کد خبر: ۶۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 28 June 2018

تابناک / مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با هشدار به سوء استفاده کنندگان از وضعیت نوسان قیمت ها در بازار گفت: طبق قانون با این افراد برخورد و اشد مجازات را اعمال می کنیم.

رضا قشلاقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: بدنبال نوسانات نرخ ارز، قیمت برخی کالاها افزایش یافته و عده ای سودجو با استفاده از این وضعیت، نرخ تمامی کالاها و خدمات خود را افزایش داده اند.
وی تعزیرات حکومتی را مرجع رسیدگی کننده به این تخلف ها عنوان و تصریح کرد: بمنظور رسیدگی بهتر، در تعامل با دستگاه های نظارتی و با تشکیل اکیپ های مشترک، بصورت روزانه بر بازار نظارت می کنیم و تخلف ها به این نهاد ارجاع می شود.
قشلاقی در ادامه گفت: برخی شرکت ها، گوشی های تلفن همراه را با نرخ ارز چهار هزار و 200 تومانی خریده اند اما با قیمتی دیگر می فروشند که رسیدگی به این تخلف، در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار دارد.
وی افزود: در صورت مشاهده چنین تخلفاتی در استان، با متخلفان با قاطعیت برخورد می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اهمیت نقش مردم در نظارت ها گفت: با توجه به وجود برخی محدودیت ها در نیروی انسانی، بازرسان و گستردگی واحدهای صنفی، مردم می توانند بیشترین کمک را به دستگاه های نظارتی ارائه دهند.
به گفته قشلاقی، مردم در صورت مشاهده تخلف های اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، شماره تلفن های اعلام شده از سوی اتاق اصناف و نیز سامانه 135 تعزیرات حکومتی اطلاع دهند ضمن اینکه برای ارائه گزارش و شکایت های خود، می توانند به صورت حضوری به این دستگاه ها مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار