جام جهانی ۲۰۱۸ طلایی ها را بعنوان مدعی قهرمانی به رسمیت شناخت
شگفتی‌سازی‌های جام جهانی 2018 و روند حذف تیم‌های بزرگ این بار ادامه پیدا نکرد و برزیل برابر مکزیکی که در نخستین مسابقه خود موفق به برتری مقابل آلمان شده بود، شکست نخورد تا مثل آلمان، آرژانتین، پرتغال و اسپانیا وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها نداشته باشد و همچنان در روسیه بماند.
کد خبر: ۶۲۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 02 July 2018
 
 

تیم ملی برزیل که جام جهانی 2018 را با تساوی یک بر یک مقابل سوئیس آغاز کرده بود، با شکست مکزیک به جمع هشت تیم برتر حام بیست و یکم صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برزیلی ها که به نظر می رسد بعد از دو برد پیاپی 2 بر صفر مقابل کاستاریکا و صربستان، حسابی روحبه گرفته اند امشب در دیداری حساس مقابل گربه سیاه خود از آمریکای شمالی نمایشی مقتدر داشتند تا به مدعی فتح جام جهانی با نیمار تبدیل شوند.نیمار که نمایش قابل انتظاری در مرحله گروهی جام جهانی نداشت و تنها یک گل به ثمر رسانده بود، امروز در نخستین دیدار دور حذفی برزیل برابر مکزیک خوش درخشید و علاوه بر حملات متعددی که با واکنش‌های خوب گیرمو اوچوآ همراه می‌شد، توانست گلزنی کند و یک پاس گل بدهد تا بهترین بازیکن سلسائو در جریان برتری 2 بر صفر مقابل مکزیک باشمکزیک؛ تیمی که با شکست قهرمان دوره قبل جام راشروع کرده بود، نتوانست از پس طلایی پوشان برآید.

شاگردان اوسوریو نخستین بازی خود را به شکل شگفت‌انگیزی با پیروزی یک بر صفر برابر آلمان پشت سر گذاشتند و بعد از آن توانستند کره جنوبی را شکست دهند ولی در دیدار اخیرشان مغلوب سوئد شدند تا با 6 امتیاز تیم دوم گروه F شوند و در مرحله حذفی با تیم برزیل برخورد کنند. شگفتی‌سازی‌های جام جهانی 2018 و روند حذف تیم‌های بزرگ این بار ادامه پیدا نکرد و برزیل برابر مکزیکی که در نخستین مسابقه خود موفق به برتری مقابل آلمان شده بود، شکست نخورد تا مثل آلمان، آرژانتین، پرتغال و اسپانیا وداع زودهنگامی با این رقابت‌ها نداشته باشد و همچنان در روسیه بماند.

شرح گل

برزیل 1 – مکزیک 0 (دقیقه 51: نیمار): پاس پشت پای نیمار، ویلیان را صاحب توپ کرد که او با حرکت به سمت چپ محوطه جریمه و پاس به محوطه 6 قدم دو هم‌تیمی خود را مقابل دروازه خالی مکزیک قرار داد که نیمار با تکل گلزنی کرد و برزیل را در شروع نیمه دوم پیش انداخت.

برزیل 2 - مکزیک 0 (دقیقه 88: روبرتو فیرمینیو(فیرمینو)): فرناندینیو با پاس در عمق نیمار را راه انداخت که او بعد از نفوذ تا محوطه جریمه به دنبال گلزنی با شوت زمینی بود که اوچوآ دخالتی روی توپ داشت ولی در ادامه فیرمینو مقابل دروازه خالی مکزیک موفق به گلزنی شد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :