یادداشت:عادل جعفر موحد
در حالی که نزدیک به ۴۰ روز به آغاز لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است، تیم تراکتورسازی تبریز در سکوت خبری به خوابی عمیق فرو رفته است!
کد خبر: ۶۲۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 25 June 2018

در حالی که نزدیک به ۴۰ روز به آغاز لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است، تیم تراکتورسازی تبریز در سکوت خبری به خوابی عمیق فرو رفته است!

 این تیم پرهوادار که در سال های اول حضورش در لیگ برتر جانی تازه به کالبد بی رمق فوتبال باشگاهی کشور دمیده بود، بر اثر سومدیریت ها به وضعیتی دچار شد که در فصل گذشته خطر سقوط را بیخ گوشش احساس کرد!

 در این میان نوک اتهامات به سمت سپاه عاشورا و عدم کارایی این نهاد در تیمداری رفت تا بالاخره فرمانده جدید سپاه دستور به واگذاری داد.

 محمدرضا زنوزی مطلق، سوپرمیلیاردر و ورزشدوست تبریزی به عنوان منجی از سوی هواداران معرفی و در مزایده شرکت و برنده شد تا آرزوی تماشاگران برای خصوصی سازی محقق شود.

 با توجه به سابقه درخشان مالک باشگاه های گسترش فولاد و ماشین سازی در تیمداری همگان منتظر ظهور تراکتوری بودند که انتظارش را داشتند
تراکتوری مقتدر و هجومی که رعشه بر تن حریفان بیاندازد!

 با جذب جان توشاک ولزی، شادی به خانه های مردمی رفت که با این تیم نفس می کشند…
انتخاب توشاک می توانست بهترین گزینه برای این تیم باشد که همین اتفاق هم افتاد! و زنوزی گام اول را محکم برداشت.

 اما مشکل از زمانی آغاز شد که این تیم به دست مهاجری افتاد! مردی که شاید بزرگترین افتخارش هدایت تیم تحت امرش (سیاه جامگان) به لیگ برتر بود!
این مربی که به عنوان مدیر (همه کاره) معرفی شد در چند هفته گذشته هیچ کار مثبتی انجام نداده و تنها تنی چند از بازیکنان اصلی را از دست داده است!
و البته چند جوان کم نام و نشان را نیز جذب کرده است که بعید است در حد و اندازه های لیگ برتر باشند.

 و داستان وقتی غم انگیز تر می شود که بدانیم در چند روز اخیر عماد مهاجری فرزند برومند و بیست و یکی دو ساله مهاجری تیم بزرگ تراکتور را تمرین می دهد!

 آیا واقعا تیم خصوصی شد که ژن خوب مهاجری تیم را تمرین دهد؟!
در حالی که دیگر تیم ها استخوانبندی اصلی خود را شناخته و جذب کرده اند، تراکتور هنوز مدیرعامل ندارد!

 آیا توشاک که قرار است فردا (سه شنبه) وارد تبریز شود، از جذب نفرات کم نام و نشان خبر دارد؟ آیا این حرفه ای ست که یک مربی پروفشیونال و سطح بالا جذب کنیم و بازیکنان را یک مربی کم نام و نشان انتخاب کند؟!

 نمی دانیم جناب زنوزی از اتفاقات اخیر خبر دارند یا نه؟
آیا با خرید تیم، ماموریت ایشان به اتمام رسیده است؟
پس وعده هایی که داده بودند چه می شود؟
این تیم، گسترش فولاد یا ماشین سازی نیست که عده قلیلی را به عنوان هوادار کنارش داشته باشد
این تیم تراکتور است و برای خودش یک برند بزرگ است و ۳۵ میلیون هوادار دارد

 البته از این هم غافل نشویم که تیم های گسترش و ماشین سازی هم در این میان قربانی شده اند و عملا بلاتکلیف مانده اند و این برای تبریز می تواند یک خسارت جبران ناپذیر قلمداد شود.

 هواداران از مالک محبوب باشگاه شان انتظاراتی کهکشانی داشتند و دارند…
انتظاراتی که زنوزی هم بارها پای آن را امضا کرده است
حال انتظار می رود ایشان پاسخی برای این دلنگرانی ها و ابهامات داشته باشند تا با شفاف سازی، تابستانی فراموش ناشدنی برای هواداران رقم بخورد.

بی شک زنوزی می تواند تراکتور را به روزهای اوجش بازگرداند اگر فرصت سوزی نکند و بیش از حد به مشاورین و نزدیکانش اعتماد نکند و خود، نظارتی همه جانبه و دقیق بر امور داشته باشد…
پس منتظر می مانیم...

 عادل جعفرموحد⚽

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
رضا
|
France
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
ای کاش تراختور تو دست سپاه باقی می ماند لااقل امثال اقایونی مثل رسول خطیبی و مهاجری برای تیم بازیکنان بی کیفیت و به دور اندوختنی نمیگرفتند همشون گمنام وبی کیفیت وبه دردنخور هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار