ مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به بحران موجود در حوزه اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای از نمایندگان به بحث سؤال از رئیس جمهور تمکین نکردند و سؤال از حد نصاب افتاد.

وی افزود: در واقع سؤال ما برای پاسخگویی درباره بحران به وجود آمده اقتصادی در کشور بود که رئیس جمهور باید در این خصوص به نمایندگان توضیح می‌داد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس همچنین تصریح کرد: متأسفانه سؤال نمایندگان از رئیس جمهور را بسیاری از نمایندگان جدی نمی‌گیرد البته در مجلس هشتم هم ما موضوع سؤال از رئیس جمهور را داشتیم  و عین همین فشار سؤال از روحانی در دولت احمدی‌نژاد وجود داشت.

لاهوتی ادامه داد: این چه فضایی است که نمایندگان به وجود آورده‌اند، به هر حال مجلس خانه ملت است و نمایندگان مجلس هم وکلای مردم هستند. بنابراین رئیس جمهور باید برای پاسخگویی درباره بحران به وجود آمده کشور پاسخگو باشد و دلایل و راهکار اساسی ارائه شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد: البته ما حتی گفتیم در انتهای این توضیحات رئیس جمهور در مجلس هم رأی‌گیری صورت نگیرد که نگرانی هم وجود نداشته باشد.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید بیاید و درباره شرایط به وجود آمده و این جنگ اقتصادی در مجلس حضور یافته و توضیح دهد، گفت: چرا در این رابطه کوتاهی می‌شود.

*چرا در سوال از رئیس جمهور برای مسائل اقتصادی کوتاهی می‌شود

لاهوتی همچنین عنوان کرد که انتظار ما این است که رئیس جمهور این روزها بیشتر صحبت کرده و با مردم گفت‌وگو کند. رئیس جمهور برخی مسائلی که می‌تواند جامعه ایجاد آرامش کند را هم به زبان بیاورد. گاهی اقداماتی ممکن است انجام شود اما اینکه از زبان مقامات پایین‌تر گفته شود شاید چندان تأثیر نداشته باشد اما زمانی که از بالاترین مقام کشور و یا رئیس جمهور گفته شود تأثیرش متفاوت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: باید بدانیم که این روزها آمریکایی‌ها قوی با ما وارد جنگ اقتصادی شده‌اند حال زمانی که رئیس جمهور آمریکا از آن طرف پیام می‌دهد نفت ایران را نخرید و یا مسائل دیگری را مطرح می‌کند چرا رئیس جمهور ما ساکت نشسته است. روحانی باید به مردم بگوید که اگر چنین حرف‌هایی زده شده مردم نگران نباشند و ما مسیر اقتصادی شما را به هر طریقی تأمین خواهیم کرد. 

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس ادامه داد: هر چند ما در فراکسیون مستقلان با وزرای اقتصادی دولت و تیم آن جلساتی برگزار کرده‌ایم اما معتقدیم بحث سؤال از رئیس جمهور هم باید در مجلس مطرح شود.

برچسب ها: مهرداد لاهوتی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
بنده خداچی بگه دست روی هرجاکه می گذاره ردپای دزدی وغارتگری رااونجامی بینه.متاسفانه دردوران سیاه احمدی نژاد دزدی کاملاً نهادینه شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
چکار کند .از دو سو میکشند بنده خدا را .. ...یکی میگوید بدوش .یکی میگوید نر است .....خنجر . دوسر نمی شود .ولش کنید شاید کاری بکند
ایرانی آباد و آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
همه سران و مسئولین آروم نشسته اند و دارن نون و ماستشان را میخورند!!!!!
مگه اشکالی داره و مردم مشکلی دارند؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
باید ریس جمهور به ملت ایران پاسخ دهد اگر ندهد توپ در زمین مجلس است باید نمایندگان به دور از حزب و جناح باید یقه ریس جمهور را بگیرند اول تذکر جدی بعدش ؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار