کد خبر: ۶۲۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 03 July 2018

تابناک / رئیس هیات فوتبال استان گیلان می گوید برخلاف تصورات اوضاع این روزهای تیم سپیدرود به هم ریخته نیست و کادرفعلی مالکیتی این تیم به فعالیت خود می پردازد.

معرفی خداداد عزیزی به عنوان سرمربی، اوضاع تیم سپیدرود رشت را پیچیده تر از قبل کرد. حضور دو مالک در راس این تیم باعث شده تا هواداران این تیم سردرگم شوند و در رابطه با شرایط این تیم اظهار نگرانی کنند. به همین دلیل با قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان به صحبت پرداختیم تا در این باره اظهارنظر کند.

الماسخاله درباره خروج تیم از مالکیت جواد تن زاده و تحویل آن به محمد نوین گفت: میرشهاب مومنی به عنوان مالک اولیه سپیدرود در میانه های فصل قبل مالکیت این تیم را به تن زاده داد اما به دلیل عمل نکردن ایشان به تمامی تعهدات، مالکیت او به صورت موقت درآمد و همانطور که در قرارداد آمده بود تیم باید از مالکیت تن زاده خارج می شد. به همین منظور شورای داوری به ریاست خانم بخشی، رئیس اداره کل تربیت بدنی استان گیلان برگزار شد و همین اتفاق هم افتاد.

او ادامه داد: پس از این اتفاق میرشهاب مومنی با خریداران دیگری برای کسب مالکیت سپیدرود صحبت کرد که در این میان با مشورت و نظر خانم بخشی، با محمد نوین توافق شد و او به عنوان مالک اصلی این باشگاه معرفی شد. بعد از انتقال مالکیت به دلیل اینکه همه چیز کاملا رسمی و قانونی اتفاق افتاد موفق شدند پروانه مالکیت این باشگاه را نیز بگیرند. با این شرایط محمد نوین به عنوان مالک اصلی سپیدرودی ها فعالیت خود را برای حضور موفق در لیگ هجدهم آغاز کرد.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان درباره اعتراض تن زاده ادامه داد: ایشان به داوری اعتراض داشت و به همین دلیل شکایت کرد و توانست رای دادگاه را به دست بیاورد. بهرحال اعتراض حق قانونی ایشان و برای او محفوظ است و اگر او بتواند رای داوی را بشکند می تواند باز هم تیم را به دست بیاورد. ما در این موضوع ذینفع نیستیم و هر اتفاق قانئنی که بیفتد فقط ابلاغ می کنیم. بهرحال ما نمی توانستیم تیم را به امان خدا رها کنیم یا بگوییم تیم با دو سرمربی تمرین کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار