سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: نمی‌دانم باشگاه تراکتورسازی تبریز شماره من را از کجا پیدا کرده است، اما به دنبال تجربیات هیجان‌انگیز در مربیگری هستم.
کد خبر: ۶۲۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 25 June 2018

جان توشاک سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی تبریز فردا وارد تبریز می‌شود. رونامه مارکای اسپانیا با سرمربی سابق تیم رئال مادرید مصاحبه‌ای در مورد جام جهانی روسیه ‌کرده است که بخشی از این گفت‌و‌گو به حضور وی در ایران و قبول هدایت تراکتورسازی مربوط است.

توشاک در مورد حضورش به عنوان سرمربی در تیم تراکتورسازی گفته است: تا روزی که توانش را داشته باشیم مربیگری می‌کنم و من روی نیمکت تیمم از سفر به مناطق توریستی راحت‌تر هستم.

وی در مورد ایران و تیم تراکتورسازی بیان داشت: من زمانی بازیکنی‌ام و به همراه تیم کاردیف به تهران سفر کرده بودم و قدیم سفر مربیان و بازیکنان خارجی به کشوری‌های نظیر ایران غیر قابل تصور بود، اما امروز می‌بینیم تعداد زیادی از مربیان خارجی در این کشور مشغول فعالیت هستند.

سرمربی سابق تیم ملی ولز تصریح کرد: من نمی‌دانم باشگاه تراکتورسازی شماره من را از کجا پیدا کرده است، اما مذاکرات من با مدیران این باشگاه به خوبی پیش رفته و توافقات صورت گرفته است و باید عنوان کنم من قبلاً در مراکش هم مربیگری کردم و تجربیات هیجان‌انگیزی داشته‌ام و حالا به ایران و شهر تبریز سفر خواهم کرد.

جان توشاک بازیکن سابق تیم لیورپول که سابقه مربیگری تیم رئال مادرید را در کارنامه خود دارد، هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را برای فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران برعهده خواهد داشت.

وی بعد از واسیلی گوجا و یوان دیمیترو از کشور رومانی، تیبلیوف از کشور روسیه، میدن دروپ از آلمان، تونی اولیویرا از پرتغال و ساغلام از کشور ترکیه، هفتمین مربی خارجی تراکتورسازی به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :